Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר| האם אתה מרוצה מרכבך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם הרכב: Audi A3

צריכת הדלק של הרכב: אינלימושג

הרכב מבקר במוסך: SO FAR, רק ל2 טיפולי 10,000 (הראשון ב5 אלף, השני ב15 אלף).

הרכב אצלי: כ~שנה וחצי

אני אוהב ברכב: הפנים של הרכב, צורתו החיצונית של הרכב, איכות הנסיעה ברכב.

אני לא מרוצה ברכב: לא הייתי מתנגד לעוד כח, תיבה ידנית וג'נטים 17 :)

הייתי מחליף אותו ברכב: Audi S3 or A5.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דגם הרכב: סוזוקי בלנו 98 ידנית

צריכת הדלק של הרכב:1/13.5 משולב 1/15 בין עירוני

הרכב מבקר במוסך:לא ביקר עדיין חוץ מטיפולים

הרכב אצלי:כ 4 חודשים

אני אוהב ברכב:כוח-המון כוח,אבזור עשיר, תמורה לכסף,מזגן מטורף,גודל סביר לרכב משפחתי,חסכון בדלק לעומת כל רכב אחר עם מנוע 1.6,אמינות-רכב יפני אמין מאוד,הגה כוח-קל מאוד ונוח בעיר.

אני לא מרוצה ברכב:תחושת ההגה כלפי הכביש,גיר דפוק וכל הרכב סובל,איטום בחלונות,ידיות תא המטען

ודלק ממוקמות צמוד מדי,רכב לא רך,מושבים היו יכולים להיות יותר נוחים.

הייתי מחליף אותו ברכב:טויוטה קורולה בשנים 2005-2006 אבל זאת כבר קטגוריה אחרת.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

דגם הרכב: דייהטסו אפלאוז 91' אוטומטית.

צריכת הדלק של הרכב: 1-7.5, נוסעת רק בעיר.

הרכב מבקר במוסך: פעם בשנה, לטיפול.

הרכב אצלי: מהרגע שהתחלתי לנהוג, שנתיים וחצי (אצל המשפחה מאז שהיה חדש).

אני אוהב ברכב: רכב נוח וזריז.

אני לא מרוצה ברכב: אבזור דל יחסית.

הייתי מחליף אותו ברכב: לא מחליף. רכב עם המון אופי, והרכב הראשון שנהגתי עליו (חוץ משל המורה לנהיגה).

 

דגם הרכב: מאזדה לאנטיס 98', 1600 אוטומטית.

צריכת הדלק של הרכב: 1-7.5, רק בעיר, עם עליות וירידות כל הזמן (בכרמל, נסיעות מהקריות לטכניון וחזרה). משולב, אותו עירוני (עליות וירידות) עם קצת בינעירוני: 1-12.

הרכב מבקר במוסך: בטיפולים. השנה בנוסף הוחלף מסרק הגה.

הרכב אצלי: שנה וחצי (אצל המשפחה מאז שהיה חדש).

אני אוהב ברכב: מרווח, נסיעה נוחה, כיף לנהיגה.

אני לא מרוצה ברכב:חסר כוח. רכב גדול עם מנוע שקצת קטן עליו.

הייתי מחליף אותו ברכב: מאזדה לנטיס 98' 1800.

"ai motoare capul doare"

פורסם

נצטרף? יאללה..

דגם הרכב: פולקסווגן פולו 1000סמ"ק 98 ידני

צריכת הדלק של הרכב: 1-19 בינעירוני,1-14 עירוני,1-10 נסיעה מבצעית :twisted:

הרכב מבקר במוסך:טיפולים שגרתיים (בהתחלה היה כל 10K עכשיו כל 15K אחרי טיפול גדול)

הרכב אצלי:כ שנה ו-8

אני אוהב ברכב:כח בכל זמן נתון (למרות המנוע הצנום),נראה יפה מאוד לדעתי,צבע אהוב פחות (לבן בעע :roll:) שמור חיצונית ופנימית יותר מחברה שלי והחדר בבית :-P,תענוג בכל נסיעה חדשה קצרה\ארוכה ככל שתהיה

אני לא מרוצה ברכב:אממ...:shock: i'll think about something

הייתי מחליף אותו ברכב:חלום מס' 1 : נינג'ה יפנית\GOLF GTI

חלום מס' 2 : בוגאטי ויירון :wink:

Image024.jpg

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

דגם הרכב: הונדה סיויק.

