Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש יעוץ אחרון לפניי קניה :tempo vs energy


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הID עולה על הHERTZ בגלל המחיר הנמוך יחסית.

ד"א אתמול שמעתי IDQ 12 והייתי בשוק פשוט סאב מפליא בהחלט - העוצמה והדיוק זה פשוט מדהים, למרות שאני בעל IDMAX אבל עדיין הIDQ הפתיע אותי ממש לטובה.

מקס.

 

IDMAX :-D

<-- זה היעד :evil:

פורסם

אם אתה מדבר על סאב של אינפיניטי מסדרת הרפרנס - עזוב, תמשיך הלאה.



 

קאפא או קאפא פרפקט - אני באופן אישי, לא מחליף את הסאב הזה בעד שום סאב אחר (תביט בחתימה).

 

אבל אני אמליץ לך על עוד שלושה סאבים:

 

1. אסאסין של AA (אבל אתה צריך דגם שיש לו סליל אחד של 4 אוהם - עד כמה שידוע לי כבר יש בארץ).

2. IDQ כפי שכבר המליצו לך.

3. גראונד זירו - אני ממליץ על הסאב הזה ע"פ שמועות בלבד.

 

בכל מקרה אל תקנה לפני ששמעת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה מדבר על הInfinity KappaBox ? אם כן אז הוא עולה בסביבות ה2000 שזה יותר מידי בישבלי :roll:

אני התכוונתי ל.. REF1250W

וחברה אתם לא עונים לי על השאלה , רציתי לשמוע חוות דעת בנוגע לסאב אנרג'י של הרץ' לא לסאבים אחרים..

פורסם

שמעתי את האנרגי והוא סאב נחמד לא יותר מי זה.. השוותי אותו אז עם לטנייג אודיו סטרייק 300רמס שהיה לי והוא נישמע דיי זהה רך מאוד ופאנצ'

הIDQ טוב יותר מID אך גם יקר יותר.

פורסם
כולם עונים לך על השאלות, פשוט נותנים לך עוד חו"ד.

מה בדיוק לא בסדר בזה?

 

אם אתה נעול ולא רוצה לקבל עוד עצה, אז למה אתה שואל?

היה רק אחד אם אני לא טועה שרשם לי איך הסאב הזה לאומת האינפינטי וחוות דעת על הסאב כמעט אף אחד לא רשם , אני לא נעול עליו פשוט הציעו לי דיל נחמד ואם הסאב שווה מהו אז שווה לי ללכת על הדיל מבין?!

×
×
  • תוכן חדש...