Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אני עומד בפני שיפוץ שתי חדרים בבית.

זקוק להמלצה למקום בו אפשר לקנות צבע בזול. רצוי באיזור הצפון.

האם הום סנטר נחשבים זולים?

והאם רק אצלם אפשר להשיג צבע צבעוני לפי קוד צבע?

פורסם

הום סנטר הם כל דבר שתרצה, מלבד זולים.

כל טמבוריה תהיה יותר זולה.

אתה מחפש צבע שבא עם הכנה למחיר זול (יצרן אנונימי), או יצרן מוכר שנמכר במקום מסויים במחיר זול, יחסית לשאר החנויות?

פורסם

בטמבוריות הגדולות אפשר בד"כ למצוא צבעים ללא בעייה, אני לא מכיר ספציפית באיזור הצפון.

 

בכל מקרה, טמבור, ניר לט, יעקובי (צבע מיובא) - כולם יעלו לך בערך 200 ש"ח לפח של 10 ליטר (עם גיוון), שאמור להספיק ל-2 ידיים עבור שני חדרים.

פורסם

והאם רק אצלם אפשר להשיג צבע צבעוני לפי קוד צבע?

 

אפשר להשיג צבע על פי קוד מסוים כל מקום שיש בו מכונה לערבוב -

זאת אומרת, בכל טמבוריה בינונית ומעלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מבחינת איכות צבע אקרילי אני ממליץ לך על יעקובי וטמבור - ואם אין ברירה אז נירלט.

הכיסוי של יעקובי וטמבור הוא מעולה, נירלט קצת אחריהם (לא באותה רמה מבחינת כיסוי ראשוני בהשוואה עם מותגים אחרים ללא דילול).

 

לכמות החדרים שאתם צריך עדיף שתקנה דלי 18 ליטר ולא אריזות קטנות של 5 (מחיר של 2 אריזות קטנות נושק דיי בקרוב לדלי של 18 ליטר - ואם אתה בונה על 2 שכבות טובות, אז תצטייד מראש באריזה הגדולה יותר).

 

מבחינת מחירים - להתרחק מרשתות עשה זאת בעצמך (הום סנטר וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה לכולם על העזרה והסברים.

אשמח אם מישהו שמכיר מקומות באיזור חיפה והצפון ימליץ על מקודם זול לקניה.

פורסם

ממש שטויות , לנירלט יש צבעים מעולים (A200 למשל) לא פחות מטמבור.

ליעקובי פחות, צבעים די מאכזבים בעלי יכולת מריחה מחרידה, חוץ מאיזה חברה אנגלית יקרה בטירוף שהם מייבאים הייתי מוותר.

גם לבטק הטורקים צבעים באיכות בינונית.

יש את טיטן הספרדים ,זולים משמעותית אין לי הערכה לגבי האיכות אבל החברה קיימת איזה 80 שנים.

אם אתה רוצה להתכלב לך על "מוסדות" האקרילי הכי זול , אבל הבית יסריח לך שבועיים עד שהריח יתנדף.

יש כמה המכורים דווקא לסיד זול ונושם, מעדיפים אותו על אקרילי .

פורסם

לדעתי ראוי להזכיר שהמגיבים מדברים על צבע אקרילי בפרט ולא על איכות החברות בכלל.

למשל נירלט , בתחום הצבע למתכת - נחשבים לטובים שביצרנים הישראלים. אולי בצבע אקרילי... לא.

פורסם

איך אתם יודעים את כל המידע הזה?

כשהייתי צריך לצבוע בבית, קניתי דלי קטן של ליטר (כמה תיקונים בקיר, לא רציני) ונירלט היה צבע בסדר גמור.

(אח"כ עוד הוספתי לו ביג'יבונד, והוא עדיין היה אחלה).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
ממש שטויות , לנירלט יש צבעים מעולים (A200 למשל) לא פחות מטמבור.

ליעקובי פחות, צבעים די מאכזבים בעלי יכולת מריחה מחרידה, חוץ מאיזה חברה אנגלית יקרה בטירוף שהם מייבאים הייתי מוותר.

גם לבטק הטורקים צבעים באיכות בינונית.

יש את טיטן הספרדים ,זולים משמעותית אין לי הערכה לגבי האיכות אבל החברה קיימת איזה 80 שנים.

אם אתה רוצה להתכלב לך על "מוסדות" האקרילי הכי זול , אבל הבית יסריח לך שבועיים עד שהריח יתנדף.

יש כמה המכורים דווקא לסיד זול ונושם, מעדיפים אותו על אקרילי .

 

לקחת את זה קשה, הא ? :-)

אני מדבר מתוך ניסיון של כמה שנים בהם צבעתי גם חדרים בבית, עשיתי תיקונים וצבעתי תקרות וקירות.

מבחינת עבודה גדולה; צבעתי לפחות 2 בתים שלמים (אחד שגרתי בו ואחד שהיום אני גר בו), הכיסוי של יעקובי וטמבור הוא מעולה כל זמן שזה קשור לצבע אקרילי לבן. לתקרות השתמשתי בסיד של טמבור (גם כן אריזה של 18 ליטר) והכיסוי שלו מעולה בשביל סיד. עם האקרילי של נירלט גם יצא לי לעבוד - ולמרות שהוא עורבב היטב הוא בהחלט יותר דליל מיעקובי\טמבור וייתכן בהחלט שזה משפיע גם על כושר הכיסוי שלו. מאחר וההשוואה נעשתה על צבעים לא מדוללים, אין ספק כי יעקובי וטמבור טובים יותר והייתי ממליץ לקנות את הזול יותר (בד"כ יש עליהם מבצעים פה ושם) מבין השניים הללו.

כל זאת עדיין לא אומר שהצבע האקרילי של נירלט הוא לא טוב - אלא מעט פחות טוב מאלו שהזכרתי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דפי זהב, ערך חנויות לחומרי בניין, או טמבורייה,או שתקליק פה יא עצלן...:wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
נירלט היה צבע בסדר גמור.

(אח"כ עוד הוספתי לו ביג'יבונד, והוא עדיין היה אחלה).

 

:shock: למה בשם כל הרולרים והמברשות בעולם, הוספת לו ביג'י ?

×
×
  • תוכן חדש...