Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

  • בימים אלו (בעה"ש כן יהי רצון) אני מוכרת פיאסטה שנת 93 (בובלה שהבעיות היחידות שסבלתי איתה שהשקעתי 1200 ש"ח בשיפוץ מזגן) אבל מה לעשות 93 זה כבר ישן ורציתי לשדרג

  • מצאתי פיאסטה דינאמיק שנת 98 180,000 ק"מ יד 3 טסט עד סוף החודש - לטענת המוכרת לרכב יש בעיה עם דלת אחורית והמזגן פועל רק בכפתור של עוצמה 4 (תמוהה ומוזר) מחירון 15,000 היא רוצה 9,000 ועושה רושם על פי שיחה שהיא לחוצה מאוווווווווד לסגור - מה שגרם לי להרגיש שהעיסקה מסריחה

  • אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה אבל יקר לי מכון (450 ש"ח) לא בא בקלות לסטודנטית תפרנית ועל כן שקלתי לשלם סכום מועט יותר למוסכניק שיבדוק עבורי את הרכב.

  • ידוע לי שיימצאו תקלות בסדר גודל בינוני - גבוה (המחיר הנמוך מצביע על בעיתיות ברכב) ההתלבטות היא: האם לקנות בזול (7,000- טסט באוקטובר) ולשפץ ולאבזר אצל מיטב המוסכים במשולש ?(טירה קלנסוואה) חלפים לפיאסטה יש בשפע

×
×
  • תוכן חדש...