Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

דבר ראשון לכל בעלי הראלי ( כבר מישהו כתב את זה לי אבל אני יחזור על זה בגלל החשיבות ) ...

 

"צמיג ישיר" בפתח תקווה מתקין פלקן 175/60/14 ב - 480 לזוג !!!!....

זה מחיר מדהים.. רוב המקומות לוקחים 650 - 750 לזוג על הצמיגים האלו .

זה נמצא בקריית אריה ליד סלקום .

 

עכשיו הדבר השני והיותר רציני ..

לפני איזה חצי שנה בערך עשיתי ראש מנוע + החלפת רדיאטור לפג'ו שלי ...

התגלה לי עכשיו שלא עשו לי חריטה אבל חייבו אותי על חריטה ...

המוסך הזבל הזה חייב אותי על חריטה ולא עשה לי כי הראש היה בסדר .

 

המוסך המדובר הוא "חוצה ישראל " בראש העין ... מוסך שרק מאכזב ומאכזב!!!! .

הוא מחייב אותך על דברים שהוא לא עושה .

ל - DAVID מהפורום הם החליפו את כל מערכת הבלמים ועכשיו הבלמים אצלו בקושי עובדים והוא צריך להחליף עוד פעם .

 

ראו הוזהרתם ... אל תתקרבו לשם .. תשמרו על המכוניות שלכם .

פורסם
"צמיג ישיר" בפתח תקווה מתקין פלקן 175/60/14 ב - 480 לזוג !!!!....

זה מחיר מדהים.. רוב המקומות לוקחים 650 - 750 לזוג על הצמיגים האלו .

זה נמצא בקריית אריה ליד סלקום .

 

דוד מצא את זה במחיר זול יותר לרביעיה (באותו מקום , אולי :?: )

 

עכשיו הדבר השני והיותר רציני ..

לפני איזה חצי שנה בערך עשיתי ראש מנוע + החלפת רדיאטור לפג'ו שלי ...

התגלה לי עכשיו שלא עשו לי חריטה אבל חייבו אותי על חריטה ...

המוסך הזבל הזה חייב אותי על חריטה ולא עשה לי כי הראש היה בסדר .

 

המוסך המדובר הוא "חוצה ישראל " בראש העין ... מוסך שרק מאכזב ומאכזב!!!! .

הוא מחייב אותך על דברים שהוא לא עושה .

ל - DAVID מהפורום הם החליפו את כל מערכת הבלמים ועכשיו הבלמים אצלו בקושי עובדים והוא צריך להחליף עוד פעם .

 

ראו הוזהרתם ... אל תתקרבו לשם .. תשמרו על המכוניות שלכם .

 

יצא להם שם מספיק רע...

אני לא מבין איך הם עדיין בעסקים :twisted:

גם פיז'ו של החברה בה אני עובד מטופלות שם ושמעתי כל מיני דברים

לא-טובים על המקום.

 

אני לא אוהב את כל ה"שמעתי" האלו... אבל זה מה יש :roll:

MCS 2008

פורסם

וזה פשוט מוסך בושה ...

אבל מה שעצוב שדווקא עובדים במוסך חברה מוכשרים ויש בן אדם אחד שהורס את העבודה שם:

 

"שוקי " - כל מי שהיה במוסך מכיר את ההתנהגות הנהדרת שלו ואת ההיתבטאויות הנחמדות שלו ללקוחות .

 

לי אישית נכנס ואני מתכוון לאחר מה ששמעתי על הראש מנוע שלי להכנס באם אמא שלהם מבחינה פרסומית ... פרטים יבואו בהמשך ...

פורסם

את הסיפור שלי שהיה לי אם "חוצה ישראל" ניראה לי שאתם כבר מכירים וזה לא ניגמר במערכת הבלימה .... :evil:

 

המוסך עצמו מתפקד ומתפרנס מרמאות אחת לשניה , ממקור מאוד מעודכן אני יכול להגיד שמבחינת ההנהלה הוא לא יחזיק עוד הרבה זמן כי יש סיכסוכים בין המנהלים .

 

בכל מקרה אין הרבה מה לעשות נגדם כי הם יודעים מה איכות העבודה שלהם ובדיוק בגלל זה הם מכסים טוב טוב את התחת שלהם , לי אישית הם עשו נזק שאני יכול להעריך בכמה אלפי שקלים שניזרקו לפח .... להחזיר את זה אני לא ממש יכול , את הלקח למדתי בדרך הקשה :cry:

 

בכל מקרה אני מאוד מאוד מאוד ממליץ לכם לא לעבוד אם המוסך הזה בשום צורה שהיא :!:

 

לכל אלו שמחפשים מכונאי טוב לפיג'ו סיטרואן מוזמנים ליפנות אלי ב ICQ

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...