Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב נסעתי עם חבר מראשל"צ לנתב"ג. שנינו בכלל לא מכירים את הסביבה, אז קצת הסתבכנו בדרך. בסופו של דבר, יצאנו מראשון לכביש ראשי שלקח אותנו לשדה תעופה, דרך עוד ישוב כלשהו (רחובות?). אבל בכל מקרה, אין לי מושג איזה כביש זה היה וגם לא נראה לי שאצליח לשחזר את הדרך כי הכל היה מניחושים ושאלות לנהגים ברמזור.

ולמה זה בעצם משנה? אז ככה, בשלב מסוים באותו כביש ראשי אנונימי, כאשר אני נוהג על 100-110 קמ"ש, חבר שלי החל לבהות בי. שאלתי אותו מה הוא רוצה, והוא בתגובה שאל אם לא ראיתי "את זה". לא הבנתי על מה הוא מדבר, והוא ענה שהוא ראה פלאש. אני לא הבחנתי בשום דבר יוצא דופן. מעולם לא כיכבתי בתמונות של המשטרה, אז אני גם לא יודע מה אני אמור "לראות" בזמן שעושים לי בוק. מכיוון שהחבר היה צריך לתפוס טיסה והיינו באיחור רציני, לא ממש היה זמן להתעכב ולבדוק את העניין לעומק.

רציתי לשאול, מי שמכיר את הסביבה המדוברת, האם יש מצלמות מהירות באיזור? באיזה כבישים יתכן שנסענו (אני מנחש שיש יותר מאופציה אחת)?

 

תודה

פורסם

נתת תיאור מעורפל ביותר של המקום שבו נסעת. (יצאת מראשון לנתבג דרך רחובות :roll: ).

לא חושבת שיצליחו לתת לך תשובה שתהיה עיניינית מכיוון שאין לך תיאור של מקום האירוע.

 

במידה וצולמת על ידי מצלמת מהירות ישנו פלאש חזק מאוד (קשה לא להבחין בו).

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לגבי רחובות, זה סתם ניחוש. יצאנו מראשל"צ לכיוון מזרח (באופן כללי ביותר), עשינו כמה סיבובים והתברברויות בדרך, ובסוף נסענו כ-3 ק"מ צפונה עד הפניה לנתב"ג. אם אני זוכר נכון, ולא בטוח שאני זוכר, הלכאורה-פלאש היה במהלך שלושת הקילומטרים הללו.

בכל מקרה, השאלה הכי קריטית היא האם בכלל יש מצלמות מהירות בכבישים מהירים בכל האיזור שבין ראשון לשדה התעופה.

פורסם

זה טיפה מרגיע מה שאתם אומרים, אבל מצד שני, ירד גשם - ולכן כל האורות של הרכבים מסביב ניצנצו סביבנו כל הזמן. לך תבדיל בגשם בין פלאש לבין לנד-קרוזר עם קסנון שמהבהב מאחורה, לדוגמא...

כמו כן, החבר שנסע איתי היה בטוח שגם אני ראיתי, ולא האמין לי בהתחלה שבאמת לא הבחנתי בשום דבר חריג.

פורסם

אילו היו מצלמים אותך היית מבחין בפלאש. אם לא, אז כנראה היה נדמה לך בגלל הגשם וההשתקפות של מיני אורות מהכביש הרטוב.

בכל אופן, אם אתה ממש דואג, תעשה את אותה הדרך שוב ותחפש מצלמות :) למרות שזה חסר טעם לדעתי.

פורסם

הבעיה היא - שלא מדובר ברכב שלי, אלא של אח של החבר שנסע איתי.

אילו הרכב היה שלי, אז לא נורא, היה מגיע דו"ח - משלמים, לא מגיע - עוד יותר טוב. גם ככה לא מדובר במהירות מופרזת בעליל.

אבל במקרה הזה, לא אני אקבל את הדו"ח ההיפותטי, וזה מצב לא הכי נעים.

לכן, הייתי מעדיף לדעת מראש אם הפלאש התקיים במציאות או רק בראשו ההוזה של החבר.

 

אם מישהו יודע להגיד לי איפה אפשר למצוא מיפוי מצלמות, או לחלופין אם יש מצלמות בין ראשל"צ לנתב"ג - נהדר.

