Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית לקוח גרועה: מסעדת בשרים ארגנטינאית חוצות המפרץ, חיפה.


קאררה
שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אנקוב בשם המסעדה, רבים ממכם בטח מכירים אותה.



בכל אופן אנא חלקו עימי את דעותיכם בנוגע למקרה שהיה לי.

אני וחבר יצאנו לבלות את יום ההולדת ה-25 שלו עם בנות הזוג. קבענו מקומות והגענו למסעדה. בכניסה קיבלנו יחס יפה, קיבלנו שולחן והתחלנו בחגיגה.

כמובן שהזמנו שתייה ועל פי המסורת של מסעדות ארגנטינאיות לקחנו את הארוחות של השיפוד הרץ.

השיפוד הרץ לאלה שלא מכירים הינו שיטת "אכול כפי יכולתך" ארגנטינאית שמציעה ללקוח מגוון מאוד רחב של בשרים ברמות שונות עד שהבטן אומרת "לא עוד".

המנה שאנו לקחנו היא מנה בעלות של 145 ש"ח כולל מע"מ ריבית והצמדה (שזה סכום יחסית גבוה לסועד ללא שתיה) וכוללת 11 סוגי בשרים.

התחלנו בבשרים הפשוטים שכוללים כנפיים ונקניקיות צ'וריסו שהיו עוד ברמת הסביר. הסינטה שאנו רגילים לקבל פרוסות מתוך נתח על שיפוד שישב על האש כבר לא הגיעו ככה אלא פרוסות שנצלו על הגריל - דבר שלטעמי הוא חיסרון ומונע ממניעים כלכליים בלבד.

לאחר מכן הגיע האנטריקוט על השיפוד שהגיע בנתח יחסית קטן שכאשר ביקשנו לקבל פרוסות ממנו קיבלנו 2 פרוסות דקות ו-2 חצאים מהנתח זאת כיוון שהנתח היה קטן יחסית כבר לא היה ניתן לפרוס אותו והוא נחתך ל-2.

הבשר הגיע מדמם מאוד על אף שביקשנו WELL DONE ובסה"כ הרמה שלו הייתה מאוד ירודה.

כל ארבעתנו בסופו של דבר מצאנו עצמנו מלאים מתפוחי אדמה, לחם וטחינה כיוון שרוב הבשר נזרק - הוא פשוט לא היה טעים.

אנחנו אנשים שמבינים בבשר, לא יותר מידי וגם לא פחות מידי והמקרה הנ"ל היה פשוט כישלון.

בשלב מסויים הבנו כי ביקור באווזי היה משתלם לנו הרבה יותר ואף היינו נהנים ממנו הרבה יותר.

בכל אופן הסברנו ללא פחות מ-3 (!) מלצרים כי איכות האוכל מאוד ירודה וכי אין אנו שבעי רצון. אף אחד מהמלצרים לא חשב להרים את הכפפה ולפנות למנהל הסניף (שדרך אגב ראה אותנו וראה שאין אנו שבעי רצון) ולספר לו על חוסר שביעות רצוננו.

אני כמנהל בשירות לקוחות של חברה גדולה יודע שבחיים לא הייתי נותן ללקוח כזה לעזוב בלי שאני מטפל בו לשביעות רצונו.

קיבלנו חשבון של לא פחות מ-670 שקל ל-4 נפשות ואכזבה אחת מאוד גדולה.

כמובן שכשהעלנו את הסוגיה במסעדה ואף אחד לא טרח לעשות דבר חזרנו הביתה מאוד מאוכזבים ואני החלטתי לכתוב מכתב לאתר הרשת באינטרנט שמפרט את החוויה שלנו.

היום התקשר אלי מנהל הסניף שבו סעדנו ושאל אותי מה קרה. הסברתי לו בע"פ שוב את מה שכתבתי באופן מאוד מפורט. הוא קיבל את דברי ואמר כי רוצה להזמין אותי ל"חוויה מתקנת" במסעדה וביקש לשלוח אלי מייל.

כשהגעתי הביתה מצאתי כי קיבלתי מייל שבו מוצע לי 20% הנחה ובקבוק יין בסעודה הבאה.

