Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני לאיודע מה יש לי באופל (קליברה).

יצאתי לסיבוב אחרי שארבע חודשיים לא נסעתי בו בגלל שחכתי לכמה חלקים שיגיעו אליי מחול, לא יודע מה זה כאילו יש משהו סתום שהרכב לא עושה את העבודה שלו, אני מתחיל נסיעה,

ישנם כמה גימגומים לא "ביג פייר" משהו דומה, ורק אחר כך הוא מתחיל לנסוע אבל לא כמו שהיה בהתחלה לא יודע משהו סתום. אבל אני לא יודע מה זה!!!!

מישהו יש הצעות? :mad2::mad:

פורסם

ממרי לא חושב אני גם ככה מיתכוון לעשות מערכת פליטה משופרת.

ומזרקים אני יבדוק היום!

ונסעתי בלי פילטר לבדוק אם זה מהפילטר, זה לא מזה!

פורסם

תנסה אולי יש לך בעיה אם כמה חוטי חשמל

אצלי היה משהו דומה ניתקו לי במוסך בטעות כמה חוטי חשמל

והאוטו לא נסעה, גימגם נתקה, היה נכבה

תנסה לבדוק אם כול החוטים מחוברים

יכול להיות שאיזה חוט לא מחובר טוב והוא גורם לכול הבעיות

לא משנה איזה מכונית

לא משנה איזה מנוע

העיקר שהכול יפני

פורסם
ממרי לא חושב אני גם ככה מיתכוון לעשות מערכת פליטה משופרת.

ומזרקים אני יבדוק היום!

ונסעתי בלי פילטר לבדוק אם זה מהפילטר, זה לא מזה!

אם נסעתי בלי פילטר סביר להניח שהצלחת לסתום את מערכת הדלק.

 

לדעתי יש לבצע ניקוי מזרקים + דיאנוסטיקה לכל החיישנים במערכת הדלק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...