Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום. ברשותי רנו 19, 96 ,1.4 הזרקה חד נקודתית.

היום ניתקלתי בבעיה ,כאשר לוחצים על דוושת הגז קצת יותר מהמינימום הנדרש לנסיעה סבירה ,

הרכב נחנק לחלוטין,לא נכבה אבל גם לא זז ממש בולם את הרכב.

טיפול אחרון אומנם נעשה לפני 10K אך לא נראה לי שטיפול הוא הבעיה,

 

יש לציין שמנוע במצב טוב( 210K ),לא מעשן, לא אוכל שמן כלל ועובד עגול.

 

זקוק לעצות .

 

תודה שי

פורסם

תודה רבה,

 

אני לא מתכוון להתעסק איתו כרגע.

 

ראשית אחליף את הפילטר דלק, ואם זה לא יעזור אשקול לבדוק אותו.

 

האם יש דרך לבדוק אותו?

ניקיון יוכל לעזור?

דרך אגב , באיזה גירסה של AUTODATA אתה משתמש?

 

ושוב תודה על התשובה המהירה והרצון לעזור,

שי.

פורסם

עידכון קל,

מאחר ואת הפילטר דלק והפלגים החלפתי לפני 10K (עדין לא הגיע זמנם).

לא יכולתי להתאפק ופתחתי את החישן ,ניקיתי את פסי המגע ושמתי לב שישנם חריצים רק בחצי פס ,

כלומר: המגעים לא ישבו במרכז הפסים אלא בקצה, מה שאיפשר לי למקם גבוה יותר את המכסה.

לאחר שסגרתי ובצעתי נסיעה קצרה הבעיה נפטרה!.

 

אבל יש לי הרגשה שזהו צירוף מיקרים משום שהרכב לא הספיק להתחממם,

כך שיכול להיות שהבעיה מופיע רק שהרכב חם.

בקרוב אצא לנסיעה נוספת ואחזור לעדכן.

פורסם

אם התופעה מופיעה/מתרחשת בנקודה מאוד מסויימת של לחיצה על דוושת הגז, נראה שיש סיכוי גבוה לTPS בעייתי.

 

אם בעומס (לחיצה חזקה לאורך זמן,כמו בעליה למשל) אין בעיה , לא נראה כבעית פילטר או לחץ דלק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עידכון נוסף,

לאחר נסיעה ממושכת מסתבר שהבעיה לא נפטרה, כך שהיא מופיע כאשר הרכב מתחמם מעט.

דני, הכן הרכב נחנק כאשר אני מפעיל עומס לזמן ממושך יחסית כך שנראה לי שאין מנוס מלהתחיל להיתלכלך מדלק, מחר אחליף את הפילטר.

דרך הגב צרפתי תמונה של ה- TPS מה דעכם על מצבו?

 

 

שי

4.jpg

פורסם

חיישן טמפ' משפיע באופן מהותי על תערובת הדלק המוזרקת למנוע. הכל בהתאם לטמפ' האמיתית של נוזל הקירור.

 

במידה והחיישן תקול, הוא יכול לגרום מחד ,להעשרת התערובת, מאידך לתערובת ענייה מידי על כל המשמעויות שלה (ביצועים ונזק לאורך זמן למנוע)

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עידכון,

החלפתי פילטר דלק והבעיה נפטרה!!!

איך יכול להיות שפילטר דלק נסתם תוך 10K ?

דני אתה יכול להסביר לי איפה נמצא חיישן טמ"פ נוזל? או לפחות את שמו המקצועי (לועזי)

?

בכול מקרה תודה רבה לכולם על העזרה

שי.

פורסם

1. פילטר דלק באיכות ירודה/לא מתאים לרכב.

2. דלק מאיכות ירודה.

3. מרבה לנסוע עד "הטיפה האחרונה" במיכל הדלק.

4. Coolant temperature sensor.

5. שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...