צריכת הדלק של הרכב:1/10.

הרכב מבקר במוסך:רק בטיפולים בדרך כלל.

הרכב אצלי:יום:-)

אני אוהב ברכב:כוח,אמינות,יופי.

אני לא מרוצה ברכב:חלקים יקרים.

הייתי מחליף אותו ברכב: לאדה ג'יגולי שנת 84 הנעה אחורית:shock:

פורסם

דגם הרכב: VW פולו בציר 2000

צריכת הדלק של הרכב: 1:9 (נסיעות עירוניות וקצרות)

הרכב מבקר במוסך: רק נקנה (5 חודש) אז עוד לא יצא לו

הרכב אצלי: לעיל

אני אוהב ברכב: אין משהו שאני אוהב במיוחד, אבל אני מרוצה!

אני לא מרוצה ברכב: איכות גימור שלא הולמת רכב גרמני!

הייתי מחליף אותו ברכב: פולו 16V, ואם יש לי עוד קצת כסף אפילו מיאטה

פורסם

דגם הרכב: רנו מגאן RT 1.6 ידנית, שנת 97.

 

 

צריכת הדלק של הרכב: 1:12 בנסיעה עירונית, 1:18 בכביש מהיר.

 

 

הרכב מבקר במוסך: עד היום ביקר בשאפט להחלפת טיימינג והיה אצל בני ל. בטיפול 10K.

כמו כן, נרשמו שני ביקורים במוסך המורשה בהרצליה: אחד להזמנת מפתח נוסף, שני בעקבות תקלה בסלילי הצתה.

מתוכנן ביקור נוסף בקרוב להחלפת ממיר קטליטי וגיחה קצרה למחסן היבואן להחלפת הגומי בדוושות. זה הכל בינתיים.

 

הרכב אצלי: מסוף מאי 2007.

 

אני אוהב ברכב: את הנוחות והנדסת האנוש, וגם את העובדה שהוא מתפרק כמו לגו, אם יודעים איפה ללחוץ. את זה

שקיבלתי אותו עם היסטוריית טיפולים מלאה משנת 97, כולל כל הקבלות. ואת זה שהוא היה יד ראשונה מרופא, למרות

שאני כבר קניתי אותו מיד שניה.

 

 

אני לא מרוצה ברכב: מהאקוסטיקה - פח צרפתי ש"מנגן" ביחד עם המערכת שלי. מצורתו וגודלו של ההגה - שמדיח

אותי לנהיגה לא תקינה, עם יד אחת שאוחזת בו (יש שם "מדף" כזה שהיד פשוט נשכבת עליו באופן אינטואיטיבי).

הבעיה הכי גדולה - הקלאץ' הקשה. לקח לי הרבה זמן להתרגל אליו, ואינני מבין מדוע תיכננו אותו בצורה כזאת.

 

הייתי מחליף אותו ברכב: לצערי, נראה שאצטרך למכור אותו בחודשים הקרובים, לאור ההתפתחויות האחרונות בעבודה.

כנראה שיוחלף למשהו קטן, יפני ואוטומטי, לטובת הנהגת השניה - אמא שלי.

 

:arrow:

פורסם

דגם הרכב: פיג'ו 307 2003 1.6 אוטומטית

צריכת הדלק של הרכב: 1/10 אני מניח

הרכב מבקר במוסך: פעם באין לי מושג

הרכב אצלי: מאוגוסט 2002

אני אוהב ברכב: את הריח של החדש , הקילומטרז' הנמוך .

אני לא מרוצה ברכב: כבד

הייתי מחליף אותו ברכב: יותר מעניין

 

 

דגם הרכב: דייהטסו סיריון 2006 אוטומטית

צריכת הדלק של הרכב: לא סגור על זה (דלקן)

הרכב מבקר במוסך: לא יודע , החברה מטפלת

הרכב אצלי: שנה וחצי +-

אני אוהב ברכב: דלקן

אני לא מרוצה ברכב: תיבה אוטומטית

הייתי מחליף אותו ברכב: לא הייתי מחליף

 

למרות שנמכר לפני שבוע , רק בשביל הספורט

 

דגם הרכב:קוואסאקי gpz 1996

צריכת הדלק של הרכב: 1/17-1/22

הרכב מבקר במוסך: פעם אחת בשנה , עקב השתחררות ברגי גג"ש קלאץ' סטרטר , רוב השאר , בבית

הרכב אצלי: שנה וחודש

אני אוהב ברכב: דו גלגלי

אני לא מרוצה ברכב: 500cc

הייתי מחליף אותו ברכב: כל סופרספורט אמיתי

פורסם

תסליחו לי מראש על התגובה הזאת באמת !

