Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוק הספורט המוטורי


דרור לסט
שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך לפני הבחירות

לאיים בהפגנות

שנזיז מה אנשים מהכסאות שלהם ואז נראה את התגובה

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הכי קשור אבל גם כן קשור

איך עושים יום מסלול פשוט עם גביעים וספונסרים

http://www.youtube.com/watch?v=nbClA-5Ig8E

 

אווווייי הקנאה

 

אשכרה קנאה אבל מה:

מבחן תיאורטי ומעשי 300 פאונד = 1800 שח = מיליון אנשים בוכים שיקר להם והם לא יוכלו להתחרות עם הסובארו DL שלהם.

כל מירוץ 300 פאונד = 1800 שקל = כנ"ל עם ירידה על המארגן שהוא גנב.

כל רכב חייב בכלוב התהפכות = אי אפשר לנהוג על כבישי ארצינו = גרר לאירוע = 1500 שקל = כנ"ל.

 

ולזה צריך להוסיף בארצינו בדיקה גופנית , מאבטחי קהל ועוד מה שאומרשכל תחרות ואימון יעלו יותר.

 

למרות כל זה , תן לי את זה היום ואני אהיה מאושר (תן לי את זה במסלול ראלי קרוס ואני בשמיים).

רק לך תמצא מימון ;)

:wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק את זה בשנה

זה לא יוצא כל כך הרבה

לגבי הכלוב אני חושב שבאנגליה זה גם רכבים מורשים לכביש

כמובן לא כולל צמיגים ואמימונים

אז תגיד 15 אלף בשנה

וואלה אני מוכן "לסבול" את זה

לפי מה שרואים בסרטון יש שם לא מעט ספונסרים

אז זה לא כל הסכום שאתה משלם

ואני מאמין שי גם פרסים כספיים שעוזרים לך

זה לא הכל על הנהג!

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מספר אנשים שפגשתי אז מתחילה להתגבש סוג של עובדה שפה לא יהיה שום דבר שקשור לספורטא מוטורי כל עוד הדור שלא מבין כלום ועדיין חי בימי המנדט ישב בראש ולכן יש כבר כמה וכמה אנשים שקונים רכבים בחו"ל ואף מתחרים שם בעלויות שבארץ היו פי 2 או 3 אך ללא מסלול (רק אחזקה של רכב).

 

.

 

אני לא מבין למה התכוונת, בכול מקרה ישנו דור שמבין לעילא ולעילא, אבל בקודקודיה ישנם שם קוד = "יועצים משפטיים", אלו דווקא צעירים בסביבות גיל 35 בערך, אבל מה זה זקנים במוח, אנשים אשר לגביהם הזמן עמד מלכת עד שיסיימו את הקדנציה שלהם, התכוונתי לכול מילה שכתבתי ואני הדגיש את הדברים שוב בצורה יותר חריפה, גם אם כיום יבחרו יועץ לרשות לנהיגה ספורטיבית חדש הדברים לא יזוזו, למה? תפקידו של היועץ זה לתת עצות, הרשות רוצה מקבלת, לא רוצה לא מקבלת, מי מחליט שם הקוד (ראה מעלה) עכשו נותר ליועץ לעשות כמה דברים, אחד לשתוק, שתיים למזער נזקים, שלוש להתפטר.

בוא ניקח את שכתבתי קודם, כולם מחזירים את המנדטים, כולם זה אומר כולם כולל אלו שהגישו בקשה להיות יועץ לרשות, אנחנו צריכים להראות חוסן, בכך שנראה שהיועץ הוא שלנו ומוסכם על כולנו מבלי שנרד עליו כול יום שני וחמישי, נחזיר את המנדט שקיבלנו, הדברים כפי שכתבתי יתחילו לזעזע באיזה מקום.

נתחיל שקודם כול יוסי יקים קול צעקה, יוסי יודע שהוא צריך אותנו כרוח גבית בכדי שהוא יזיז דברים, באופן אישי אני יודע שיוסי מסוגל לכך, הרבה דיבורים קשים יוסי שמע ממני אבל בשורה התחתונה תומרו אתם האם התקנות היו מסתיימים מבלי שהוא היה נימצא שם, יוסי רגולטור וככזה הוא חייב לעבור בין הטיפות, אתם רוצים שיעשו דברים תמטירו ממטרים כבדים גשם זלעפות לא דיבורים מעשים, מעשים שבשורה התחתונה מגיעים לעיתונות ואלו כבר יודעים לעשות את העבודה, כפי שכתבתי יוסי בעצמו "יהפוך" שולחנות.

