אני מבינה, אני לא ממש יודעת איזה מנוע אבל אני יודעת שזה מנוע 1.4.
תודה על תשובתך.
רציתי לשאול עוד משהו, ברכב של בעלי, עד לפני שבועיים היה לו פורד אקונוליין ועכשיו הוא החליף לשברולט סוואנה.
אני יודעת שנפח המנוע של רכבים אלו הוא גדול, לכן כפי שאמרת, אנחנו לא מרגישים בו ירידה בכוח המנוע,
אבל ברכב שלו המזגן מוציא רוח ממש קרה והמזגן מקרר את כל האוטו עד שלאחר כמה דקות מהדלקת המזגן אנו חייבים לכבות
אותו בגלל שנהיה מאוד קר, ברנו שלי לדוגמא, הרוח לא כ"כ קרה, כמעט ולא קרה. ולא מקררת את הרכב עד כדי כך שעדיך כבר לפתוח חלונות.
יש סיבה לכך?
תודה רבה!