בימים אלו (בעה"ש כן יהי רצון) אני מוכרת פיאסטה שנת 93 (בובלה שהבעיות היחידות שסבלתי איתה שהשקעתי 1200 ש"ח בשיפוץ מזגן) אבל מה לעשות 93 זה כבר ישן ורציתי לשדרג
מצאתי פיאסטה דינאמיק שנת 98 180,000 ק"מ יד 3 טסט עד סוף החודש - לטענת המוכרת לרכב יש בעיה עם דלת אחורית והמזגן פועל רק בכפתור של עוצמה 4 (תמוהה ומוזר) מחירון 15,000 היא רוצה 9,000 ועושה רושם על פי שיחה שהיא לחוצה מאוווווווווד לסגור - מה שגרם לי להרגיש שהעיסקה מסריחה
אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה אבל יקר לי מכון (450 ש"ח) לא בא בקלות לסטודנטית תפרנית ועל כן שקלתי לשלם סכום מועט יותר למוסכניק שיבדוק עבורי את הרכב.
ידוע לי שיימצאו תקלות בסדר גודל בינוני - גבוה (המחיר הנמוך מצביע על בעיתיות ברכב) ההתלבטות היא: האם לקנות בזול (7,000- טסט באוקטובר) ולשפץ ולאבזר אצל מיטב המוסכים במשולש ?(טירה קלנסוואה) חלפים לפיאסטה יש בשפע