אני שואל אותכם - במידה והשקעתם ממיטב כספכם במסעדה והארוחה הייתה כישלון מוחלט, האם 20% הנחה באמת גורמים לכם לבקר שוב פעם במסעדה ? הרי לא מדובר פה על כסף בכלל אלא על איכות אוכל ירודה. זה מה שניסיתי להסביר למנהל הסניף טלפונית. כמה כסף שצריך לשלם על הסעודה לא בעיה מבחינתי, אבל שהאוכל יהיה נורמלי.

לא הסתפקתי ב"הטבה" של מנהל הסניף והחזרתי לו מייל חזרה בו אני מודה לו בנימוס על ההצעה אך אין לי שום רצון לבקר במסעדתו שוב בעתיד.

אשמח אם תחלקו את דעתכם בעניין. אין מדברי באו כדי לפגוע חס ושלום באף אחד.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה ציפית, שהוא יחזיר את כל הכסף?

לכל אחד מדיניות שונה, והפיצוי שהוא הציע לגיטימי וסביר בהחלט.

הוא אפילו התקשר אליך. תכל'ס, היה פה שירות לקוחות,

גם אם המענה לא היה מהיר ומיידי.

 

בנוגע לשאלתך - האם הנחה כל שהיא תגרום לי לחזור למקום שבו האוכל לא טוב - בוודאי שלא.

 

הצעה אופטימית-משהו לעתיד - אם אתה מתמצא בבשר, למה לא להכין אותו בעצמך?

דווקא החלקים הטובים הם אלה שהכי קלים להכנה (צולים וזהו). כל מה שצריך זה לקנות

את הנתחים היקרים ביותר אצל הקצב היקר ביותר, זה הכול. זה יעלה אפילו קצת פחות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מצפה שבמסעדה "אכול כפי יכולתך" יהיה בשר משובח.

11 סוגי בשר ב145 ש"ח = 13 שקלים ו18 אגורות לכל סוג.

מי שמבין בבשר ורוצה רמה מסויימת של הסטייקים והשיפודים רגלו לא תדרוך במסעדה מהסוג הזה.

אני ממש מצטער על הערב הכושל שהיה לכם אבל, לדעתי, העניין היה צפוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את המסעדה המדוברת.

 

אישית, לא נהניתי שם בכלל. לא אני ולא חברתי. שבוע אחרי אכלתי במסעדה אחרת, נהניתי יותר, שילמתי פחות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי במסעדה ארגנטינאית בקריות, ולמרות שהרשת היא שונה החוויה הייתה זהה לשלך, הסטייק שלי הוחזר פעמיים ובסוף כשמידת הצלייה הייתה סבירה הסכמתי לקבל אותו, והוא התברר כלא מתובל ולא כלום, ביחד עם צ'יפס ושתייה יצא לי 135 ש"ח לא כולל טיפ! ההרגשה שלי לאחר אותו ערב הייתה זהה לשלך ומאז אני לא הולך למסעדות ארנטינאיות, יש את שיפודי התקווה, אווזי ועוד מסעדות בשרים אחרות הרבה יותר טובות וזולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, נדמה לי שאתה מדבר על מסעדה ברזילאית.

בתור חבר מועדון (לא כ"כ) גאה, גם אני פקדתי אותה בשבת האחרונה, בסניף של ת"א.

 

1. בעניין פרוסות הסינטה - אין לי הסבר לזה, אבל במקרה שלנו זה דווקא היה די טעים.

2. בעניין מידת הצלייה - למה ציפית? הרי זאת לא מנה אישית, אלא שיפוד אחד שאמור ליישר קו

עם הטעם של כל סועדי המקום. למען האמת, זאת גם הסיבה שחובבי בשר אמיתיים לא הולכים לשם.

3. לגבי השתייה - אוסיף ואציין שבביקורי בסניף ת"א אפילו לא הסכימו לתת לנו קנקן. רק בקבוקים :screwy:.

4. לגבי המלצרים - שביזות ואדישות הן תופעות שקיימות בכל מקום, פשוט באת לסניף הלא נכון ביום הלא נכון.

