Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מציע שתהפוך לליצן...

 

 

מה זה קשור ההצעה המגוחכת הזאת ?

התקציב באמת לא מוגדר

אני סך הכל מבקש חוות דעת על הרכיבים

 

אני לא יהופוך לשום ליצן,

ומיכיוון שאתה לא הגדרת תקציב אז אם לא מוגדר אז תיקנה את ההצעה שאמרתי או משהו דומה,

 

ומה זאת התגובה הזאת שלך אני מציע שתהפוך לליצן?

רוצים לעזור לך, אמרת תקציב? לא, אמרתה לא מוגדר מה זה לא מוגדר? 20 אלף?או 2000?

 

 

ועידן תודה רבה על העידוד חשבתי שאני לא בסדר :lol:

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי יש מצב שלא הסברתי את עצמי נכון והגבתי בצורה לא יפה

ואם זה המצב אני מצטער

אבל מה שהתכוונתי זה:

שאחרי ששיניתי קצת את הרכיבים רצתי חוות דעת עליהם מאנשים שהשתמשו / נתקלו בהם

 

אז כדי אני יהיה יותר מובן אני יחזור על השאלות

 

 

 

1)אני צריך חוות דעת בקשר למגבר (A604)

2)מישהו שמע את הקומפ' הזה בבי אמפינג? איך נראה לכם שהוא יתפקד מבחינת העוצמה היחסית נמוכה שלו (זה גם היה אחד השיקולים שלי ל A604 חוץ מהעובדה שהוא קטן ויתאים לי בול מתחת לכיסא)

3)לגבי הסאב עדיין חסרה לי תיבה בישבילו ...

פורסם

למה לא לקחת מגבר 4 ערוצים בעל הספק של 100 RMS ליציאה + מונו בלוק

 

אין כיום הרבה מגברים 5\6 ערוצים חזקים

 

ובשביל ביי אמפ וסאב צריך מגבר חזק אם זה לסאב ואם זה למידבאסים

פורסם
אתה לא חייב מונו בשביל הסאב הזה. פשוט אל תחבר אותו לשום דבר. ככה הוא נשמע כשהוא מנגן

איזה עקיצה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני מציע שתשמע עוד סאבים לפני שתחליט. נראה לי שאתה לא סגור על מי מו ומה. שמעת את ה ID 10 הזה שאתה רוצה לקנות? אם כן, אז השוות אותו לעוד סאבים? יש עוד כל כך הרבה סאבים לשמוע עם מגברים שונים.

פורסם

אחי למה אתה מקשיב לעידן? הוא מחבר 4 רמקולים על 2 יציאות במגבר ונוסע עם קרוס של שרווד וסט FNQ וחושב שיש לו משהו איכותי..

עידן,ההתנהגות שלך בפורום ילדותית מאוד.. הבן אדם שאל משהו רציני וככה אתה עונה..

אם נילך לפי הגישה שלך צריך להגיד לך שתחליף את כול המערכת.

 

לפותח התרד

עדיף לך כבר 2 מגברים אחד 4 ערוצים ואחד מונו בישביל הסאב אכן היום בשוק רב ה5ערוצים חלשים ויקרים סתם..

פורסם

אדי, אתה צודק. אכן יש לי 4 רמקולים על 2 יציאות. זה כולל 2 טוויטרים ו2 מידבאסים והם מחוברים לקרוס ומשם למגבר :)

 

זה לא קרוס של שרווד זה אקולייזר והוא מזמן אבל מזמן לא בשימוש. הטוויטרים של FNQ, וכל השאר TYPE RF ודרך אגב למי יש או היו מידבאסים של FNQ ?

 

ואדי, אם מדברים על התנהגות ילדותית, אתה מנסה לשכנע את פותח הת'רד שאתה צודק לא על ידי מידע ונסיון קודם אלא על ידי השמצות. אתה משמיץ אותי וככה מנסה לשכנע אותו שאתה צודק ושאתה יודע מה שאתה אומר. כנראה בעינך זאת התנהגות בוגרת?

 

think before you say ANYTHING. It might just be the next stupidest thing we've heard on the net


×
×
  • תוכן חדש...