Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם עבדתם קשה - אנחנו נהגנו לפרק את השאריות של המאוורר בלבד (גם לא תענוג גדול, כי המקום צפוף).

 

מזכיר לי שבאחת הפעמים נפל לי אום ודחפתי יד פנימה. גיששתי על עיוור וכשחשבתי שמצאתי אותו, שלפתי את היד החוצה, רק כדי לראות שמצאתי חתיכת עצם עם דם ושערות.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה ההוא לא הייתה ברירה, חתיכה מהמאוורר עשתה חור ברדיאטור, אז במילא פירקו את מודול הרדיאטורים.

פורסם

ארז,

אצלך המליטו על כסא הנהג,

אצלי המליטו בתוך ארון הבגדים: חתולה קפצה מהחצר לחלון החדר (בית פרטי) והמליטה על הבגדים במדף תחתון.

אי אפשר היה להוציאה וגם הלב לא נתן. ניצלנו הזדמנות שהחתולה יצאה ל"מסעדה" (דאגנו לאוכל שימשוך אותה החוצה), רוקנו את כל הארון תוך דקות והשארנו את המדף התחתון עם הבגדים. סגרנו את דלת החדר והשארנו את החתולים בפנים למשך מספר ימים. החלון נשאר פתוח שהאמא תוכל להיכנס ולצאת. כמובן שגם דאגנו להם לאוכל בחצר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

טוב, אצלי חתולי השכונה בריאים ושלמים (אני עושה להם ספירה כל בוקר). מה שכן - עכשיו שאני נקרע בין שתי האהבות הגדולות שלי (האוטו והחתולים), האם קיים ספריי דוחה חתולים, כדי לרסס בו את תא המנוע?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש תערובת של פלפל שניתן לפזר מסביב לרכב על מנת להרחיק אותם, הדבר דוחה אותם ולכן הם לא מתקרבים אל המקום.

אני חושבת שהשיטה הטובה ביותר היא לתת כמה מכות על מכסה המנוע לפני שנכנסים לרכב, ולצפור מספר פעמים לפנינ שמתניעים.

 

(ניקול שמעדיפה לישון במיטה עם מצעים נקיים :) )

img4929smallpm6.jpg

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ציטוט מהמחשבות של ניקול " אוף זאתי. עוד פעם עם המצלמה שלה. חושבת שאני יעשה פוזה בשביל חתיכת דג "

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חתולים?! ומה עושים עם בני אדם שנכנסים לאוטו שלך, ישנים בו, מפרקים איזה במבה ולפעמים גם עושים את צרכיהם?

פורסם

באמת בעיה אבל אין מה לעשות אחרי המקרה שלי (שסיפרתי קודם) אני דופק על המנוע ואפילו אם יש לי יותר מדקה אני פותח את מכסה המנוע כדי להסתכל, זה מה שאני ממליץ לכם לעשות כי עדיף לתת למנוע דקה-שתיים כדי שיתחמם אפילו טיפה אז יש קצת זמן.

פורסם

למזלי במנוע הצפוף של המגאן אין מקום להכניס אפילו נמלה. אבל מה הם עולים על המכסה מנוע!

לא שזה מפריע לי, אני נורא אוהב חיות אבל הם עושים הרבה מאוד שריטות בזמן הטיפוס שלהם.

:-) just smile
  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער שאני מקפיץ, נזכרתי בשרשור הזה היום בבוקר אחרי שראיתי משהו פשוט מזעזע.

יש ליד הבית שלי שברולט K5 (מין טנדר ענק). הוא חנה היום לידי וכשהוא התניע שמעתי צווחה נוראית מהמנוע ונפל משם חתול מרוסק אחרי שכנראה הוא נתפס במאוורר או ברצועה כלשהי.

 

היה די נורא וזו לא דרך טובה להתחיל את היום.

