Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאסטה | מקפצת קלות אחרי עזיבת הגז.


Vovka
שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוב שלום לכולם,

בזמן האחרון שמתי לב שכאשר אני עוזב את הגז נגיד בהילוך 3 ( מתוך 4 :) ) הרכב מקפץ קלות.

מדובר בקרבורטור, מנוע 1100, רכב שנת 90. ( מנוע מקורי )

לפני שאני מתנפל על פלאגים וחוטי הצתה, רציתי לשמוע אם מישהו מכיר את התופעה ויוכל לכוון אותי.

 

תודה מראש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוון: סלד נמוך מדי, מהירות רכב לא מתאימה להילוך, תושבות מנוע קרועות סדוקות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהירות הרכב מתאימה להילוך ובדרך כלל הסלד בסדר יחסית להילוך ומהירות רכב. אני מכיר את הרכב ושמתי לב לתופעה בחודש האחרון.

תושבת מנוע חדשה ושתי התושבות בגיר תקינות.

תודה צביקה, יש מצב שהקרבורטור קשור לזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמת לב, שלא התיחסתי לקרבורטור בכלל?

אם הבעייה בקרבורטור, למה רק בהילוך שלישי, למה לא גם בהילוך שני, שניהם הילוכים קצרים, שדורשים לחיצה ממושכת על דוושת התאוצה, כדי למשוך להלוך הבא,אך הבעייה שהזכרת , מתחילה דווקא כשאתה עוזב את דוושת התאוצה, והסלד יורד

בהדרגה לסלד סרק, אם הוא נמוך מדי וההילוך גבוה, מורגשת וויברצייה , המועברת מתושבות המנוע לגוף הרכב, הרכב נמצא בתנופה קדימה, אך הסלד הנמוך לא מאפשר זאת, לכן הורדת הילוך, לנמוך יותר בסלד הנוכחי, תמנע או תקטין את תגובת הקפיצות של הרכב, אם כי משום שאתה חש בבעייה כעת, ולא חשת זאת בעבר, אני מניח שיש סיבה לכך, מכיוון שידוע לי, שהרכב ברשותך זמן רב.

נסה לשחזר איזה פעולה מכנית ביצעת לאחרונה ברכב, שיכולה להסביר זאת.

 

מה שמחזק את דעתי שבעייתך לא קשורה לקרבורטור, היא העובדה, שעם עזיבת דוושת התאוצה, הקרבורטור עובר למהלך סרק, ואם קיימת בעייה בסרק, אתה תחוש בה, גם בהילוך סרק(ניוטרל).

ברור שהכל ספוקלציות, ובלי לבצע נסיעת מבחן פיזית ברכב, ולשמוע את המנוע באוזן, ולראות בעיות בעינים, קשה צאד לקלוע בול לבעייתך.

האם הקפיצות רק בהילוך שלישי?

נסה למשוך מעט את המשנק ( הצוק), ושחזר את הנסיעה שוב בהילוך שלישי, ודווח באם הבעייה נעלמת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...