Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בעוד שבוע אין הולך לקנות קומפוננט של מורל דוטק אובשיין

ורציתי לשמוע מילים אחרונות מה יש לכם להגיד על הסט הנ"ל

שווה את הכסף יש לו מתחרים אני מוכן לקבל הצעות בסביבות ה1000 שקל

 

תודה.

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

הסט הוא טוב מאוד(ומוצלח) לתקציב שלך בקשר למגבר, אני הייתי חושב על משהו אחר, יד שנייה.

מה התקציב של המגבר?

יש לך בעייה עם יד שנייה?

למה הוא מיועד המגבר רק לדוטק? או גם לאיזה סאב?

פורסם

במחיר ה1004 תוכל כבר לקנות את הסאן דאון SAX 100.4 שבמבצע

לא יצא לי לשמוע את המגבר,אבל מן הסתם מדובר ברמה גבוהה יותר מהJBL הנ"ל (המחליף של ה75.4)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=228752

בכול אופן אם תמצא JBL 75.4 ביד שניה (כ800 ש"ח) במצב טוב בהחלט כדאי לרכוש ובסכום שחסכת תוכל לשדרג את הקומפוננט\איטום הדלתות

 

בקשר לקומפוננט - שמעת אותו? השוואת למשהו אחר?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא השוואתי האמת שאני עכשיו נימצא עם קומפוננט עלוב של חברת אובר דרייב שעלה לי 600 שקל... מצטער על אותו שניה שקניתי אותו

טוויטר ליופי מיד באס חלש מאוד וקרוס שנירא לי לא עובד

 

הציעו לי את הדוטק אובשיין ואמרו לי שהוא סט חזק ומוצלח ושווה את המחיר שלו

ובקשר למגבר GTO 75.4 אין מה להשוואת לGTO1004 שמעתי את שניהם והמגבר 1004 חזק ממנו בהרבה

אני מחפש מגבר מ1000 עד 1400 שקל לא יותר מזה

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

×
×
  • תוכן חדש...