 

בפעם הבאה על"היועץ לספורט מוטורי"

 

ברוך

 

מי מרים את הכפפה לכינוס נציגי העמותות וההתאחדויות לספורט מוטורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק את זה בשנה

זה לא יוצא כל כך הרבה

לגבי הכלוב אני חושב שבאנגליה זה גם רכבים מורשים לכביש

כמובן לא כולל צמיגים ואמימונים

אז תגיד 15 אלף בשנה

וואלה אני מוכן "לסבול" את זה

לפי מה שרואים בסרטון יש שם לא מעט ספונסרים

אז זה לא כל הסכום שאתה משלם

ואני מאמין שי גם פרסים כספיים שעוזרים לך

זה לא הכל על הנהג!

 

לא רק באנגליה רכבים עם כלוב מורשים לנוע על הכביש אלה בעולם כולו, חוץ מבישראל. כל נושא השינוי מבנה בטוח לא ישתנה פה אף פעם אז אני לא אכנס לזה אפילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד שכולנו התכנסנו

מה אז?? מה נעשה?

אני בוועד מועדון PSI

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד שכולנו התכנסנו

מה אז?? מה נעשה?

אני בוועד מועדון PSI

 

התשובה הכי פסמיסטית שקראתי!

יש מי שמוכן להשקיע זמן בכדי לכנס את האנשים?

צריך לארגן מקום, צריך לארגן סדר יום, שנים וחצי אנשים לא יוכלו להזיז דבר כזה.

 

מה נעשה? הרבה, קודם כול החלטות שיוצאים ממקור אחד, החלטות משותפות, כיום מתחת לפני השטח עדין העסק רוחש, החלטות משותפות משפיעות על הצמרת, אולי כאשר נשב ביחד וכמה מאלו שקוראים את התקנות ומכירים אותן יוכלו לפקוח את עיני המתכנסים איפה ולאן אנחנו הולכים, מאן באנו כולנו יודעים ולאן אתה הולך גם אנחנו יודעים בין לבין יש אמצע שיש מה לעשות.

טונות של מילים נכתבו כאן באתר ולא נעשה כלום, יש סיבה לכך ולא כאן המקום לפרט, אבל אם אותן טונות יצאו מגוף אחד זה ישמע ויראה אחרת, אותם דברים שהועלו כאן ע"י חבר כזה או אחר ישמעו יותר טוב אם מאחורי אותם דברים יעמדו כולם, התאודה תהיה הרבה יותר חזקה.

 

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אמר וכתב איזה "אדיוט" אחד, עוד ב2006 שצריך ליישם את כל מה שנכתב פה ע"י ברוך שליט

אותו "אדיוט" (שעבד בחינם) הגדיל לעשות והקים התאחדות משותפת לכוללללם.

למה אותו "אדיוט" מגחך עכשיו?

(אגב ההתאחדות ההיא שנרמסה ע"י חלק מאלה שמייללים היום אומצה ע"י התאחדות הדו גלגלי, אפילו הלוגו אומץ.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה הכי פסמיסטית שקראתי!

יש מי שמוכן להשקיע זמן בכדי לכנס את האנשים?

צריך לארגן מקום, צריך לארגן סדר יום, שנים וחצי אנשים לא יוכלו להזיז דבר כזה.

 

מה נעשה? הרבה, קודם כול החלטות שיוצאים ממקור אחד, החלטות משותפות, כיום מתחת לפני השטח עדין העסק רוחש, החלטות משותפות משפיעות על הצמרת, אולי כאשר נשב ביחד וכמה מאלו שקוראים את התקנות ומכירים אותן יוכלו לפקוח את עיני המתכנסים איפה ולאן אנחנו הולכים, מאן באנו כולנו יודעים ולאן אתה הולך גם אנחנו יודעים בין לבין יש אמצע שיש מה לעשות.

טונות של מילים נכתבו כאן באתר ולא נעשה כלום, יש סיבה לכך ולא כאן המקום לפרט, אבל אם אותן טונות יצאו מגוף אחד זה ישמע ויראה אחרת, אותם דברים שהועלו כאן ע"י חבר כזה או אחר ישמעו יותר טוב אם מאחורי אותם דברים יעמדו כולם, התאודה תהיה הרבה יותר חזקה.

 

ברוך

 

אני מוכן להתגייס למטרה , אני חבר וועד בLTDA

לארגן מקום לפגישה ולארגן פגישה אלא לא דברים שנורא קשה לעשות

מה שקשה לעשות , זה לאחד את כולם במיוחד את כל ה"זרמים " המפולגים שיש בראלי ספורט עממי ושות'

שינוי מתחיל מבפנים , אחרי שכולנו נהיה מאוחדים ואנשים פה לא ירצו לאכול אחד את השני אולי יהיה אפשר להגיע למשהו

ואני לא מדבר בכלל על לאחד את כל הספורט המוטורי בארץ (דו גלגלי , קארטינג עבירות ) כולם

 

 

בכל מקרה , כל מה שיתרום למטרה אני מוכן לעזור (ולגייס את LTDA במידת האפשר)ואני בטוח שיש עוד כמו חיים וכמוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן להתגייס למטרה , אני חבר וועד בLTDA

