Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי בעייה שקורפל יישאר אבל את אילדיס חייבים לזרוק. אין לו ידע מינימלי, הוא מדבר שטויות ואותי אישית פשוט מעצבן !

סה"כ מירוץ לא רע. למאסה לא היה, אין ולא יהיה את היכולת להיות אלוף אף פעם.

Veni Vidi Vici

פורסם
אין לי בעייה שקורפל יישאר אבל את אילדיס חייבים לזרוק

 

מסכים עם המשפט הזה .

 

למאסה לא היה, אין ולא יהיה את היכולת להיות אלוף אף פעם.

 

לא מסכים עם המשפט הזה . לפחות מנסה שלא...

 

כל כך כייף לראות אותו נותן את המקסימום מעצמו ומהמכונית , הבעיה איתו היתה ולפי הרושם כנראה תשאר , הוא פזיז מדי . קצת קל דעת . אבל לך תדע , אולי זה החלק הברזילאי שבו .

 

דווקא אחד הנהגים שאני אישית יותר אוהב בסבב . כשרון על המסלול , טיפוס חם מזג , חייכן , עם אחלה חוש הומור ומקריב מעצמו למען הקבוצה . הוא טיפוס אמיתי ולא נראה מרוחק כמו יתר הנהגים בסבב .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני בעד עצומה להעיף את אילדיס מהשידור, או לכל הפחות להנמיך לו את ההגברה במיקרופון בכמה וכמה דציבלים!!!

ועכשיו ברצינות, זה בלתי אפשרי להנות מהשידור כשאילדיס לא מפסיק להתפרץ, לצעוק, לדבר שטויות ועוד.

הגעתי למצב שלא הייתי מסוגל לשמוע את השידור של ערוץ 5, והייתי חייב לעבור לRTL.

 

כמובן שאין לי דבר וחצי דבר אישי כנגדו, אבל הוא פשוט הורס את חווית הצפייה במירוץ.

לתשומת לב ערוץ 5.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

במקום לקטר, תורידו את המירוצים מהאינטרנט, מומלץ בעזרת ביטורנט.

זמינות מאוד גבוהה, וקרוב לוודאי שתראו אותו באותה זמינות של השידור החוזר.

חוץ מזה, השידורים בגרמנית בד"כ מלווים בשני פסי קול - עם פרשנות וטבעי.

מומלץ בחום.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

איפה ניתן למצוא הורדה של המירוץ? (ממלזיה)

עדיף בטורנט אבל לא חייב.

 

השידור החוזר הבא הוא רק מחר :(

 

תודה

פורסם

מרוץ מכוניות מול העיניים היה לכם בשידור חי וכל מה שיש לכם רק ביקורת על השידור ? נו באמת...תתאמצו מעט יותר, תתרכזו בעיקר.

 

לואיס המילטון זינק מצויין והצליח להשלים כמעט את כל מה שהפסיד בגלל העונש. הוא הצליח לעקוף בזינוק את פרננדו אלונסו וניצל את חוסר המזל של ניק היידפלד ודילג לו למקום החמישי .

לאחר מכן זכינו לראות עקיפה משובחת מצידו של ניק היידפלד, פשוט חוכמת הנהג שמגיע מאחור וקורא נכון את השטח.

הוא המתין לראות מה יעשה הסקוטי, שחסם או סגר את אלונסו ימינה ונכנס למנהרה שנוצרה בצד השמאלי, לקו הפנימי של הפנייה ולעבר האופק. היה פשוט נהדר, למחוא כפיים ולהצדיע לנהג הגרמני.

 

אהבתי לראות את הנהיגה השקטה של קוביצה ושל טרולי, שהיו די בטוחים במיקום שלהם. שניהם ידעו שלתפוס את הפרארי יהיה קשה ולכן דאגו לנהוג את המרוץ שלהם ונהנו מהפרישה של מאסה.

 

כתב פה מישהו לפניי על מאסה שהוא פזיז מדי, קל דעת ואני ממש לא מסכים.

מה שקרה למאסה זו טעות נהיגה פשוטה שיכולה לקרות לכל נהג מרוצים. כניסה מהירה לדאבל אייפקס והאצה מוקדמת מדי, טיפה יותר מדי והמכונית מסתבסבת, העדר בקרת המשיכה נותן את אותותיו , פשוט מאד. בין זה לבין קלות דעת המרחק הוא יותר מאשר ההפרש שהיה בין רייקונן להמילטון.

 

אפרופו המילטון - הוא עמד יפה בלחץ של זינוק ממיקום לא הכי אידיאלי אבל מה שראינו זה שהמקלארן-מרצדס לא במיטבה ולא הכי מהירה מול הרד-בול למשל או ה-BMW .

נכון שאת המרוץ הרסה להמילטון חניית התדלוק והגלגל הקדמי ימני התקוע, אבל אין מה לעשות זה חלק מהמרוץ.

 

זהו בינתיים, אני הולך לנגב את הדמעות על ההפסד של ליברפול :cry:

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...