5. לגבי הפיצוי - בביקור שלנו מצאנו נמלה בסלט. אנחנו לא אנשים אגרסיביים, לכן ביקשתי בנימוס שבתור פיצוי

יקחו על עצמם את השתייה. הם אמרו ש"יבדקו מה אפשר לעשות" ובסוף דחפו לנו קינוח חינם במקום. מיותר לציין

שלאף אחד מהסועדים כבר לא היה מקום לקינוח, אבל גם לא היה לנו ז*ן להתווכח איתם. לאור ה"חוויה" הנ"ל פשוט

החלטנו שלסניפי הרשת הזאת אנחנו לא חוזרים יותר. כפי שכבר ציינתי, לחובבי בשר אמיתיים אין מה לעשות שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

 

אני אישית מעדיף יותר את האכול כפי יכולתך ברשת אל גאוצ'ו.

אמנם אין 11 סוגי בשרים אלא 4 (כנפיים, פרגית, אנטריקוט, חזה בתוספות יש צ'יפס, אמפנדס ועוד...)

 

שמה הסטייק מגיע שלם ולא בפרוסות - טעים שחבל על הזמן.

במקרה של האנטריקוט - מתחילים ב 350 ג' ואח"כ מקבלים 250 ג' ועוד 250 ג'...

 

המחיר זול יותר (סביב ה 130 ש"ח), וזה כולל גם מנה לקינוח.

 

שווה ביותר !

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך הגעת למצב שבכלל שילמת 670

 

אתה לא מרוצה ממנה, אם לא מציעים לך תחליף אתה לא משלם עליה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומדובר בפאפגאיו, אני חייב לציין את החוויה שלי בסניף באילת. (חזרתי היום בערב)

נכנסנו אני וחברתי אחרי שהעפנו מבט בתפריט, אני בתור חובב בשר הייתי מעוניין באחת המנות היותר יקרות שלהם, והיא שלא הייתה רעבה הסכימה בנימוס לאכול את ההמבורגר של הילדים (הוא בדיוק חצי בכמות וגם במחיר מהמנה הרגילה).

התיישבנו במסעדה והזמנו שתייה בזמן שעיינו עוד טיפה בתפריט, הגיעה השתייה וביקשנו להזמין.. התחלתי אני במנה שביקשתי והיא המשיכה אותי ואז היא נקטעה על ידי המלצר שטען שאין אפשרות להוציא מנות ילדים למבוגרים. הסיבה אגב - אין למסעדה רווח על המנות. אעלק.

אוקיי ביקשנו לדבר עם האחראי משמרת, הגיע אליינו אחרי 10 דקות איזה בחור צעיר כבן 25 והודיע לנו רשמית וזהו ציטוט מדוייק

"זו המסעדה שלי, התפריט שלי, ואני יעשה בה מה שאני רוצה".

חברה שלי שהיא פלפלית לא קטנה מיד החלה להסביר לבחור שהמנות מופיעות בתפריט, ואין שם שום הגבלת גיל וזוהי גם הסיבה שבגללה נכנסנו למסעדה מידיעה שניתן להזמין את כל התפריט (אם הייתה רשומה שם הגבלה כלשהיא ואו שהמנהל היה מדבר יפה יותר מירב הסיכויים שהיינו נשארים לאכול). לאחר וויכוח קצר ואחרי הבהרה למנהל שאם הוא רוצה בכך או לא השתייה עליו קמנו והלכנו. פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה שמנהל סניף אחמ"ש אחראי שירותים מצדי ידבר ככה אל לקוחות. לפאפגאיו אני לא אחזור זה בטוח.

 

ועכשיו ככה קצת להעביר את ההודעה למקום חיובי, יצאנו משם עדיין רעבים (לפחות אני), והלכנו לכיוון הרויאל ביץ' איפה שהתיישבנו במסעדה ששמה Ranch House, שייכת לרויאל ביץ'.

אני חייב לציין שקיבלנו שם שירות מעל ומעבר למצופה, מסעדה ברמה הגבוהה ביותר ומעבר להכל אכלתי שם סטייק פילה 400 גרם כמו שהרבה מאוד שנים לא אכלתי כבר, נהנתי מאוד השירות היה מדהים האווירה הייתה מדהימה יצאנו משם סה"כ בכ250 ש"ח + טיפ רציני ונהנתי באמת מעל ומעבר.

