Jump to content

moseri

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של moseri

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מבינה, אני לא ממש יודעת איזה מנוע אבל אני יודעת שזה מנוע 1.4. תודה על תשובתך. רציתי לשאול עוד משהו, ברכב של בעלי, עד לפני שבועיים היה לו פורד אקונוליין ועכשיו הוא החליף לשברולט סוואנה. אני יודעת שנפח המנוע של רכבים אלו הוא גדול, לכן כפי שאמרת, אנחנו לא מרגישים בו ירידה בכוח המנוע, אבל ברכב שלו המזגן מוציא רוח ממש קרה והמזגן מקרר את כל האוטו עד שלאחר כמה דקות מהדלקת המזגן אנו חייבים לכבות אותו בגלל שנהיה מאוד קר, ברנו שלי לדוגמא, הרוח לא כ"כ קרה, כמעט ולא קרה. ולא מקררת את הרכב עד כדי כך שעדיך כבר לפתוח חלונות. יש סיבה לכך? תודה רבה!
  2. שלום. יש לי בעיה ברכב רנו קליאו שנת 98. בימים החמים של עכשיו כשאני נוסעת בו, אני רוצה להדליק מזגן. רק שיש בעיה קטנה. משאני מדליקה את המזגן האוטו פשוט מאבד כוח, אני לא יודעת איך להסביר. משאני מדליקה מזגן אני מרגישה שהאוטו לא סוחב, כשאני מכבה אותו אז הכל חוזר להיות כרגיל. בעלי אומר לי שזה לא יכול להיות ושאני עושה משהו לא טוב, כי להדליק מזגן זה לא אמור להיות בעיה. אחי אומר לי שבשום פנים ואופן לא להדליק מזגן, אלא אך ורק לפתוח חלונות, בגלל החום שבחוץ והמנוע חם ומכל החום יכולים להתפוץ לי צינורות ברכב. רציתי לדעת מה נכון והאם אני אוכל להדליק מזגן או שלא. קניתי את הרכב לפני כמעט כשנה, שלפני היה לי סובארו ג'אסטי שנת 87, החלפתי בגלל שהוא עשה לי בעיות ובג'אסטי בכלל לא היה מזגן ולא היה גז ובכללי היה עושה לי בעיות. קניתי את הרנו בתקווה שלא אתאכזב שוב, אבל גם ברכב הזה יש קצת בעיות. מה אתם אומרים על המקרה? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...