Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת , אני כל כך עייף בגלל שהלכתי לישון ב4 בערך...

 

אז לא נהנתי כל כך מהמירוץ כי נאבקתי בעצמי להסתכל בטלוויזיה .

 

בכל מקרה , 5 מכוניות סיימו את המירוץ .

 

המילטון לקח בהליכה .

 

ביטול בקרת אחיזה עושה רק טוב . תקלות מכאניות , לא . גם אילדיס לא .

 

אחלה יום לכולכן .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

איזה מירוץ........ איזה מירוץ.............

 

עצוב לראות רק 5 מסיימים.

כיף לראות תצוגת נהגיה ושליטה ללא אלקטרוניקה.

אאל"ט רוב הפורשים היו בגלל תקלות ונגיחות ולא בגלל ספינים ואובדן שליטה.

כאב הלב לראות את בורדה פורש ממקום 4 בגלל המנוע 2 סיבובים לפני הסוף.

 

נראה לי גם התרסקות של גלוק הייתה נחסכת אם היו בונים את פני איזור המילוט בצורה שטוחה ובלי מדרגות שגורמות למכוניות לעוף......

 

 

אבל בסה"כ היה מעניין מאוד ושווה לקום קצת מוקדם בבוקר :)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
נראה לי גם התרסקות של גלוק הייתה נחסכת אם היו בונים את פני איזור המילוט בצורה שטוחה ובלי מדרגות שגורמות למכוניות לעוף......

 

תשמע , ההתעופפות שלו היתה כל כך יפה . כמעט כמו ההתרסקות של קוביצה בשנה שעברה...

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

שמתי לב שגם אצל גלוק וגם אצל קולטהרד גלגלים התנתקו מהזרועות די בקלות......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

העקיפה של קובליינן על אלונסו בהקפה האחרונה הייתה נהדרת, חבל רק שהוא לא נהנה ממנה הרבה זמן ומיד נעקף בחזרה ע"י אלונסו כנראה בגלל שפיספס הילוך.

פורסם

זה באמת היה נראה קצת מוזר, שנייה אחרי שהוא עקף את אלונסו הוא נעקף כמו סמן אחורי ללא התנגדות. חבל, בכל מקרה היה מרוץ פתיחה מעניין(נקווה שכל העונה תראה ככה), לדעתי יקח עוד איזה מרוץ שתיים עד שהנהגים יתרגלו להתחרות ללא TC.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אחד הדברים שהכי חיכיתי לו השבוע היה לראות את המירוץ הנ"ל.. המירוץ לא אכזב היה שלל אירועים שכל רגע שינו את תמונת המצב של הדירוג.

אני מעט התאכזבתי כי אף אחד מנהגי הפרארי לא סיימו את המירוץ, אך היה תענוג לראות כיצד המילטון מנצח בקלילות רבה, עוד דבר שלרגע היה תענוג גדול לראות קיצד קימי ראיקונן סולל את דרכו מהמקום ה-15 הישר אל המקום ה-3, רק חבל שניסיון העקיבה המעט אגרסיבי של הייקי קובלינן לא הלך ושלח אותו שוב אחורה :(.

 

בקרת המשיכה שבוטלה העונה מוסיפה רבות לענין המירוץ וזאת כי עכשיו זה תלוי בנהג נטו ..

וזה מענין ..

 

צפויה עונה מאוד מעניינת ..

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

המקצה דירוג היה מאוד מאכזב... כל חמש שניות מכונית אחרת התקלקלה מה שהראה על אי אמינות במכוניות השנה.

 

את המירוץ ממש נהנתי לראות , 7 נהגים נשארו בסוף מה שאומר שכולם קיבלו ניקוד.

 

אפשר רק לחלום על דרך כזאת להתחיל את העונה

[

 

 

ביטול המערכות האלקטרוניות גורם להמון החלקות ותאונות , זה מראה על היכולת האמיתית של הנהג.

אני מאמין שהנהגים ילמדו להסתדר עם ביטול המערכות עד סוף העונה.

 

מי יתן ותהיה לנו עונה כיפית לצפיה והמון מתח!

