Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשנו ברכב או-טו-טו אספנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאחר והמוסך שנהגתי לתקן את רכבי אצלו בישר לי שמרצדס זה לא הקטע שלו, אשמח לקבל המלצות על מוסכים שמרצדס קשישה זה הקטע שלהם.

דבר איתי ב"פ.גיא.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש מוסך מעולה למרצדס - מרכז איילון, רח גינוסר ת"א - בעל המוסך ראובן וצוות העובדים מומחים למרצדס.

רכשתי ממנו 190E 2.3 - 16 שנת 84 והא מטפל ברכב בצורה יוצאת מן-הכלל.

פרטים נוספים - באופן פרטי

מצא

תודה משה, אבדוק את המוסך שהמלצת עליו.

ארז רונן

פורסם
בהחלט יפה ושמורה :)

 

איזה מידה הצמיגים? הם נראים רחבים מדי :|

תודה, הצמיגים במידה 225X50X16 , זו גם המידה הרשומה ברשיון.

ארז רונן

פורסם

תתחדש!

 

האוטו נראה מצויין!

 

לגבי מוסכים-

עם רכב ישן כדאי שתכיר כמה שיותר מוסכים למקרה שאתה מחפש חלק מסויים שקשה למצוא.

 

מהניסיון שלי עם הרכב הנוכחי הספקתי לבקר במוסכים הבאים:

 

מוסך אדמונד בת"א- ליד התחנה המרכזית החדשה.

מוסך אילון בתל אביב שדובר עליו בשרשור.

מוסך בן שבת בבני ציון.

 

כל המוסכים מתעסקים ומכירים את הרכבים האלה.

 

אסף

פורסם
תתחדש הרכב נראה במצב טוב ואם המערכות בסדר אז המחיר ממש טוב

 

בברכה גלעד מירון

תודה, אך לא הצלחתי להבין על איזה מחיר ממש טוב אתה מדבר. אתה יכול להסביר?

ארז רונן

פורסם
היא נראית נפלא! תתיישן.

מכיוון שאני וידיד שוקלים רכישת רכב דומה, אני מאוד אשמח אם תוכל לפרט קצת איפה מצאת את הרכב, באיזה מחירים מכוניות כאלו נסחרות ומה ההצע בשוק הישראלי.

תודה על הברכות.

מאחר ובפרופיל הגדרת את מיקומך בין ההיי טק לבין לשכת אבטלה אני חושב שקניית רכב כזה לא יכולה להחשב כאופציה:?.

את הרכב מצאתי ביד 2 ורכשתי אותו יום לאחר שפורסם. מבדיקה שערכתי רכבים מהסוג הזה נמכרים בטווח מחירים ענק החל מ 25000 ש"ח וכלה ב 70000ש"ח תלוי במצב הרכב בתקינות מערכותיו בסוג התמסורת ובעיקר בפנטזיות של המוכר. מבחינת ההצע, לכל סיר יש מכסה וכל רכב ימכר בסופו של דבר. רכבים כאילו יש בשפע וגם אנשים שמוכנים לשלם את התמורה עבורם לא חסר.

בהצלחה ברכישה.

ארז

ארז רונן

פורסם
נראה שנולדתי להורים הלא נכונים... :shock:

 

תתחדשו וסעו בזהירות. אל תעשו רייסים. 8)

תודה, נשמע בעצתך.

דרך אגב, אנחנו שוקלים לאמץ ילדה מבחינה הומניטארית, את/אתה עומדת/עומד בקריטריונים?

(אולי עוד יש לך סיכוי):-D

ארז רונן

פורסם
תתחדש!

 

מוסך בן שבת בבני ציון.

 

כל המוסכים מתעסקים ומכירים את הרכבים האלה.

 

אסף

תודה אסף, לגבי מוסך בן שבת, האם אתה, מעבר להכרות, גם יכול להמליץ עליו?

ארז רונן

פורסם
כן, משתי סיבות:

 

1. כמעט קניתי את האאודי שלך בזמנו.

2. אני מוכן להציג המלצות ממורה הנהיגה שלי (זה עם ההונדה).

 

:-)

שכנעת אותי, בוא, יש לי חדר פנוי.

דרך אגב, הבן שלי עבר אצלו טסט במכה הראשונה, כך שכל השרשור הארוך ההוא זה בגללו/בזכותו...

ארז רונן

פורסם

ארז,

פירסמתי כאן בעבר שבפירוקיית סאפוואת שבערערה (ואדי ערה) יש אחת כזאת בצבע כתום מקורי במצב לא רע בכלל.

אם תמהר, היא עדיין שם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מברוק.. , אוטו יפיפה!!

 

אם הוא משמש את הילדים שלך , הנמכה וחלונות שחורים יעשו ממנו pimp-mobil לתפארת.. , פשוט חלום.. ( במיוחד בגילם )

 

 

 

 

 

אלכס. ( שכנראה מבוגר מהילדים שלך בשנה-שנתיים גג )

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

....ומעז יצא מתוק. גם הרכב בטוח באופן יחסי וגם תושבי המדינה ייהנו מרכב שווה שישופץ ויישמר. מוולוו ונהגיהם המכובדים(חברי ממשלה, לא בעלי רכב)סבלנו מספיק.

ומכל העצות שנתנו לך ותקבל, העצה שאני נותן היא....ס ב ל נ ו ת !

 

עשה הכל כראוי ולאט והרכב יחזיק מעמד שנים רבות!

 

עלה והצלח.

יוסי (ג'ו, לא ג'וי)

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם
....ומעז יצא מתוק. גם הרכב בטוח באופן יחסי וגם תושבי המדינה ייהנו מרכב שווה שישופץ ויישמר. מוולוו ונהגיהם המכובדים(חברי ממשלה, לא בעלי רכב)סבלנו מספיק.

ומכל העצות שנתנו לך ותקבל, העצה שאני נותן היא....ס ב ל נ ו ת !

 

עשה הכל כראוי ולאט והרכב יחזיק מעמד שנים רבות!

 

עלה והצלח.

יוסי (ג'ו, לא ג'וי)

תודה יוסי (ג'ו, לא ג'וי).

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...