Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי תאריך טיסה - הכיצד?


R.L
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום אנשים

אני נמצא כרגע בלונדון ורציתי לדעת אם מישהו כאן התנסה בשינוי תאריך יעד לחזרה לארץ/ שינוי כיוון טיסה בזמן שהותו בחו"ל. הבעיה העיקרית שלי כרגע היא שאין לי אפשרות ליצור קשר טלפוני עם הסוכנות שדרכה הזמנתי (דיזנהויז יוניטורס) מאחר וזמן ההמתנה הטלפוני ארוך מאוד לאורך כל שעות היום , וגם אם הוא היה קצר זה עולה המון כסף לשיחות יוצאות וגם לשיחות נכנסות. כבר שלחתי אליהם את הבקשה שלי דרך "צור קשר" שנמצא באתר הבית שלהם. וטרם קיבלתי תשובה , בעיה נוספת - אני לא זמין 24/7 באינטרנט (לדוגמא עכשיו אני נמצא בקפה אינטרנט) - יש למישהו רעיון? עיצה?

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זו טיסת שכר, רוב הסיכויים שלא תוכל לשנות כלום, ואם כן, זה יהיה במחיר של כרטיס טיסה שלם.

בטיסה סדירה לעומת זאת, אתה מדבר עם חברת התעופה, ומשלם את ההפרש לכרטיס שרצית + דמי שינוי (משתנים לפי קטגוריית הכרטיס). לפעמים (נדיר) זה נגמר בזה שהם חייבים לך כסף.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך איזו חברת תעופה אתה טס ? BA ? אם כן צור איתם קשר ישירות.

 

אגב שינוי עולה כסף (אלא אם צויין אחרת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג איזה כרטיס קנית וברור לך שלא כל כרטיס נתן לשנות, ובכל מקרה יש דמי שינוי

נסה לשלוח לדוא"ל זה : [email protected] עם השם המלא פרטי הטיסה וה- PNR (קוד) ואיך להשיגך

בהצלחה

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על העזרה

בוודאות ניתן לשנות את ההזמנה.

אני בודק עכשיו דרך "עדכון הזמנה" באתר הבית של אלעל. נראה אם זה אפשרי דרך שם..

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

*** מקפיץ ***

 

לאחר שקיבלתי תשובה במייל ממנהל מוקד טיסות חול של דיזנהויז יוניטורס , ניגשתי היום למשרדי אל על בלונדון על מנת לשנות את תאריך החזרה לארץ - ונדהמתי!

 

סוכן המכירות אמר לי במפורש כאשר ביצעתי את ההזמנה שאם וכאשר ארצה לשנות את התאריך אצטרך לשלם 50 דולר על כך. הסכום היה נראה לי סביר וביססתי את החלטתי לגבי תאריך החזרה לפיו , אחרת הייתי קובע תאריך מוקדם יותר בהרבה.

 

בפועל נאלצתי להיפרד מ 61 פאונד שהם כמעט 120 דולר ! יותר מפי 2 ממה שנאמר לי ע"י נציג המכירות.

 

שלחתי מייל בנושא לאותו מנהל מוקד שהגיב לי בפעם שעברה שבו אני דורש לקבל את ההפרש בין הסכום שנאמר לי למה ששילמתי בפועל (שמרתי את הקבלה) , בנתיים אני מחכה לתשובה ממנו.

 

האם במצב שבו אקבל תשובה שלילית יש באפשרותי לתבוע את החברה על המידע השגוי שנמסר לי? האם יש כאן מישהו שהתנסה בתביעות מהסוג הזה? אני לא מתכוון לוותר על ההפרש הזה ומוכן להשקיע זמן /מאמץ /כסף על מנת שיחזירו לי את כספי + התנצלות על עגמת הנפש שנגרמה לי.

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון הכל אמור להיות רשום לך בהסכם, קרא אותו. שם מצויין בדיוק את כל ה FEE'S שצריך לשלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מקפיץ

 

קיבלתי תגובה ממחלקת יחסי לקוחות של דיזנהויז , המסר העיקרי בתגובה הוא : 1. דיזנהויז לא אחראית לסכום שגבו ממני אלעל 2. הסכום שנאמר לי ע"י דיזנהויז הוא הסכום שהיה נכון לתקופה שבה ביצעתי את ההזמנה.

 

בסוף התגובה אני מופנה למחלקת שירות לקוחות של אל על על מנת להעביר אליהם את כל תלונותיי.

 

אני עדיין מתעקש שברגע שדיזנהויז מוסרים מידע/מבצעים הזמנה הם צריכים למסור לי את כל המידע כולל המידע הנ"ל שהתקבל רק עכשיו.

 

בנקודה הזאת הייתי רוצה לקבל מאנשים שהתנסו במשהו דומה המלצה לעורך דין שמתעסק בתחום הצרכנות + חו"ד האם זה השלב שבו מכניסים עו"ד לתמונה.

 

תודה על העזרה.

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...