אספן קטן עם נשמה גדולה

פורסם

דווקא את המילטון היה משעמם לראות (מה כבר יכול לקרות כאשר אתה בורח לכולם:roll:) ולכן גם הזמן מסך שקיבל היה מועט.

פרארי הגיעו לא מוכנים למירוץ לפי התוצאות.

אישית, מקווה שרנו תוכל "להשביח" את המכונית כי זה הדבר היחיד שחסר לה כדי להיות בשורה הראשונה.

עיצבנו אותי אילדיס וקורפל שהתווכחו איזו רנו נעצרה (מספיק לראות את סגנון הנהיגה ולהבין שאלונסו לא פרש).

 

סה"כ, הולכת להיות עונה מעניינת. אישית מתפלל לגשם במירוצים הקרובים כי אז יהיה "בלט":twisted:

Veni Vidi Vici

פורסם

והסיכום שלי :-

 

ההתנהגות של לואיס המילטון במהלך כל סוף השבוע אמרה דבר אחד - אני אלוף העולם הבא !

באם זה יקרה או לא, נחיה ונראה אבל הבטחון העצמי שלו היה פשוט מדהים.

הוא החל את העונה החדשה בלי משקעים מהעונה הקודמת וזה מצויין מבחינתו.

קובליינן, מלבד הטעות שעלתה לו בפודיום, הוכיח כי במקלארן יש בהחלט על מי לסמוך והוא עוד ינצח השנה .

 

לפרארי כנראה לא יכול להיות גרוע יותר וטוב שקיבלו זאת כבר במרוץ הראשון, עכשיו נותר להם רק להשתפר.

 

ולמרוץ עצמו - הנהיגה של המילטון משעממת בשלמותה . לא היה מי שיאיים עליו או יאתגר אותו, כבר מההקפה

השנייה הוא פתח פער על קוביצה , מושלם.

היידפלד, שוב ממשיך את העונה הקודמת, לא מקבל כלל הערכה ליכולת שלו. תודו בזה. גם כאן בפורום אף אחד

לא ממש מעריך אותו. הוא זה שמשיג בצורה עיקבית (ומשעממת אולי...) את הנקודות הנכונות ל-BMW ולי נותר

רק לתהות מתי הוא ינצח כבר.

 

אלונסו עדיין לא יכול לאיים עם הרנו האנמית על הניצחון אבל מוכיח כי יכולת הנהיגה קיימת וטובה לקרבות של מרכז הגריד

ןמעלה.

ניקו רוזברג מגיש את החשבוניות לפירעון ומוכיח מדוע מקלארן בונים עליו לשנה הבאה.

 

ותגידו שאתם לא עצובים בשביל סבסטיאן בורדיי...

 

 

המשך יבוא

דובי

r_REU_540657-3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

עוד כמה נקודות לסיכומו של מרוץ-

 

- פודיום ראשון לניקו רוזברג.

- 3 בנים של אקס-נהגי פורמולה-1 זינקו למרוץ - רוזברג, פיקה JR ונקג'ימה.

- מתוך ה-3 , שניים בנים של אקס-אלופי עולם בפורמולה-1 - רוזברג ופיקה .

- רק 5 מכוניות סיימו את המרוץ בנסיעה .

- רובנס בריקלו נפסל לאחר התקרית בפיטס והיציאה תחת רמזור אדום.

- רון דניס, תחת שמחת הנצחון הודיע כי לא ימשיך למרוץ הבא במלזיה. להזכירכם , היו הרבה שמועות על כך שהוא עוזב את מקלארן וגם לאחרונה הוא עזב את אשתו.

- ה-FIA הוציאה המלצה לקבוצות, לשקול טוב לפני שמחליטים על העסקתו של נייג'ל סטפני.

- פדרו דה-לרוסה נבחר ליו"ר ה-GPDA , איגוד נהגי הפורמולה-1.

- לעומתו, לואיס המילטון טען שאין לו זמן להתעסק באיגוד הזה והוא לא חבר בו (הוא לא הראשון, ז'אק וולינייב עשה זאת קודם).

 

מוכנים למלזיה ?

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...