פעם הבאה שאהיה באילת אני יודע איפה אני יאכל.

 

יש לציין שהתגובה משקפת את דעתי האישית והפרטית, ואין בכוונתה לפגוע ברשת פאפאגאיו, הסיפור מוצג כפי שקרה.

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא מבין למה באותו הרגע במקום לא ביקשת לדבר עם המנהל או פונה אליו אישית אם ראית אותו... אני חושב שהאפקט של פניה באותו הרגע היא חזקה יותר ממיל ששלחת לאחר מכן.יכול להיות שהיית מקבל פיצוי עדיף יותר ממה שקיבלת.ודבר נוסף קטנטן,כשבאים למסעדת בשרים באים לאכול בשר ולכן אם שבעת מהלחם והטחינה(כפי שבעלי המקום ציפו ולכן כנראה הלחם חופשי שם)זוהי אשמתך בלבד,אם הבשר לא היה טעים לך לא היית אמור להמשיך לאכול שם תפוחי אדמה ולחם כי לא לשם כך הגעת,היית צריך לפנות למנהל באותו הרגע.

לגבי המסעדה,אני לא נכנס למסעדות כאלו מהסיבה הפשוטה שהאוכל שם באמת ברמה ירודה והמחיר מופקעים,אני מעדיף באותו מחיר לאכול סטייק פילה או אנטריקוט משובח אחד אבל במסעדה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



השיפוד הרץ לאלה שלא מכירים הינו שיטת "אכול כפי יכולתך" ארגנטינאית שמציעה ללקוח מגוון מאוד רחב של בשרים ברמות שונות עד שהבטן אומרת "לא עוד".

הבשר הגיע מדמם מאוד על אף שביקשנו WELL DONE ובסה"כ הרמה שלו הייתה מאוד ירודה.

כל ארבעתנו בסופו של דבר מצאנו עצמנו מלאים מתפוחי אדמה, לחם וטחינה כיוון שרוב הבשר נזרק - הוא פשוט לא היה טעים.

אנחנו אנשים שמבינים בבשר, לא יותר מידי וגם לא פחות מידי והמקרה הנ"ל היה פשוט כישלון.

 

אשמח אם תחלקו את דעתכם בעניין. אין מדברי באו כדי לפגוע חס ושלום באף אחד.

 

 

אתה לא מבין בבשר. מי שמבין בבשר:

 

1. לא אוכל "באכול כפי יכולתך". זה מתכון לכמות, לא לאיכות

2. לא אוכל Well done. אין רמה ירודה מזו.

3. לא אוכל בשרים "ברמות שונות".

4. לא אוכל פחמימות עם הבשר.

 

הלכת למזללה קיבלת איכות של מזללה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שלי קרה מקרה דומה בעבר ,

בקשר לפיצוי אני קבלתי ארוחה על חשבוון המסעדה (זוגית)

 

במסעדת NEW YORK NEW YORK ז"ל או שיש עדיין ? :]

 

באמת זה גרם לי לחשוב שנעשת טעות שלא במתכוון וכן לאחר מכן חזרתי לשם

 

מקום שמכבד את עצמו לא יתן ללקוח לצאת בלי חיוך על פרצוף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם סתם משמיצים את המסעדה, הברזילאית ולא הארגנטינאית באמת.

 

מכל הפעמים שאכלתי שמה, יצאתי מפוצץ, מבשר טעים, ולא סלטים ולצערי גם לא מהממרח חמאת שום שהם מביאים שמה בהתחלה :(.

 

בכל מקרה לדעתי לכל מסעדה יש את הימים הטובים והימים הרעים, כנראה שנפלתם על הרעים כי יש המון המון אנשים כמוני ועוד אחרים שהמלצתי להם ואמרו שבאמת האוכל מצויין.

 

וסליחה, להשוות את המסעדה המדוברת לאוואזי זה פשוט בזיון, אם הייתה רואה ממקור ראשון איך הם מטפלים אוכל, מכינים אותו, ומה העובדים שמה בכלל עושים איתו לא היית דורך שמה לעולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...