Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פירקתי את הגיר להחליף מצמד, בין היתר פירקתי גם את המכסה של הגיר שנמצא בצד ימין (אם עומדים מול הרכב- {יש תמונה}), ובניסיון להחזיר את הגיר למקומו כנראה שנגעתי באחד הפינים שם (והיה רעש קל של תזוזה), וכשסיימתי להרכיב בחזרה, שיחקתי עם המצמד וההילוכים .. המצמד עובד מצויין אך המוט נכנס רק להילוך אחורי ,שני ושלישי(כך לכל הנראה לי) ואח"כ נתקע,כרגע הוא במצב תקוע(כנראה על שלישי)...

 

אם יש למישהו מושג אולי מה הבעיה זה ממש יציל אותי.. כי פשוט אין לי שמץ מה לעשות עכשיו??!!

 

קישור לתמונה של המקום שבו נגעתי עם היד בניסיון להחזיר את הגיר..

 

http://www.siz.co.il/my.php?file=tmmnoinygjzw.jpg

פורסם

קודם כל למה הייתה צריך ליפתוח את המכסה הנ"ל?

שנית גם עם פתחתה את המכסה אינך יכול לבצע שום נזק

כל עוד לא פירקתה את אומי האבטחה של ההילוך החמישי.

אני מאמין שכל הצרות שלך מתחילות מהרגע שפירקתה את מוט

החלפת ההילוכים מבורג הכיוונון מה שאסור לעשות בעת פירוק גיר

ידני של רנו.

אלא פירוק הידית מתבצעת מקצה המוט כאשר גומייה מכסה את המחבר

אך זהירות לא לאבד את פין הדיסטנס השומר על החופש בידית

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

ניצן , תודה רבה לך , אין לך מושג כמה הרגעת אותי שלא נגרם נזק ..

 

אתה צודק, זה באמת מה שעשיתי, באיזה מצב להביא את החלקים שאתה רואה בתמונה , כדי לשחרר את הגיר התקוע?

 

ד"א: פתחתי את המכסה כדי שיהיה קל יותר לעבוד מפאת הצפיפות הנוראית הקיימת בכדי להחליף את המצמד.

פורסם

מה שאתה אמור לבצע זה,

1:לנטרל את הידית מאותו מקום שפתחת

2:לשלב את הגיר ידנית מהעצם המרכזית לניוטרל

3:כאשר מישהו יושב ברכב וממרכז לך את הידית הינך אמור ליסגור את

בורג הכיוונון ביזמן זה האדם היושב רכב ישלב הילוכים עד לתוצאה מקסימלית.

אני מאמין שעם חוסר הניסיון שלך ושל מי שיישב ברכב ייקח לך כמה פעמים ליפתוח וליסגור את בורג

הכיוון אך אל תתיאש זה מעצבן אך בסוף ייצא פיקס.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

,תודה רבה לכל מי שניסה לעזור ועזר..

ברוך ה' הכל הסתדר , ריתכנו דיסקית לקצה המוט ובעזרת מברג ,שלפנו את המוט החוצה.. והכל עובד.

 

הנה קישור לתמונה של הדיסקית המרותכת לכל המעוניינים.

 

http://www.siz.co.il/my.php?file=nojji2wmzik5.jpg

 

בברכה רביד.

שימו לב:

כל ריתוך ברכב מחייב ניתוק המצבר!!

:-D

×
×
  • תוכן חדש...