Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לקנות בטמבוריה שכונתית 2 יחידות של סופר קריל 2000 טמבור בנפח 4 ליטר ב199 ש"ח ?

 

אני מסכים שהמחירים ברשתות עשה זאת בעצמך מופקעים לחלוטין,

אבל כשיש שם מבצעים - הם חותכים בגדול כמו המבצע הנ"ל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתה קונה 10 ליטר במחיר דומה בטמבורייה. אחרי המבצעים של הום סנטר, הם עדיין יותר יקרים מהמחירים הרגילים בטמבוריות.

פורסם

היתי היום בהרבה מאוד מקומות בצפון. ודווקע הכי זול מצאתי ב"בורג המפרץ" בצומת קרית אתא.

המחיר ל15 ליטר סופרקרילי של טמבור הוא 270 שקל ול סופרקריל 2000 ,מאה שקל יותר.

האם שווה?

פורסם
לקחת את זה קשה, הא ? :-)

אני מדבר מתוך ניסיון של כמה שנים בהם צבעתי גם חדרים בבית, עשיתי תיקונים וצבעתי תקרות וקירות.

מבחינת עבודה גדולה; צבעתי לפחות 2 בתים שלמים (אחד שגרתי בו ואחד שהיום אני גר בו), הכיסוי של יעקובי וטמבור הוא מעולה כל זמן שזה קשור לצבע אקרילי לבן. לתקרות השתמשתי בסיד של טמבור (גם כן אריזה של 18 ליטר) והכיסוי שלו מעולה בשביל סיד. עם האקרילי של נירלט גם יצא לי לעבוד - ולמרות שהוא עורבב היטב הוא בהחלט יותר דליל מיעקובי\טמבור וייתכן בהחלט שזה משפיע גם על כושר הכיסוי שלו. מאחר וההשוואה נעשתה על צבעים לא מדוללים, אין ספק כי יעקובי וטמבור טובים יותר והייתי ממליץ לקנות את הזול יותר (בד"כ יש עליהם מבצעים פה ושם) מבין השניים הללו.

כל זאת עדיין לא אומר שהצבע האקרילי של נירלט הוא לא טוב - אלא מעט פחות טוב מאלו שהזכרתי.

 

איציק

ממש לא.

ועם כל הכבוד, בעברי ניסיון והתמחות בתחום הרבה מעבר לצביעת הדירה הפרטית.

ולגבי נירלט VS טמבור , ב"צבעי הקשת" שלקוחותיה נמנים על עשירי ישראל ,צובעים אך ורק עם "נירלט" .

פורסם
אתה קונה 10 ליטר במחיר דומה בטמבורייה. אחרי המבצעים של הום סנטר, הם עדיין יותר יקרים מהמחירים הרגילים בטמבוריות.

 

10 ליטר מול 8 ליטר, יש הבדל לא קטן (למרות שדלי של 10 יותר משתלם משתי קופסאות של 4 ליטר גם בהום סנטר/ACE)

עם זאת, במקרה שלי נתקעתי בלי צבע ביום שבת בצהריים באמצע פרוייקט צביעה של כל הדירה ... (כשהטמבוריות סגורות)

אז יש יתרון מסויים בכל זאת... :)

 

מה שמצחיק: המחיר ליחיד היה 199, וגם המחיר לזוג היה 199(במסגרת המבצע) ועדיין קלטתי אנשים שלקחו יחיד.... 8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה נכון בהחלט , אבל כפי שערכתי בהודעה הקודמת, ה10 ליטר יותר משתלם גם בהום סנטר מאשר 2 קופסאות של 4 , וגם אם קונים 10 ליטר של מותג HOME זה עוד יותר זול.

הבעיה אצלי שהתחלתי עם קופסה 4 ליטר שכתוב עליה "בגימור מהודר" (לא סופר קריל "רגיל"), ולכן נאלצתי לקנות בדיוק את אותו הדבר בשביל השקט הנפשי (שלא יהיו הבדלים בצבע או במרקם) למרות שאני לא חושב שיש הבדלים ודי מאמין שזאת אחיזת עיניים.

