Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מחליף בפעם השלישית בחצי השנה האחרונה את הפלסטיק שמחזיק את החלונות ברכב.

 

כל ביקור כזה עולה לי כ-400 ש"ח לערך ובלי אחריות.

 

מישהו יודע על פתרון טוב יותר מלתקן את החלק הסורר? אין לי בעיה לשלם יותר מ400 ש"ח ולהביא פתרון לצמיתות.?

 

אני מתגורר באזור באר שבע , האם בפורד יכולים לתקן לצמיתות?

 

מה לעשות?

 

תודה על העזרה.

פורסם

עצה למי ללכת אין לי בשבילך

אבל יש לי עצה שקיבלתי מהמון חברים למי לא ללכת - זכוכית דרום

 

המון חברים שלי שהיו אצלם חזרו לא מרוצים הן מבחינת המחיר והן מבחינת איכות העבודה.

 

הרכב שלי (פולו 96) גם עבר אצלם טיפול דומה ע"י הבעלים הקודמים וברוב חוסר מקצועיותם הם השאירו פלסטיק שבור שבולט מאוד לעין והטענה שלהם היא "אין מה לעשות ככה יצא".

 

* יכול להיות שיהיו כאלה שיגידו לך שהמקום מצוין והכל, זו סה"כ עצה ולא ביקורת מקצועית או משהו כזה.

פורסם
אז ככה,

 

זוהי תקלה די ידועה בפוקוסים, לדעתי אבל רק בישנות יותר, אני מכיר את זה ברכב של אישתי - שקנינו אותו מקרובי משפחה, כך שהם גם דיווחו על תקלה כזו בעבר.

 

אנחנו פתרנו את זה טפו טפו עם חלק לא מקורי, שכן המקורי כל הזמן התקלקל.

 

מאז שהחלפנו הכל פיקס - עם ילדים שמשחקים בחלונות ואזעקה שסוגרת אם פתחו את החלונות (ואיזה דיון זה על האזעקה - אם האזעקה סוגרת את החלון או אנחנו סוגרים לפני שמכבים - אז מה זה משנה - אם פתחנו לא משאירים חלונות פתוחים לא...?)

 

אנחנו בכל מקרה החלפנו באיזה מקום קטן בנתניה (*ברחוב המלאכה, אזה"ת החדש - פולג, מול נירלט), ממש בחור נחמד - לא יקר ונראה די מקצועי - ישר הכיר את הבעיה ויש לומר את האמת - שם חלק לא הכי זול אבל אמר שיותר לא נחזור אליו עם אותה בעיה - ובאמת כך קרה...

 

בהצלחה.

.....

טויוטה קורולה GLI 08 , ידנית.

פורסם

שנה שעברה זה קרה בצד שמאל מאחורה (פוקוס 2004 )

 

היום צד ימין מאחורה

 

החלונות מאחורה לא חשובים לנו , אז סגרתי אותם (קיבוע אם קרש וברגים ) וניתקתי מהחשמל :-)

 

ממליץ בחום אחלה פתרון :lol:

×
×
  • תוכן חדש...