Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שריקות מהרצועה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה רצועות, איזה בדיוק שורקת? תבדוק גם שלא עובר לידך אופנוע כבד עם רצועה אולי המנוע שלו שורק גם ואתה מתבלבל.

 

בעיקרון אם זאת הרצועה שאני חושב שאתה מתכוון אז כן זה קורה מידי פעם שהיא מחליקה מהמים ונוצרת לך השריקה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש לאבא שלי איזה איסוזו מסריחה מהעבודה והרצועת טיימינג שלה כל הזמן שורקת להחליף או יש משהו שאפשר לעשות?

תודה מראש,

מאור

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
האם מספר שריקות מהרצועה אחרי נסיעה בגשם זה נורמלי ?

בעקרון זה די נורמלי,

כלומר רצוי שהיא לא תשרוק לכן צריך לבדוק האם היא רופפת ואם כן אז למתוח אותה.

בכל מקרה לא יגרם מזה נזק.

כפי שכבר נאמר ייתכן שהיא רק מחליקה בגלל הרטיבות.

תבדוק

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
יש לאבא שלי איזה איסוזו מסריחה מהעבודה והרצועת טיימינג שלה כל הזמן שורקת להחליף או יש משהו שאפשר לעשות?

תודה מראש,

מאור

רצועת טיימינג לא שורקת.

אתה כנראה מתכוון לרצועת מנוע או מזגן או אפילו אולי הרצועה של הגה הכח (אם יש).

רצועות שורקות בדר"כ כאשר הן מחליקות (לרצועת טיימינג יש שיניים לכן היא לא מחליקה)

או יבשות.

רצועות שמחליקות ניתן למתוח ורצועות יבשות מחליפים לפני שיקרעו.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
יש לאבא שלי איזה איסוזו מסריחה מהעבודה והרצועת טיימינג שלה כל הזמן שורקת להחליף או יש משהו שאפשר לעשות?

תודה מראש,

מאור

 

זה לא הרצועה , זה מנהל סניף הבנק של המוסכניק שלכם שורק מהתפעלות על הבוכטה שהמוסכניק הולך לעשות... :twisted:

פורסם
מדובר ברצועת אלטרנטור/מזגן/ה"כ, השריקה הייתה לשנייה בלבד אחרי ההרטבות הראשונה...
אם כך אז זה שום דבר שדורש התיחסות מיוחדת מצידך.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
האם מספר שריקות מהרצועה אחרי נסיעה בגשם זה נורמלי ?

 

בהחלט לא.

 

הרצוה רפויה או שחוקה.

 

היא הוחלפה לפני 4000 ק"מ, ככה שלא נראה לי שהיא שחוקה.

פורסם
האם מספר שריקות מהרצועה אחרי נסיעה בגשם זה נורמלי ?

 

בהחלט לא.

 

הרצוה רפויה או שחוקה.

 

היא הוחלפה לפני 4000 ק"מ, ככה שלא נראה לי שהיא שחוקה.

 

אין בהכרח קשר. מותחן דפוק/עקום יגמור רצועה גם תוך 100 ק"מ.

פורסם

ואם מוצאים אחת רפויה, זה סיפור למתוח אותה?

ואיך עושים את זה?

מה זה המותחן הזה שאני כל הזמן שומע? אני יודע שיש את הפולי , שזה הלאגר הזה שיושבת עליו הרצועה? אבל איפה מצוי המותחן הזה? ומה זה בכלל?

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
ואם מוצאים אחת רפויה, זה סיפור למתוח אותה?

ואיך עושים את זה?

מה זה המותחן הזה שאני כל הזמן שומע? אני יודע שיש את הפולי , שזה הלאגר הזה שיושבת עליו הרצועה? אבל איפה מצוי המותחן הזה? ומה זה בכלל?

 

המותחן זהו חלק שמשמש כתושבת לפולי.

כשמו כן הוא - מותח.. :?

בחלק מהמכוניות הוא קפיצי ואז במיקום בירירת מחדל שלו הרצועה מתוחה (בין כל הפולים) וכאשר רוצים להחליף רצועה מקפלים אותו על הציר שלו, כך שהרצועה נרפית, מורידים אותה, שמים בחזרה את החדשה וכאשר עוזבים אותו הוא חוזר למקומו והרצועה נמתחת יחד איתו.

יש רכבים (סופה, אביר) שהמותחן זהו האלטרנטור (אביר) או משאבת הגה (סופה) שיושבים על בורג. ככל שאתה מבריג את הבורג לצד אחד, הם "מוברגים" רחוק יותר משאר הפולים וכך הרצועה נמתחת. כאשר אתה מבריג אותו לצד השני, הם מתקרבים והמשאבה נרפית.

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...