 

בלי קשר לכך -אני מסכים שתמיד יהיה יותר זול בטמבוריות , דוגמא מהשבוע האחרון : סטלבנד 20 מטר - מחיר ב ACE :מעל 100 שקל

מחיר בטמבוריה : 50 שקל. אותו מוצר בדיוק.

 

דוגמא נוספת : המסננת הזאת שמרכיבים בקצה הברז (גליל מתכת עם רשת בתוכו) - בהום סנטר - זוג ב45 שקל, בטמבוריה השכונתית - זוג ב15 ש"ח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רשתות DIY עובדות על 100 אחוז רווח. יש להן הוצאות גבוהות בהרבה, והצרכן משלם (נכון, אגב, לכל חנויות הכל-בו. הדבר היחיד שמשאיר אותן תחרותיות בענפים מסויימים (בעיקר המזון) היא יכולתן להשיג מחירים זולים בהרבה מהספקים, עקב כח הקנייה הגדול).

 

למסננת קוראים מעדן זרימה/זרם.

פורסם
רשתות DIY עובדות על 100 אחוז רווח.

היית רוצה.

נסה יותר בכיוון של 500% במוצרים מסויימים.

אני עובד בחנות כלים(לא אנחנו לא מחזיקים צבע. עמכם הסליחה).

למשל סכין סטנלי 99E נמכרת באייס\הום סנטר ב-49 ש"ח.

אצלנו באזור ה-25 ש"ח.

שנינו קונים אותם באותו מחיר בדיוק מאותו ספק בדיוק.

או למשל דוגמא אחרת.

המחיר המומלץ לצרכן לאזיקונים ארוכים (30 ס"מ) של חברת Y הינו 13.5 ש"ח אצל הספק X.

באייס\הום סנטר, המחיר היה 37 או 39 ש"ח(!), לא זוכר נתון מדוייק.

הכי גרוע? סרט צמדן (וולקרו).

בבורג המפרץ או שז"ר עולה 5.5 ש"ח למטר.

באייס\הום סנטר (לא זוכר מי מהם) אותו דבר עולה...

טוב, תנחשו ואני אענה.

 

 

האמת, נשברתי, אני אגלה לכם:

79 שקלים.

הוא כנראה עשוי מזהב שניכרה ע"י גמדים טיבטיים בעלי איבר ארוך המשמש אותם לקרור בימי הקיץ החמים מתחת לאדמה (הכפלת שטח הפנים או משהוא כזה)בהרי אררט, ונמכר לחנויות ע"י פיות-זבוב המרחפות מחנות לחנות משל היו עושות זאת כמו מפרח לפרח.

או משהוא כזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רשתות DIY עובדות על 100 אחוז רווח. יש להן הוצאות גבוהות בהרבה, והצרכן משלם (נכון, אגב, לכל חנויות הכל-בו. הדבר היחיד שמשאיר אותן תחרותיות בענפים מסויימים (בעיקר המזון) היא יכולתן להשיג מחירים זולים בהרבה מהספקים, עקב כח הקנייה הגדול).

 

למסננת קוראים מעדן זרימה/זרם.

 

זהו ,זה השם שחיפשתי

אם הייתי קונה בACE גם היה לי את הקרטון שכתוב עליו השם :D (אבל הייתי משלם 200 אחוז יותר)

 

 

אגב, בנושא קצת אחר : סט אלחוטי של מייקרוסופט מדגם מסויים עולה באייבורי 99 ש"ח , באופיס דיפו עולה 350 ש"ח (אחרי הנחת מבצע) - אין גבול לחוצפה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ממש לא.

ועם כל הכבוד, בעברי ניסיון והתמחות בתחום הרבה מעבר לצביעת הדירה הפרטית.

ולגבי נירלט VS טמבור , ב"צבעי הקשת" שלקוחותיה נמנים על עשירי ישראל ,צובעים אך ורק עם "נירלט" .

 

זהו.נשברתי.

אני הולך לצבוע את הבית שוב, הפעם בנירלט.

:mm_tongue

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...