Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
8)

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם ככה הוא עני תפרן שנוסע על בננה עם זנב עקום... אתה לא חושב שאלוהים העניש אותו מספיק :?:

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
גם ככה הוא עני תפרן שנוסע על בננה עם זנב עקום... אתה לא חושב שאלוהים העניש אותו מספיק :?:

 

הופסה סטופה.....אחלה אופנוע זה...

ואל תיראה את מאסטר ככה..זה הוא שבדק את הבננה....

 

יאלה יאלה...סאונד.....!!!!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

סאונד זה המון.

 

סאונד זה לנפש, לנשמה. הסאונד הוא בסופו של דבר תוצאה של משהו שקורה במנוע.

 

בוא נומר שאם האופנוע הוא מערכת סטראו, אז האגזוז הוא הרמקולים. (קדמיים, סאב, אחוריים, סנטר, הכל ביחד)

 

 

האופנוע פשוט דורש שיורידו לו מהאגזוז את כל הפילטרים, המסננים והתקנים המעצבנים שהוא צריך לעמוד בהם.

 

לרוץ פתוח.....לנשום עמוק.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם
סאונד זה המון.

 

סאונד זה לנפש, לנשמה. הסאונד הוא בסופו של דבר תוצאה של משהו שקורה במנוע.

 

בוא נומר שאם האופנוע הוא מערכת סטראו, אז האגזוז הוא הרמקולים. (קדמיים, סאב, אחוריים, סנטר, הכל ביחד)

 

 

האופנוע פשוט דורש שיורידו לו מהאגזוז את כל הפילטרים, המסננים והתקנים המעצבנים שהוא צריך לעמוד בהם.

 

לרוץ פתוח.....לנשום עמוק.

 

לדעתי זה מאוד תלוי בסוג אופנוע וסוג אגזוז.

אני, אישית, לא אוהב פתוח מלא - זה ממש צורם ולמען האמת, לא נעים לרכב כשכל העולם שומע אותך.

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
סאונד זה המון.

 

סאונד זה לנפש, לנשמה. הסאונד הוא בסופו של דבר תוצאה של משהו שקורה במנוע.

 

בוא נומר שאם האופנוע הוא מערכת סטראו, אז האגזוז הוא הרמקולים. (קדמיים, סאב, אחוריים, סנטר, הכל ביחד)

 

 

האופנוע פשוט דורש שיורידו לו מהאגזוז את כל הפילטרים, המסננים והתקנים המעצבנים שהוא צריך לעמוד בהם.

 

לרוץ פתוח.....לנשום עמוק.

 

לדעתי זה מאוד תלוי בסוג אופנוע וסוג אגזוז.

אני, אישית, לא אוהב פתוח מלא - זה ממש צורם ולמען האמת, לא נעים לרכב כשכל העולם שומע אותך.

 

תרשה לי,

פחחחחח...

אין כמו לגרף עלים!

פורסם

אזרח יקר : התמונה בהודעות שלך....זה סנופי :p ?

 

 

רעש, צלצולים, מנועים מיללים, אין כמו הסאונד של ששמאותים , ארבע , בטורים עת הם חוצים את קו ה10.000 סל"ד דרך פרי פלואו כדי להזכיר עטלף שברח מהשאול :twisted:

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
אזרח יקר : התמונה בהודעות שלך....זה סנופי :p ?

 

 

רעש, צלצולים, מנועים מיללים, אין כמו הסאונד של ששמאותים , ארבע , בטורים עת הם חוצים את קו ה10.000 סל"ד דרך פרי פלואו כדי להזכיר עטלף שברח מהשאול :twisted:

 

זה אמר לי שאין לו....זה...זה..הקרנף.... :2gunfire:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.


×
×
  • תוכן חדש...