לארגן מקום לפגישה ולארגן פגישה אלא לא דברים שנורא קשה לעשות

מה שקשה לעשות , זה לאחד את כולם במיוחד את כל ה"זרמים " המפולגים שיש בראלי ספורט עממי ושות'

שינוי מתחיל מבפנים , אחרי שכולנו נהיה מאוחדים ואנשים פה לא ירצו לאכול אחד את השני אולי יהיה אפשר להגיע למשהו

ואני לא מדבר בכלל על לאחד את כל הספורט המוטורי בארץ (דו גלגלי , קארטינג עבירות ) כולם

 

 

בכל מקרה , כל מה שיתרום למטרה אני מוכן לעזור (ולגייס את LTDA במידת האפשר)ואני בטוח שיש עוד כמו חיים וכמוני

אני איתך ב1000 אחוז

ואני יגייס את כל PSI

צריך לקבוע תאריך ומקום

ולהגיד לכולם

מי שלא יגיע יעשו החלטות במקומו

אפר לקחת חודשיים שלוש מהיום

שכולם יוכלו לשריין לעצמם את התאריך

ולהתחיל להריץ טלפונים

[יש לי מסמך די גדול שהכנתי עם ישראמוטור של כל הטלפונים של 90 אחוז מהאתאחדיות]

קיצר מבחינתי אפשר להתחיל להריץ את העניין

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים הלוואי ושזה היה כל כך פשוט , לפני שרצים לארגן את כולם

צריך קודם לבדוק רק הראשי עמותות שהעניין הזה באמת מקובל על כל העמותות/התאחדויות/מועדונים/קבוצות נהגים וכו'

רק אחרי שראינו שכולם כולל כולם מסכימים רק אז צריך לארגן את הפגישה הזאת

לפי שלא בדקנו עם כל הגופים המעורבים שהם בעניין אין מה לארגן כלום , ובמידה ואפילו אחד הגופים לא יסכים/לא ירצה

אי אפשר לנסות להריץ את זה , כי זה שוב יהיה שידור חוזר של העבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים הלוואי ושזה היה כל כך פשוט , לפני שרצים לארגן את כולם

צריך קודם לבדוק רק הראשי עמותות שהעניין הזה באמת מקובל על כל העמותות/התאחדויות/מועדונים/קבוצות נהגים וכו'

רק אחרי שראינו שכולם כולל כולם מסכימים רק אז צריך לארגן את הפגישה הזאת

לפי שלא בדקנו עם כל הגופים המעורבים שהם בעניין אין מה לארגן כלום , ובמידה ואפילו אחד הגופים לא יסכים/לא ירצה

אי אפשר לנסות להריץ את זה , כי זה שוב יהיה שידור חוזר של העבר

 

הסיכום הזה פשוט גדול!!!!!

עכשו האם אתם מאמינים לאור הפרוט שנ"ל שספורט מוטורי יתקיים בישראל? האם כול חלקי "התחת" יוכלו לחיות אחד עם השני בשלום, שימו לב שגם כאן בפורום אף לא אחד מראשי העמותות לא חשב לתת ידו לנושא, כלומר איש איש ונחלתו הוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמר הכי טוב עידן מהבורר

זה זמנים חדשים

כל אחד עושה מה שהוא רוצה

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

לפני שלוש שנים הרמתי בפעם היחידה טלפון ליוסי ניסן, זה היה לפני ההכרה בהתאחדויות.

אמרתי לו שאם הוא יאשר מספר התאחדויות לא יהיו ספונסרים, לא יהיה ביטוח, לא יהיה ספורט מוטורי בארץ.

יוסי ענה לי שזה לא בידיים שלו והוא יתן הכרה למי שיגיש בקשה להתאחדות, עניתי לו שזה כן בידיים שלו כיוון שהחוק קובע תנאים להכרה בהתאחדות, שישתמש בסמכויות שהחוק קבע ולא יכיר בכל 30 אנשים כהתאחדות נפרדת.

בסיום השיחה הוא אמר לי שהוא מסכים איתי, אבל הוא יתן לזמן לעשות את שלו והספורטאים יבינו בעצמם.

אז עבר זמן, הספורטאים הבינו ? לא

יוסי ניסן ממלא את תפקידו ? לא

 

אז נמשיך לשחק מירוצים ב X-BOX :twisted:

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכום הזה פשוט גדול!!!!!

עכשו האם אתם מאמינים לאור הפרוט שנ"ל שספורט מוטורי יתקיים בישראל? האם כול חלקי "התחת" יוכלו לחיות אחד עם השני בשלום, שימו לב שגם כאן בפורום אף לא אחד מראשי העמותות לא חשב לתת ידו לנושא, כלומר איש איש ונחלתו הוא.

 

 

ברוך על אילו עמותות אתה מדבר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...