Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית גיר - רנו קליאו B שנת 2000 1400סמ"ק ידנית


ravidp18
שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פירקתי את הגיר להחליף מצמד, בין היתר פירקתי גם את המכסה של הגיר שנמצא בצד ימין (אם עומדים מול הרכב- {יש תמונה}), ובניסיון להחזיר את הגיר למקומו כנראה שנגעתי באחד הפינים שם (והיה רעש קל של תזוזה), וכשסיימתי להרכיב בחזרה, שיחקתי עם המצמד וההילוכים .. המצמד עובד מצויין אך המוט נכנס רק להילוך אחורי ,שני ושלישי(כך לכל הנראה לי) ואח"כ נתקע,כרגע הוא במצב תקוע(כנראה על שלישי)...

 

אם יש למישהו מושג אולי מה הבעיה זה ממש יציל אותי.. כי פשוט אין לי שמץ מה לעשות עכשיו??!!

 

קישור לתמונה של המקום שבו נגעתי עם היד בניסיון להחזיר את הגיר..

 

http://www.siz.co.il/my.php?file=tmmnoinygjzw.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל למה הייתה צריך ליפתוח את המכסה הנ"ל?

שנית גם עם פתחתה את המכסה אינך יכול לבצע שום נזק

כל עוד לא פירקתה את אומי האבטחה של ההילוך החמישי.

אני מאמין שכל הצרות שלך מתחילות מהרגע שפירקתה את מוט

החלפת ההילוכים מבורג הכיוונון מה שאסור לעשות בעת פירוק גיר

ידני של רנו.

אלא פירוק הידית מתבצעת מקצה המוט כאשר גומייה מכסה את המחבר

אך זהירות לא לאבד את פין הדיסטנס השומר על החופש בידית

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן , תודה רבה לך , אין לך מושג כמה הרגעת אותי שלא נגרם נזק ..

 

אתה צודק, זה באמת מה שעשיתי, באיזה מצב להביא את החלקים שאתה רואה בתמונה , כדי לשחרר את הגיר התקוע?

 

ד"א: פתחתי את המכסה כדי שיהיה קל יותר לעבוד מפאת הצפיפות הנוראית הקיימת בכדי להחליף את המצמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אמור לבצע זה,

1:לנטרל את הידית מאותו מקום שפתחת

2:לשלב את הגיר ידנית מהעצם המרכזית לניוטרל

3:כאשר מישהו יושב ברכב וממרכז לך את הידית הינך אמור ליסגור את

בורג הכיוונון ביזמן זה האדם היושב רכב ישלב הילוכים עד לתוצאה מקסימלית.

אני מאמין שעם חוסר הניסיון שלך ושל מי שיישב ברכב ייקח לך כמה פעמים ליפתוח וליסגור את בורג

הכיוון אך אל תתיאש זה מעצבן אך בסוף ייצא פיקס.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא ירדת לסוף דעתי ולבעיה שאנו שרויים בה..

הנה ההסבר לבעיה

קישור לאיור..

 

http://www.siz.co.il/my.php?file=jtxjzfmzymbl.bmp

 

 

אני לא יודע איך למשוך את הפין החוצה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הקישור של התמונה המקורית

 

http://www.toomonline.com/GearboxTechnology/RenaultQuickshift5.jpg

 

הגיר לא תואם במדוייק לגיר של הקליאו אך מאוד דומה לו

בברכה רביד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,תודה רבה לכל מי שניסה לעזור ועזר..

ברוך ה' הכל הסתדר , ריתכנו דיסקית לקצה המוט ובעזרת מברג ,שלפנו את המוט החוצה.. והכל עובד.

 

הנה קישור לתמונה של הדיסקית המרותכת לכל המעוניינים.

 

http://www.siz.co.il/my.php?file=nojji2wmzik5.jpg

 

בברכה רביד.

שימו לב:

כל ריתוך ברכב מחייב ניתוק המצבר!!

:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...