Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתח מהמצבר ...


RADI
שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדקתי מידע על מגבר שהמליצו פה עליו ושמתי לב שיש לו הספקים מסויימים ל12V ול14.4V

 

הנתונים ל14.4 היגיוניים ול12V נמוכים מאוד ... יחסית למחיר ...

 

אז מה נכון ומה יהיה אצלי באוטו ?

 

 

http://iweb.alpine-usa.com:7777/pls/admn/item_info?p_item_name=MRV-F450&p_category=40&p_subcategory=130&p_main=10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די תלוי במערכת החשמל שלך אבל בכללי:

רכב מונע = 13.8~

לא מונע = 12.4~

 

הכי טוב פשוט תמדוד היום מה יש לך, אם אתה לא יודע איך קפוץ לחשמלאי רכב לוקח בדיוק 2שניות למדוד.

 

נ.ב

אם יש לך היום מגבר/ים מחוברים תמדוד גם כאשר המערכת ב"פול ווליום" תיראה אם יש נפילות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באתי בתלונות לנתונים שלך .. פשוט רציתי לדעת אם קראת את הדף של המגבר..

אז בעצם מה שאתה אומר שהנתונים מבטאים מצב עבודה של הרכב ?

מונע או לא מונע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק.

ישנם רכבים שלא מגיעים ל14.4 גם כאשר הרכב מונע ויש כאלו שכן.

הרבה מאוד מהאנשים שמשקיעים במערכת שלהם משקיעים גם במערכת החשמל של הרכב כדי לספק את ה14.4V בצורה קבוע .

 

פשוט נותנים לך מידע מה ההספק של המגבר בתנאים שונים ואתה יכול להבין מזה שהמתח גם משפיע על ביצועי המגבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה אומר

שאם אני קונה מגבר שמוציע 1000 אר אמ אס. במצב זמין קבוע של 14.4 כוח.

אבל בתאכלס הוא מקבל 13 כוח זמין. אז בעצם להוריד לו 10 אחוז מהכוח שזה אומר שהוא בתאכלס יוכל להגיע בסביבות ה-900 אר אמ אס ?

(בצורה תיאורתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה היצרן רושם.

הוא יכול לרשום 1000W ב12/13.8/14.4.

יש יצרנים שירשמו בכלל פחות ממה שהמגבר מוציא ויש שיותר, לכן לא תמיד זה מה שיעזור לך לקבל את מה שרשום.

 

עוד נקודה, ישנם מגברים שבכלל לא מעניין אותם מה המתח.(בעצם מעניין אותם רק שיהיה בין 11-14), הם ימשיכו להוציא כמעט את אותו דבר.

 

אני אחפש לך לינק על 2 סוגי המגברים שתוכל לקרוא(או כל מי שבא לו :lol: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מדבר על נתון אני מדבר על מצב אמתי

אם אני קונה מגבר שהוא באמת 1000 אר אמ אס. אז אתה בעצם אומר שזה תלוי באיך בנו את המגבר ? רק אם בנו אותו בצורה כזאתי שחובה שיהיה לו מתח מסויים זמין אז הוא יוכל להגיע לביצועים האלה

או שיש מגבר אחר שאם יש לו קצת פחות מזה.. אז בסדר הוא מסתגל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת.

אם אמרו 1000W ב14.4 וזה מה שבאמת הוא מוציא, אם יהיה לך 12V, הוא יוציא פחות. ( זה בתנאי שהמגבר הוא Unregulated)

 

ואם יש לך מגבר שהוא Regulated , אז אם זה יהיה 12 או 14 לא יהיה הבדל(או מאוד קטן בדר"כ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה.

 

 

מה זאת אומרת מונע\לא מונע ? כלומר מתי שהמנוע עובד או לא ?

 

 

 

אם יש לי רב מודד אני יכול לחבר אותו לשתי היציאות של המצבר והוא יראה לי את התוצאה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק ככה.

כאשר הרכב שלך מונע אתה מקבל את המתח מהאלטרנטור, כאשר הוא כבוי אתה מקבל אותו מהמצבר.

לכן ההבדלים.

 

ישנם גם מצברים שיתנו יותר אבל זה כבר סיפור אחר.

 

 

ובקשר למדידה, בהחלט , תחבר תמדוד :

1)כאשר הרכב כבוי

2)כאשר הרכב מונע

3)כאשר הרכב מונע והמערכת עובדת די חזק (אם יש לך מגבר או שניים וסאב, תיראה גם שינויים תוך כדי המדידה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תודה.

 

 

ועוד שאלה - אם יש מגבר האם ההספקים של ההד יוניט משפיעים ?

 

 

ועוד אחת ברשותך :lol: - אני ממש מבולבל ... מה שורף רמקולים ? הספק גבוה מדי או עיוותים ? אם אני אתן 100RMS לרמקול של 30RMS ואשים פול ווליום אני אשרוף אותו ? אל תגיד לי לנסות 8)

 

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחבר מגבר ולא מחוברים רמקולים ליציאות של הרדיו דיסק אז הוא לא משפיע (אני מקווה שזה מה ששאלת, לא הבנת ב100%).

 

הספק גבוה יכול לשרוף את הרמקול, לא עיוותים. גם כשאתה שומע רדיו יש המון עיוותים, הרמקולים לא נשרפים מזה.

רמקול נשרף או כשהוא עובר את גבול היכולת התרמית שלו או את היכולת המכנית, שניהם יכולים להיגרם ע"י הספק גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו אם יש לי מצבר חדש לגמרי באוטו( שברולט לומינה לצורך העניין) והאלטרנטור גם הוא בסדר אם אני שם מגבר אחד לא יהיה לי בעיה נכון?? הכוונה זה שלא יהיה דפקות כאלו שפתאום יגמר כל המצבר או משהו??

 

 

 

ואם יהיה 2 מגברים חזקים??? כל אחד 500 אראמאס!!!!

 

תודה מראש!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...