נתחיל בה

TOUREG V6 גיפ זוועה מבחינת שטח לצערי נסענו בו מספר פעמימים פשוט ביזיון

אבל עושה פוזה מה שבאמת לא מאפיין תמשפחה שלנו אז לכן הגיפ מבחנתי גרוע ביותר

גיפ הבא זה שלי לאנד קרוזר קצר גיפ יפה שוב פעם מבחינה חיצונית פחות פוזה

עושה תעבודה בשטח מרוצה מממנו אבל בקרוב מחליף לה ISUZU

הגיפ הבא זה הגיפ של אבא שלי שזה פורש קיין 2008 אחלה גיפ יותר מדי פוזה לטעמי

אבל אני מאוד מאוד מרוצה ממנו.

הכלי הבא אוטו של אמא שלי LEXUS 350 חדשה

אוטו פיגוז סוף באמת אני מרוצה ממנו שאין דברים כאלה !

האוטו הבא של אח שלי פורש בוקסטר אוטו יפה אבל שותה שותה תכסף.

האוטו הבא של חברה שלי

גולף V5 אוטו יפה ובאמת מכל הרשימה לדעתי הכי טוב בשיא הקנאות

הכי נהנה לנהוג עליו בלי פוזה בלי בטיח פשוט נהנה

ובקשר לאיזה אוטו הייתי רוצה

לא ממש מפריעה לי איזה אוטו יש לי העיקר שאני יגיע ממקום למקום

ככה אני : ) אבל אם כבר אז למבורגני חדשה

 

ומצטער על החפירה

פורסם

לבחור שמעלי:

 

א. עברית שפה קשה?

ב. החלטת כבר איזה רכב יש לך?

ג. פוזה זה טוב או רע?

ד. טוארג = חרא רכב, כולו פוזה. קאיין= עושה את העבודה למרות הפוזה. :shock:

ה. הכי נהנה מגולף v5? אתה בטוח שהיא יותר מהנה מהבוקסטר של אחיך?

ו. ואחרי כל החירטוטים מגיע הגראנד פינאלה- העיקר שהרכב מביא אותי ממקום למקום. אתה בהחלט בחור צנוע.

פורסם
לבחור שמעלי:

 

א. עברית שפה קשה?

ב. החלטת כבר איזה רכב יש לך?

ג. פוזה זה טוב או רע?

ד. טוארג = חרא רכב, כולו פוזה. קאיין= עושה את העבודה למרות הפוזה. :shock:

ה. הכי נהנה מגולף v5? אתה בטוח שהיא יותר מהנה מהבוקסטר של אחיך?

ו. ואחרי כל החירטוטים מגיע הגראנד פינאלה- העיקר שהרכב מביא אותי ממקום למקום. אתה בהחלט בחור צנוע.

 

א) דבר יפה לפני שאני מגיב לך בכלל

ב)יש לי לאנד קרוזר

ג) פוזה זה ילד כמוך שדוחף תאף שלו כנראה לכל מקום.

ד) אתה כנראה מקנא ואתה עוד אחד מהסיבות שאני שונא ילדים קטנים.

ה) נגיד ואני משקר מה כל כך כואב לך שאתה מגיב שכמעט בה לך לבכות

אני רק רוצה לעדכן אותך שאתה בנתיים היחידי שמקלל ומשמיץ אותי בפורום הזה

אבל אני לא ירד לרמה שלך בכל מקרה יש במשתמש הזה TOMSON שתי אנשים

ואני היחיד שיגיב מהיום תום נעים מאוד.

ואם יש לך בעיה אתה מוזמן לגשת לפרטי לפתור אותה ביי יום טוב לך.

פורסם
א) דבר יפה לפני שאני מגיב לך בכלל - לא ניתן לדבר בפורום. ניתן לכתוב.

ב)יש לי לאנד קרוזר-כן. בין יתר המכוניות שלך כמובן.

