Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמארט CDI - הרכב החסכוני ביותר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה פעמים העניין בגודל המכונית הוא לא רק השימושיות (או זה שלשכן יש רכב מפואר יותר),

זה מרווח פנים, איכות בנייה ונוחות שימוש (מערכות חשמליות מתקדמות).

 

לא רבים האנשים שיסכימו לרדת ממרצדס, BMW, וולוו ודומיהם לרכב כזה.

פורסם
שמוכרים לי פיאט 500 כמכונית פרימיום ב-150 אלף שקל או לא יודע כמה הם רוצים עליה.

או סמארט שעולה לי יותר ממשפחתית רגילה זה כבר לא שווה כלום.

 

אני הראשון שמוכן לעבור לרכב מיקרו.

אני מסכים שרוב הרכבים הם עם נהג בלבד או מקסימום נהג + 1 והבזבוז הוא ענק.

 

אבל עד שת'אכלס לא ימכרו פה רכבי מיקרו במחירי מיקרו זה לא רלוונטי.

 

+1000

 

מה הקטע של מחירי הסמארט בארץ? לא מובן בעליל :roll:

פורסם

יש חברה (שכחתי את שמה) שרוצה להביא את ה-M-500 לארץ.

כרגע היא נתקלה בקשיים בגלל שבאירופה היא נחשבת אופנוע על 4 גלגלים ובארץ רק למכונית יש 4 גלגלים.

 

מחיר המכונית בארץ הוא 65,000 שקלים (כמובן לאחר שהיא תאושר בארץ).

רכב זה הוא אפילו קטן מהסמארט במקצת.

×
×
  • תוכן חדש...