Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שעון החורף שבא עלינו לטובה שם אותי בבעיה קלה.

אין לי מושג איך מכוונים את השעון באוטו...

אולי זה נשמע קצת דבילי אבל אין שום לחצן שם כי השעון נמצא בתצוגה של המחשב דרך.

ברור לי שרק בעלי סיאט יוכלו לעזור אבל באמת שניסיתי ולא הצלחתי.

 

בבקשה עזרה, אני עדיין חי לפי שעון קיץ...:wink:

פורסם

אמנם אין לי איביזה , אבל הנה רעיון "עוקף" : כמה דקות לפני חצות נתק את המצבר של האוטו , וחבר אותו בדיוק בחצות :wink:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לגבי הרעיון עם המצבר, המון תודה, או שפשוט אני אסע ככה עד השעון קיץ הבא... :wink:

DAR, אין בספר רכב, חיפשתי.

אוראל, תודה על הכוונה.

פורסם

תודה אבל זה לא יעזור אחי, פשוט השעון מופיע במסך של המחשב דרך

וכל מה שיש זה לחצן על הידית של המגבים שאיתו אתה עובר בין האופציות של המחשב,

מרחק, דלק, מהירות ממוצעת, שעון וכו'. אין שום לחצן ייעודי לשעון עצמו.

כמו שכתבתי זה רק אנשים שמכירים על מה אני מדבר וכבר עשו את זה יכולים לעזור.

פורסם

stardust, תודה על הניסיון עזרה אבל כמו שכבר הסברתי, אין שום כפתור ליד השעון כי השעון הוא חלק מהמחשב דרך...

ובאיזר של המערכת אודיו גם אין כי זו לא מערכת מקורית של הרכב.

אני בטוח שזה משהו עם השני לחצנים על הידית של המגבים ששולטים על המחשב דרך רק שאין לי מושג

איך אני מכוון איתם את השעון... ניסיתי הכל, לחיצות ארוכות, קומבינציות אחד למטה אחד למעלה,

שניים למעלה אחד למטה, וכו' וכו' :wink:

פורסם

ממש ליד מד המרחק יש כפתור בולט שאם תלחץ עליו יאפס את מד המרחק ה"זמני". אם תסובב אותו הוא ישנה את השעה. מכיוון שאני במצברוח טוב היום :wink:, אפילו העלתי תמונה.

DSC00204_2.JPG

פורסם

אני אנסה יותר מאוחר כשאהיה באוטו.

לא ידעתי שזה אפשרי בכלל עם הכפתור הזה אבל מסתבר שגם לך יש קופרה ואתה יודע מה אתה אומר... :wink:

המון תודה !!!

 

אגב, תנקה אבק...

×
×
  • תוכן חדש...