ג) פוזה זה ילד כמוך שדוחף תאף שלו כנראה לכל מקום. איך קשור פוזה ל"דחיפת אף"? או שאולי "תאף" זה איבר אחר שאני לא מכיר.

ד) אתה כנראה מקנא ואתה עוד אחד מהסיבות שאני שונא ילדים קטנים. אני אדום מקנאה:?... ומבוגר ממך בשמונה שנים.

ה) נגיד ואני משקר מה כל כך כואב לך שאתה מגיב שכמעט בה לך לבכות כואב לי שהפורום הזה הצליח במשך שנים לאכלס אנשים שיודעים לכתוב עם סימני פיסוק, או לחילופין- שיודעים לכתוב ברמה בסיסית.

אני רק רוצה לעדכן אותך שאתה בנתיים היחידי שמקלל ומשמיץ אותי בפורום הזה לרגע לא קיללתי אותך, וגם לא השמצתי.

אבל אני לא ירד לרמה שלך בכל מקרה יש במשתמש הזה TOMSON שתי אנשים דווקא חשבתי שיש 22...

ואני היחיד שיגיב מהיום תום נעים מאוד. נעים גם לי.

ואם יש לך בעיה אתה מוזמן לגשת לפרטי לפתור אותה ביי יום טוב לך.

כבר סיכמנו על הבעיה שלי- ראה סעיף ד'.
פורסם

דגם הרכב: Opel Tigra 1.6 ידנית

צריכת הדלק של הרכב: 12.5-13

הרכב מבקר במוסך: שרציתי לפרק את הצמיג הצמיג לא יצא מהמקום והברגים לא נפתחו בגלל הצלב שלא היה תקין אז ביקשתי שיפרקו לי את כל הצמיגים ויחברו לי אותם מחדש וגם שמו לי גריז לבן שיהיה יותר קל להוציא. ביקר ממש לפני שבוע בגלל תעלומה של איבוד מים והמנוע התחמם (יותר ממה שאפשר לדמיין) לא מצאו את התקלה אבל שמו לי מים אדומים חדשים ועד עכשיו אני לא רואה שום דבר חריג..

הרכב אצלי: 4 חודשים

אני אוהב ברכב: תקשור של הגה, המראה, התנהגות, רעש.

אני לא מרוצה ברכב: הצבע המתקלף שבקרוב יצבע, הג'אנטים השרוטים שכנראה יחלפו, והבולמי זעזועים קשים מאוד כל באמפר מעיף אותך לעזאזל.

הייתי מחליף אותו ברכב: פרארי למבורגיני פורש כל מה שבא ליד.. התכנון הבא זה Audi TT או S2000.

S2000

פורסם

דגם הרכב: קרייזלר סטרטוס 96 אוט'

צריכת הדלק של הרכב: 1:1

הרכב מבקר במוסך: 3 פעמים בשבוע

הרכב אצלי: 5 שנים

אני אוהב ברכב: את הקוביות ששמתי מעל המראה הפנורמית

אני לא מרוצה ברכב: צריכת דלק, חרא ברקסים, חלקים יקרים, שווה 20,000 במחירון (=המחיר של דלק בחודש) צמיגים שמתו כבר מלפני שנתיים,גדול מדי, ערבי מדי, כל שבוע תקלה אחרת (עלה חמש פעמים על גרר בשנתיים האחרונות) חרא מזגן ואת העץ ריח המסריח הזה שקניתי לאחרונה,מי היה מאמין שעץ בריח "תאנים" יהיה כזה מגעיל

הייתי מחליף אותו ברכב: אפילו באופניים

פורסם
דגם הרכב: סיאט לאון טורבו 4 שנת 2002

צריכת הדלק של הרכב: 1:8

הרכב מבקר במוסך: כל 7.5K לטיפול (במקום כל 15K)

הרכב אצלי: שנתיים

אני אוהב ברכב: המון, אבל המון כח, המון אחיזה, יצוק והדוק כמו בטון, אמין, משפחתי, אנונימי.

אני לא מרוצה ברכב: מהוונדליסטים ששורטים לי אותו :mm_mad:

הייתי מחליף אותו ברכב: פורשה קיימן

 

799515194_45d8d4f5cb_m.jpg

 

ליאור

אתה מבוזבז בעולם יחסי הציבור :roll:

×
×
  • תוכן חדש...