Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורק מיכל הדלק כדי שיהיה אפשר לעבוד בבטחה,

 

הפחים לתא המטען-מוכנים סופית, ההרכבה תתבצע במהלך השבוע.

 

בקרוב תמונות...

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אכן, חשבתי על למכור אותה בכדי לעבור לרכב קבריולט, בינתיים נחכה עם העניין.:-(

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

עידן , שיהיה בהצלחה .

מחכה לראות את האופל גמורה ויפה.

 

בינתיים , עם השיפוץ המקורי . בתור אחד שעובד בתוכנה פוטושופ התחלתי לשפץ לך את הרכב בגרפיקה ממוחשבת.

כרגע אני רק נמצא בהתחלה.

מקווה שלא מפריע לך שאני מפרסם באשכול שלך :)

 

->כאן

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי לירוי,

 

הוחלפו הפחים בתא המטען לחדשים והתקדמנו לאזור הכנפיים.

 

 

בקרוב יהיו תמונות.:wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חברים,

 

אני מעלה 2 תמונות מהמשך השיפוץ, התמונות הנ"ל צולמו לפני כשבועיים, אין לי המון תמונות, המלצמה לא זמינה. icon_sad.gif

 

כיום הרכב צבוע, אמור להגיע אליי על גרר בימים הקרובים, להרכבות והכנה לטסט. icon_cool.gif

 

בתמונות ניתן לראות-חומר פחחים אחרי התיקונים, אחר"כ בוצעה שכבת פוליאסטר , קומפאק פילר , יסוד ואחר"כ צבע . איזה צבע ? תישארו במתח... icon_razz.gif

 

 

אציין שוב, כי אני מחפש את אריאל עזיזי, אשמח אם למי שיש את המספר ישלח אלי בפרטי.

 

 

תודה,

dsc0022655555kk6.jpg

dsc002235555555yk4.jpg

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

עידן,

מה זה "המצלמה לא זמינה"? אני אתן לך מצלמה :mm_wink:, רק תעלה תמונות כי אי אפשר להישאר במתח!

אתה לקראת סיום, סחתיין.

האם הפחח מומלץ ?

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

היי ישראל,

 

אני קופץ לקחת...אבל בדרך לבקר את ה-MG.8)

 

לגבי הפחח, הבחור מבוגר, עובד בביתו, יחד עם אבי וחבר טוב שעוזר.

 

אני מאוד מרוצה, אבל נחכה, נראה מה יהיה בהמשך.:wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

ממשיכים...:-P

 

תמונות של המיסוך, רגע לפני שכבת הפוליאסטר...

dsc0023855555sm5.jpg

 

 

dsc00236555555lb3.jpg

 

dsc00244555555ak3.jpg

 

dsc0024255555555wc6.jpg

 

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

עידן,

לפי התמונות נראה שהעבודה יפה.

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

היי לירוי, במקור הצבע היה כחול/טורכיז.

 

לכל אלו שתוהים למה כל החורים נסתמו, הסמלים והניקלים יורכבו עם חורים חדשים.

 

 

עוד מספר תמונות:

 

dsc00240555555555ua4.jpg

 

dsc00241555555zf1.jpg

 

הנה תמונות של הסמלים והתופסנים של הסוכך שמש, נעשו על ידי אבי.

norm8c21e13c3c664ff39fbbj3.jpg

normf0a8dc00b69b409fb92tn2.jpg

normfb3877aa782040cfb8fic2.jpg

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

כך בחשבון להתאים את כל הסמלים והניקלים עוד לפני צבע היסוד בכדי שהחורים יהיו מוגנים מפני חלודה!!!

 

 

ולהבא עיתון בעברית בבקשה אני לא קורא ערבית:lol:.

 

 

בהצלחה.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.


×
×
  • תוכן חדש...