Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה לאנטיס 97 אוטומט. 166Kק"מ

לאחרונה אני שומע רעשים כמו רישרושים כאלה שבאים מהדוד אז שהמנוע היה כבוי ניענעתי את האגזוז ואני שומע שיש בפנים הרבה חלקיקים כאלה שמרשרשים כמו רעשן...

הדוד מבחוץ ניראה כמו חדש בלי חלודה ובלי כלום..

החלקיקים האלה מאיפה הם באו מהממיר קטליטי?

אפשר להוציא את החלקיקים האלה מהדוד אם כן איך?

תודה

פורסם

אפשר להשאיר את זה ככה? יעבור טסט?

זה משפיע על משהו אם זה ישאר ככה דווקא המנוע ומהפליטה הכל שקט מלבד רשרושים מאוד חלשים ששומעים אם מתקרבים לדוד..

פורסם

אין שום בעיה לעבור טסט בצורה כזו. רק שבזמן הקרוב סביר להניח שיופיע לך איפשהו על הדופן החיצונית של הדוד מעין כתם כזה ולבסוף, ייווצר חור ואז יופע גם רעש חזק.

פורסם

הרעשים הם לא אלה שיכשילו אותך בטסט אלה מה שיוצא לך מהאגזוז , מציע לך לשים תוסף שבוע - שבועיים לפני הטסט .

 

פורסם

גם תוסף לא יעזור לאגזוז, רק יזייף את הבדיקה של הזיהום.

 

המקום היחיד שממנו אמורים לצאת גזי הפליטה הם מקצה האגזוז .. ולא מהאגזוז עצמו.

ועל זה נופלים טסט.

ככה שאם יש חורים אז צריך להלחים אותם במידת האפשר.

 

בכל מקרה מומלץ גם לבדוק את מצב הממיר כי רעשי גרגרים לפעמים באים כתוצאה של ממיר גמור ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
כי רעשי גרגרים לפעמים באים כתוצאה של ממיר גמור ..

ביגלל זה שאלתי אם זה מהממיר כי זה הדאיג אותי מחירו יקר למקורי ודוד אחורי לא יקר כמו ממיר לכן מזה חששתי שהממיר גמור.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...