Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני לא מחפש איזה משהוא יקר אני מחפש משהוא בינוני+ ב2500 שח ד"א זאת תהיה המערכת הראשונה שלי

 

חשבתי על :

 

סאב של רוקפורד דגם:Rockford P212S4

 

קומפוננט של מורל דגם:PULSE6.5 Morel

 

ומגבר של רוקפורד דגם:Rockford P4004

 

לא שמעתי את המערכת הזאת אבל על סמך המלצות שקראתי בפורומים הגעתי לשילוב הזה

 

אז בבקשה תנו חוות דעת ואם יש משהוא שההיתם משנים רק שזה יהיה בגבול התקציב ד"א אני יכול להיתגמש קצת לכיוון ה3000

 

תודה רבה לכל מי שיגיב

hu:eclipse 7200 com:SEAS Performance amp:celestra ra-475x sub:arsenal 12

פורסם

נשמע נחמד.

איזה HU יש לך?

אתה מתקין לבד או בחנות?

עדיף שקודם תשמע את הרכיבים.

האם אתה חושב על יד 2?

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

hu של jvc לא ברמה גבוה אבל בסדר mp3 אני ירכיב את זה בחנות כי אני לא רוצה לקלקל משהוא ויד שניה אני לא שולל אבל מעדיף חדש

hu:eclipse 7200 com:SEAS Performance amp:celestra ra-475x sub:arsenal 12

פורסם

הרכיבים טובים, בתנאי ששמעת אותם ואהבת אותם!

את המגבר הייתי מחליף, בוא נאמר ל-JBL GTO75.4 (חכה ותראה אולי מישהו יציע משהו אחר).

 

אם יש לך תקציב של 3000 ש"ח, תוריד 500 להתקנה ונשאר 2500 אז זה מתאים.

עם הזמן תחליף את ה-HU למשהו יותר מתקדם.

 

תחכה לעוד הצעות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

הרכיבים מצויינים לתקציב שציינת

אישית כמו שציינו פה הייתי מחליף את המגבר ל z4200 או לjbl 75.4

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

שמעתה את המורל פולס?היו מחוברים אצלי כשנה על ה-HU,הייתי נהנה מכול רגע של מוזיקה,אחרי זה חיברתי אותם למגבר,JBL 75.4,והטוויטר פשוט בלתי ניסבל,אני כבר לא יודע מה לעשות.:x

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

משה - לדעתי כדאי שתחשוב על להוסיף קרוס אקטיבי.

מניסיון אישי היתה לי מערכת JVC הוספתי קרוס של SHERWOOD והוא עשה לי פלאים למערכת.

תבדוק בפורום היה כאן פעם למכירה, הוא די ישן אבל הוא ממש טוב.

 

ודני - תנסה לכוון את המגבר והמערכת אמור לעזור ותבדוק גם בקרוסים של הפולס שהטויטר על 0 DB.

אם לא אז אולי תשדרג ל MT22?

 

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

מערכת כבר ניסיתי לכוון המון פעמים,מגבר עצמו עוד לא הגעתי,בקשר לשידרוג לא ניראה לי כדאי להשקיע בטוויטרים שעולים כמו קומפוננט חדש,עדיף כבר להשקיע את ה-400 שקל האלה ולקנות משהו יותר רציני.מה זאת אומרת הקרוס על 0DB?מימי לא ראיתי שם אפשרות לשנות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
שמעתה את המורל פולס?היו מחוברים אצלי כשנה על ה-HU,הייתי נהנה מכול רגע של מוזיקה,אחרי זה חיברתי אותם למגבר,JBL 75.4,והטוויטר פשוט בלתי ניסבל,אני כבר לא יודע מה לעשות.:x

 

למה ליזרוק לפח? אז תחבר את הטוויטר לHU ואת המידבאסים תשאיר על המגבר. רק תעשה את החיבור של טוויטר דרך הקבל.

פורסם

רומן... סוף סוף תגובה לעיניין :-)

 

 

ודרך אגב המגבר P400.4 מגבר באמת לא רע בכלל לדעתי אף יותר איכותי מJBL אך לא יותר עוצמתי ממנו!

 

היה לי אותו והגביר נפלא ובאיכות האמת מורל דוטק (לאחר שהטוויטרים הוחלפו פעמיים) וסאב של הייפוניקס העגול מסדרת זאוס!

:roll:

פורסם

OOO..F,הערות ותשובות האלו מתחילים לעלות בעצבים.מגבר רוקפורד מסדרה 4004 מוציא בין 70-80 RMS למרות נתוני יצרן של 50 RMS,לכן אצל גולפית הוא הגביר טוב את דוטק.JBL75.4 גם 75 RMS ולא 100 אבל רוקפורד יותר איכותי לכן עדיף את רוקפורד.וכן הטויטר של פולס לא משהו והיתי שוקל ברצינות יד שניה כי ב 500-600 ש"ח תוכל לקחת סט בעלה כחדש פי שתיים ואז לא צריך לחפש איך לשדרג טויטר או וופר או קרוס או אמו.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
למה ליזרוק לפח? אז תחבר את הטוויטר לHU ואת המידבאסים תשאיר על המגבר. רק תעשה את החיבור של טוויטר דרך הקבל.

רומן איפה הייתי קודם? איך לא חשבתי על זה.

יש לי את אותה בעיה ולא הגעתי לתוצאה, כבר נכנעתי.

כבר מחר אני ינסה את זה. ככה גם אני יבודד את המידבאסים ויוכל לתת להם יותר ממה שנשאר להם אחרי שהקרוס של פולס זולל חצי.

:-) just smile
פורסם

מימה שהבנתיהסב והמגבר בסדר רק הקומפוננט לא משהו

 

אז תציעו לי משהו בין 500 ל1000 שיהיה לכיוון ה500

 

ומה עדיף Rockford P4004

 

Rockford P450

 

מיבחינת הכל

תודה רבה ויום טוב

hu:eclipse 7200 com:SEAS Performance amp:celestra ra-475x sub:arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...