אם לא - אם אני אתקשר למשטרה עוד נניח חודש, ואבקש לברר האם קיבלתי דו"ח, יש סיכוי כלשהו שיענו לי? כל זאת, כמובן, בהנחה די ברורה שהשוטרת המשועממת בטלפון לא תגיד "אמנם לא צולמת, אבל אתה מודה שנסעת 105 קמ"ש ולכן תיקנס רטרואקטיבית"...

פורסם

מאיפה ניכנסתה לנתב"ג?כביש 1(כביש מהיר) או מצומת איירפורט סיטי עם תחנת דלק בדיוק לפני הכניסה?

לפי מה שזכור לי היה "מצלמות" בכביש איפה שפז הסיירים,אבל אני בספק אם הם עובדות.בכביש 1 אין מצלמות במאה אחוז,וגם אים נסעתה מהכביש של רחובות שזה לא ממש ניראה לי,גם אין מצלמות מהירות.

ניראה לי סתם חבר שלך הפחיד אותך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם באת מכיוון ראשון יש סיכוי גדול שעלית על כביש גהה ויש שם מצלמות בדרך לנתב''ג אני מקווה מאוד שלא צילמו אותך, אבל אם נסעת 100 110 אין סיבה שזה יצלם אותך במיוחד אם לא הבחנת בזה, אולי אוטו שהיה מלפנייך צולם וחבריך הבחין בכך.

פורסם

אוקיי חברים אנחנו מתקדמים בפיענוח התעלומה...

 

רמז נוסף - זכור לי בוודאות שבכביש שכביכול צולמנו היו רמזורים. האם בכביש 1 יש רמזורים? (לפי מה שזכור לי מנסיעות לי-ם ובחזרה - לא).

 

לגבי כביש 4 - אני לא בטוח, אבל לפי דעתי זה לא סביר שנסענו משם. זיכרוני מתחיל לשוב אליי טיפין טיפין... יצאנו מראשון לכיוון מערב (פחות או יותר), הכביש התפתל והוביל אותנו בסופו של דבר ל-2 כיכרות גדולים - בראשון מביניהם המשכנו ישר, ובשני הייתה אפשרות להמשיך רק ישר (אני זוכר שתהינו למה בכלל צריך את אותה כיכר). אחרי הכיכרות הגענו לאותו מקום עירוני (מה שציינתי קודם כ"רחובות", וכנראה שזה לא), ובהמשך יצאנו לכביש הבין-עירוני שבו קרתה "התקרית". באותו כביש נסענו כ-3 קילומטר בכיוון כללי-צפונה (חצי ניחוש), ובסוף ירדנו ימינה לכביש מהיר אחר שלקח אותנו לתוך נתב"ג. יכול להיות שהקטע כביש האחרון שנסענו בו, זה שלקח אותנו לתוך נתב"ג, היה כביש 1.

 

אז מה אתם אומרים? הפותר נכונה יקבל ערכת הרשמה משומשת לפסיכומטרי...

פורסם

אין בעיה אני מכיר את האיזור טוב טוב.

 

פנית שמאלה מראשון מערב לכיוון כביש ישר עד שהתעקל ימינה ואז נכנסת לכביש הכיכרות, לאחר מכן הגעת לצומת T ימינה לכיוון ראשון וגם לרחובות אפשרי להגיע משם, אך פנית שמאלה שאפשר להגיע משם לאזור לרמלה ובטח שלשדה התעופה, יש בכביש הזה מצלמות, אבל מכיוון שלא הבחנת בזה אני מהמר שאתה לא זה שצולם אלא נכבד אחד. 100 110 לא סיבה לצלם מצלמים רק מעל 25 קמ''ש מעל המותר שם או אפילו 30

פורסם

תודה על התשובה המהירה

האם מדובר בכביש 40?

 

אני לא חושב שנסע רכב לפניי, אבל אולי צילמו מישהו מאחוריי, ובגלל זה לא ראיתי פלאש.

הפלאש אמור להיות כפול, נכון?

פורסם

אם היו מצלמים אותך היית יודע.

אי אפשר להתבלבל עם הפלאש.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

×
×
  • תוכן חדש...