Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי בעיה ברכב רנו קליאו שנת 98.

 

בימים החמים של עכשיו כשאני נוסעת בו, אני רוצה להדליק מזגן. רק שיש בעיה קטנה.

 

משאני מדליקה את המזגן האוטו פשוט מאבד כוח, אני לא יודעת איך להסביר.

 

משאני מדליקה מזגן אני מרגישה שהאוטו לא סוחב, כשאני מכבה אותו אז הכל חוזר להיות כרגיל.

 

בעלי אומר לי שזה לא יכול להיות ושאני עושה משהו לא טוב, כי להדליק מזגן זה לא אמור להיות בעיה.

 

אחי אומר לי שבשום פנים ואופן לא להדליק מזגן, אלא אך ורק לפתוח חלונות,

 

בגלל החום שבחוץ והמנוע חם ומכל החום יכולים להתפוץ לי צינורות ברכב.

 

רציתי לדעת מה נכון והאם אני אוכל להדליק מזגן או שלא.

 

קניתי את הרכב לפני כמעט כשנה, שלפני היה לי סובארו ג'אסטי שנת 87,

 

החלפתי בגלל שהוא עשה לי בעיות ובג'אסטי בכלל לא היה מזגן ולא היה גז ובכללי היה עושה לי בעיות.

 

קניתי את הרנו בתקווה שלא אתאכזב שוב, אבל גם ברכב הזה יש קצת בעיות.

 

מה אתם אומרים על המקרה?

 

תודה רבה!

פורסם

איזה מנוע יש ברנו שלך?.

בכל רכב, כשמפעילים המזגן אז מרגישים ירידה בכוח המנוע ואם המנוע גדול אז זה חלש יותר ובמנוע קטן ירידת הכוח גדולה ומורגשת יותר.

כמו כן, יתכן שמדחס המזגן תפוס ולכן הוא בולם חזק את המנוע.

צריך לבדוק זאת במוסך מתאים או אצל מזגניסט רכב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני מבינה, אני לא ממש יודעת איזה מנוע אבל אני יודעת שזה מנוע 1.4.

 

תודה על תשובתך.

 

רציתי לשאול עוד משהו, ברכב של בעלי, עד לפני שבועיים היה לו פורד אקונוליין ועכשיו הוא החליף לשברולט סוואנה.

 

אני יודעת שנפח המנוע של רכבים אלו הוא גדול, לכן כפי שאמרת, אנחנו לא מרגישים בו ירידה בכוח המנוע,

 

אבל ברכב שלו המזגן מוציא רוח ממש קרה והמזגן מקרר את כל האוטו עד שלאחר כמה דקות מהדלקת המזגן אנו חייבים לכבות

 

אותו בגלל שנהיה מאוד קר, ברנו שלי לדוגמא, הרוח לא כ"כ קרה, כמעט ולא קרה. ולא מקררת את הרכב עד כדי כך שעדיך כבר לפתוח חלונות.

 

יש סיבה לכך?

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...