Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מתחיל ללמוד בקרוב בעיר רחוקה ואני זקוק לרכב להתנייד איתו(בחיפה). אני לא כולכך מחפש את ההאצות המהירות, אלא רק רכב שירגיש טוב, עם עיצוב פנים לא ישן(רכבים שיש להם עיצוב של סובארו פשע משנות ה90), נוחה, ולא צפופה מידי. רצוי רכב עם תיבת הילוכים ידנית(אלא אם כן אתם ממליצים על אוטומט לרכב ספציפי) מאחר ואני מחפש קצת עיניין בנהיגה. רכב אמין מן הסתם שרצוי, אבל גם שהטיפולים שצריך לבצע מידי שנה או חס וחלילה במקרה של תקלה, לא יהיו מוגזמים מידי במחיר(לא יודע להגדיר מוגזמים אבל אני בטוח שאתם מבינים). חסכונית בדלק!חשוב מאוד. כמוכן, ביטוח לא יקר מידי. אני מודע לכך שאין מכונית שתאגד את כול הקריטריונים ב40 אלף, אבל אני מעוניין ברכב הטוב ביותר בתקציב שכולל את הקריטריונים בצורה הטובה ביותר. אה, והשנתון רצוי שיהיה מעל .2001

קראתי שהרבה ממליצים על סקודה פביה 1.4 ידנית, אבל הבנתי שהטיפולים מאוד יקרים.

 

 

לסוג הרכב השני, אני מחפש 4 על 4, עם 4 דלתות נוסעים ומקום למטען גדול(מאחר ואני עוסק בתחביב שיש צורך ברכב כזה), במקרה ויהיה משתלם יותר לקחת רכב שכזה באותו התקציב אני גם אשמח.

(כאן ראיתי בתקציב מיצובישי פאג'רו ודייהטסו טריוס)

 

המון תודה!

פורסם
אהלן,

אני מתחיל ללמוד בקרוב בעיר רחוקה ואני זקוק לרכב להתנייד איתו(בחיפה). אני לא כולכך מחפש את ההאצות המהירות, אלא רק רכב שירגיש טוב, עם עיצוב פנים לא ישן(רכבים שיש להם עיצוב של סובארו פשע משנות ה90), נוחה, ולא צפופה מידי. רצוי רכב עם תיבת הילוכים ידנית(אלא אם כן אתם ממליצים על אוטומט לרכב ספציפי) מאחר ואני מחפש קצת עיניין בנהיגה. רכב אמין מן הסתם שרצוי, אבל גם שהטיפולים שצריך לבצע מידי שנה או חס וחלילה במקרה של תקלה, לא יהיו מוגזמים מידי במחיר(לא יודע להגדיר מוגזמים אבל אני בטוח שאתם מבינים). חסכונית בדלק!חשוב מאוד. כמוכן, ביטוח לא יקר מידי. אני מודע לכך שאין מכונית שתאגד את כול הקריטריונים ב40 אלף, אבל אני מעוניין ברכב הטוב ביותר בתקציב שכולל את הקריטריונים בצורה הטובה ביותר. אה, והשנתון רצוי שיהיה מעל .2001

קראתי שהרבה ממליצים על סקודה פביה 1.4 ידנית, אבל הבנתי שהטיפולים מאוד יקרים.

 

 

לסוג הרכב השני, אני מחפש 4 על 4, עם 4 דלתות נוסעים ומקום למטען גדול(מאחר ואני עוסק בתחביב שיש צורך ברכב כזה), במקרה ויהיה משתלם יותר לקחת רכב שכזה באותו התקציב אני גם אשמח.

(כאן ראיתי בתקציב מיצובישי פאג'רו ודייהטסו טריוס)

 

המון תודה!

 

 

לבקשתך הראשונה לא הייתי ממליץ על הפביה,הייתי הולך יותר בכיוון של פיאט מאחר ואתה מחפש אמינות וחלפים בזול וכנ"ל טיפולים בזול.

הרכב שאני ממליץ הוא פיאט פונטו ספייס ב40k תוכל להשיג אחת כזאת ידנית 1300 סמ"ק (עם 4 כוכבי בטיחות בנאק"פ)מודל 2005.עדיפה בהרבה על הפביה.

 

לגבי בקשת הג'יפ אתה זקוק לג'יפ לנסיעות שטח או עירוניות ושבילי עפר?

פורסם

בטריוס אין הרבה מקום למטען וגם אין לו יכולת שטח אמיתית. הפג'ארו (במיוחד בגרסא הארוכה) כבר יכול לסחוב הרבה יותר וגם עובר באתגרי שטח קשים משמעותית.

אבל אם אתה זקוק ליכולת שינוע מטענים, למה לא לשקול טנדר כפול הנעה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא זקוק להסעת מטענים כבדים, אלא יותר בכיוון של דברים שבירים מאוד שזקוקים להרבה מקום יחסית.

כעיקרון מדובר רק על עליה על צלע הר, לא משהו אקסטרימלי, רק צריך הנעה 4X4 כדי לעבור את החולות ומקומות שהמזדה שאני נוסע בה כרגע לא היתה מצליחה בחיים לעבור.

 

 

פיאט פונטו? יש לי הרגשה שמדובר ברכב שמרגיש זול מידי, לא כך? מה דעתכם על הפולקסווגן פולו למינהן?או פאסאט שנת 2000?

בכלל, עוד המלצות יתקבלו בברכה.

תודה

פורסם
אני לא זקוק להסעת מטענים כבדים, אלא יותר בכיוון של דברים שבירים מאוד שזקוקים להרבה מקום יחסית.

כעיקרון מדובר רק על עליה על צלע הר, לא משהו אקסטרימלי, רק צריך הנעה 4X4 כדי לעבור את החולות ומקומות שהמזדה שאני נוסע בה כרגע לא היתה מצליחה בחיים לעבור.

 

 

פיאט פונטו? יש לי הרגשה שמדובר ברכב שמרגיש זול מידי, לא כך? מה דעתכם על הפולקסווגן פולו למינהן?או פאסאט שנת 2000?

בכלל, עוד המלצות יתקבלו בברכה.

תודה

הפיאט לא מרגישה זול מידי, סבירה לסופר מיני.

רצית חסכון אז מה הפסאט קשורה פה? רכב מנהלים גמרני מגודל, האחזקה תיהיה יקרה פי כמה עם זה בביטוח יקר יותר, אגרת רישוי יקרה יותר, צריכת דלק גבוהה יותר וטיפולים יקרים יותר.

פורסם

מחזק לגבי הספייס- הרכב זריז ומאובזר וחסכוני מאוד.

אופציה נוספת- סיאט איביזה- מרגישה קצת איכותית יותר אבל היא חסכונית פחות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אתה מחפש חיסכון מצד אחד ומיצד שני אתה שואל על הפאג'רו ? או על הפאסאט? קצת הזויי כמו שהומלץ לך הפיאט תעשה את העבודה ואם אתה מיתעקש על 4*4 אז אולי סוזוקי גימני או סמוראי(אבל הם אם מינימום בגאז).

:fadein:
פורסם

אתה לא ממש חייב לקחת ג'יפ,אתה יכול לקחת סטיישן 4 על 4.

אתה יכול לקחת אימפרזה\גרנד לאונה סטיישן 4x4 אני מאמין שהוא יעשה את העבודה,גם שטח איחסון גדול יכולת 4x4 שתספק את הצרכים שלך וכמובן האמינות של סובארו.

×
×
  • תוכן חדש...