Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אז ככה- לפי די הרבה זמן (חודש חודשיים) התחילה אצלי באוטו בעיה של תקתוקים שמתאימים בדיוק לציריה דופקת.

בהתחלה זה היה רק בסיבובים ועם הזמן זה גבר עד שזה הפך להיות מנהג קבע.

 

במוסך ש"מתמחה" בנושא בדקו את הציריה ואמרו שהיא תקינה ואין בה שום בעיה- הם אמרו שהבעיה היא בבולם הזעזועים שהלך ועושה את הרעשים.

שמחתי שהם מצאו את הבעיה וביקשתי אותם להחליף לי את הבולם - מפה לשם הם הזמינו

שני בולמים מתאימים לרכב שלי-- הזמן חלף ולפני וביומים האחרונים הרעש פסק לחלוטין כלא היה (אחרי חודשים שלמים בהם הרעש לא הפסיק אפילו לשניה- כולל בנסיעה ישרה בכביש בינעירוני).

 

הבולמים הגיעו היום. האם יכול להיות שלמרות שהרעש פסק עדין יש בעיה?

(הוא לא בדק את הבולמים ואמר שהם דפוקים אלא אמר שאין בעיה בציריה והסיק שלפי הרעשים ככל הנראה הבעיה בבולמים)

 

בתודה רבה מראש...

פורסם

האם הוחלפו אי פעם בולמ"ז קד' ברכב :?:

באם התשובה שלילית או שחלפו אי אלו שנים ועשרות אלפי ק"מ, רצוי בכל מקרה לבצע את ההחלפה.

נזק הרי לא יצא מזה(מלבד לכיס) התועלת תהיה רבה מכך.

לא לשכוח לבצע כיוון פרונט לאחר מכן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
האם הוחלפו אי פעם בולמ"ז קד' ברכב :?:

באם התשובה שלילית או שחלפו אי אלו שנים ועשרות אלפי ק"מ, רצוי בכל מקרה לבצע את ההחלפה.

נזק הרי לא יצא מזה(מלבד לכיס) התועלת תהיה רבה מכך.

לא לשכוח לבצע כיוון פרונט לאחר מכן.

 

עמית

 

הרכב אצלי כעשרה חודשים.

 

לא ידוע לי על עברו הקודם.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...