Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-HGT שלי ההגה מתחיל להראות סימנים של התקלפות קלילה.

יש חומר שיגרום לו להפסיק להתקלף?

 

תודה.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

בהחלט הכי טוב - לא בטיחותי בעליל, ככה יום אחד ההגה יחליק לך כשתרצה לבלום ולסובב אותו,

 

כל האוטו יילך טוטאל לוסט, ואז לא יהיה איכפת לך מההגה המתקלף.

 

ממליץ בחום. או שלא.

 

הכי טוב - תיגש למישהו שמתעסק עם ריפוד מחדש של ההגה,

 

זה עולה בין 500 ל 700 ש"ח.

 

אופצייה נוספת היא מציאת הגה כמו שלך מפירוק.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לא ירדתם לסוף דעתי.

ההגה במצב מצויין.

רק התחילו ממש נקודות יבשות בחלק העליון. ברגע שאני נוהג והיד קצת מזיעה על האזור היבש אז ההגה חוזר למצב טוב.

אבל ברגע שהאוטו בשמש אז ההגה שוב מתחיל להראות סימנים קלים של יובש ופירורים קלים.

 

אולי יש חומר תרסיס שמשמר את ההגה סוג של סקיי?

 

דרך אגב קונדסון-סיפרת בדיחה טובה בקשר למציאת חלקים ובמיוחד הגה ל-HGT.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

סתם לידע כללי:

הפעילות שאתה מבקש לעשות נקראת פעילות מתקנת ולא מונעת*.

תיקון = סילוק הבעיה שנמצאה.

פעילות מתקנת = סילוק שורש הבעיה.

פעילות מונעת = פעולה שאדם או גוף עושים בכדי למנוע בעיה פוטנציאלית.

היות ובמקרה שלך הנקודות היבשות (התקלפות) כבר הופיעו, זה נקרא תיקון / פעולה מתקנת.

 

מה שאתה יכול לנסות ולעשות זה להשתמש בחומרים שיזינו את העור בחומרים משמרים/מרככים.

דוגמא:

http://www.alwaysbrilliant.com/aa/aspx-products/1-299/2-54776/SC-Froogle/kw-19315/bb/Leather-Coat-Conditioner.htm

 

* פעילות מונעת לצורך העניין הייתה כאשר מישהו היה משתמש בחומר הנ"ל לפני שצצה כל בעיה עם ההגה מעור

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

וכדי למנוע להבא את הבעיה - עדיף לא להשאיר את ההגה חשוף לשמש.

כיסוי הגה הוא אכן המלצה טובה.

אם אתה מצעקש לא לכסות כשאתה נוהג, לפחות כסה את החלון בכיסוי נגד שמש כשאתה לא באוטו.

פורסם

ספרי ARMORALL יהיה מצויין, הוא לא שומני כך שאין סיכון לדעתי לרסס אותו.

 

גם על הצמיגים אפשר לרסס אותו והוא מחזיר את הצמיגים "חדשים" לגמרי.

פורסם

ba323f: כנראה שלא הבנתה ,מדובר בהגה אם ציפוי עור אמיתי... יש הבדל בין גומי או פלסטיק לעור!

את האמת, יש לי את אותה הבעיה אם ההגה באוטו שלי..:-(

ניסיתי כל מיני תכשירים, אך התוצאה לא מחזיקה יותר משבוע, לכן כנראה שאין מה לעשות...:cry:

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
ba323f: כנראה שלא הבנתה ,מדובר בהגה אם ציפוי עור אמיתי... יש הבדל בין גומי או פלסטיק לעור!

את האמת, יש לי את אותה הבעיה אם ההגה באוטו שלי..:-(

ניסיתי כל מיני תכשירים, אך התוצאה לא מחזיקה יותר משבוע, לכן כנראה שאין מה לעשות...:cry:

 

מה לא הבנתי?

 

לטיפול מונע לזמן מה התכשיר ARMORALL יהיה מתאים, הוא חודר טוב לעור/פלסטיק ונשאר לאורך זמן.

פורסם

ba323f: עור הוא ממקור ביולוגי ופלסטיק או גומי הם ממקור כימי . עור מצריך לחות ומזינים למיניהם ופלסטיק מצריך חומרים אחרים, סביר להניח שלאחר שימוש בחומר שנועד לפלסטיק על עור,יכול להיגרם נזק לעור לכן עדיף אפילו לא לנסות...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

×
×
  • תוכן חדש...