פורסם

ותודה שחלקת את התמונה המצמררת הזאת איתנו, במיוחד לאור הערת השרשור הזה אחרי תרדמה של 11 חודשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חתולים?! ומה עושים עם בני אדם שנכנסים לאוטו שלך, ישנים בו, מפרקים איזה במבה ולפעמים גם עושים את צרכיהם?

 

מוסרים אותם לאימוץ

:wink:

פורסם
יש תערובת של פלפל שניתן לפזר מסביב לרכב על מנת להרחיק אותם, הדבר דוחה אותם ולכן הם לא מתקרבים אל המקום.

אני חושבת שהשיטה הטובה ביותר היא לתת כמה מכות על מכסה המנוע לפני שנכנסים לרכב, ולצפור מספר פעמים לפנינ שמתניעים.

 

(ניקול שמעדיפה לישון במיטה עם מצעים נקיים :) )

img4929smallpm6.jpg

 

 

 

 

 

ל'

 

טוב תקשיבי,

 

היא נראית רעה........

 

לא רעה בקטע של מכוערת,אלא רעה בקטע של לא הייתי מוכן שהדבר הזה יישן איתי באותו חדר, הייתי אשכרה מפחד !

 

גם ככה חתול זה לא בדיוק החיה הכי חמה בעולם (כן,היא אוהבת לבוא ולהתחכך,אבל לא ממש משנה לה אם היא תתחכך לך ברגל או באיזה רגל של שולחן...),ועוד אחת שנראית כמו האחות של השטן ???

 

יותר מדי בשבילי......

 

כשהייתי בערך בן 8 היתה תקופה שבמשך איזה 4 שנים היו לנו 2 חתולים (אחד פרסי ואחד סיאמי) לצד 2 כלבים, עד היום אני לא מבין מה עבר בראש של אמא שלי כשהחליטה להביא את החתולים,סתם חייה אגואיסטית ואנטיפטית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נו מה אתם רוצים?

הגענו למסקנה כבר, חתולים אוהבים וולבו...

ועכשיו לעניין, רצוי באמת לצפור פעמים לפני ההתנעה החתולים יצאו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שלום,

 

כולכם מדברים על מיקרים שקרו לפני כמה שנים, אז תנו לי לספר על מקרה שקרה לפני כחודש פחות או יותר.

 

כמה ימים היה ריח מסריח ליד הבית ולא ידעו מז זה ומאיפה בא ולכן דיירי הבניין (ואני איתם) חשבנו שמת חתול ליד הבית, לאחר כמה ימים נאלצתי לנסוע לנתניה, שם ליד המכונית היה ריח מסריח המזגן לא עבד ויותר מכל באורות לא עבדו (פתאום ככה), אני לא יכול לחזור הביתה בגלל שיש כביש בינעירוני ועוד מעט חושך וגשם,התחלתי ל"שחק" בחשמל עד שבריח היה בלתי נסבל, פתחתי את מכסה המנוע ולתדהמתי (:shock:) מצאתי חתול קטן מת, ריחמתי עליו מאוד בתור אחד שאוהב בעלי חיים,והיה ריח שלא יתואר,כל כך מסריח,הוצאתי אותו אם מקל (הוא התחיל להתפרק המסכן :-(). מה שמצחיק הוא שליד היה חשמלאי אז החלטתי לפנות אליו (לצערי עברתי על החוק למשך 2 דקות) והוא פשוט נכנס לרכב והדליק את האורות וראו זה פלא הם נדלקו :shock:, הבעיה היא שהוא אפילו לא יכל להסתכל איפה הבעיה בגלל הריח. יום למ חרת לקחתי את האוטו לשטיפת מנוע רצינית (מסכן הבחור שניקה את המנוע), עזר אבל עדיין היה ריח מסריח (פחות) לכמה ימים ואז עבר.

 

מאותו יום אני דופק על המנוע וצופר כדי שזה לא יחזור על עצמו.

 

 

חחח, זה מזכיר לי את הפרק על המכונית המסריחה בסיינפלד.


×
×
  • תוכן חדש...