Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימוד נהיגה על ג'יפ או רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני כל פעם רואה, שיש אנשים שלומדים נהיגה או על רכב פרטי או על ג'יפ.

מעניין אותי מה ההבדל בין השניים?

נראה לי שג'יפ הוא גם עד 4 טון אז מה ההבדל?

 

תודה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אין ממש הבדל...

חוץ מהגודל של הרכב והשליטה קצת שונה ...

בגדול אם יש לך ג'יפ בבית ואתה מתכוון לנהוג עליו אז תלמד על ג'יפ

אבל לדעתי עדיף על רכב רגיל ... רוב הסיכויים שתנג בעתיד על כזה ..

ואחרי שהתנסתי על שניהם על רגיל יותר קל מאשר ג'יפ ....

פורסם

אין הבדל כל עוד אתה לומד מהתחלה על הגיפ....

אם אתה לומד כרגע על רכב קטן אל תחליף כי זה יהיה לך שונה..

בכל מקרה אחרי שאתה תסיים ללמוד נהיגה הכל ישתנה לך ברכב שנמצא בבית אז זה לא משנה.

פורסם

אין הבדל בין לימוד נהיגה על כבר "רגיל" או ג'יפ.

המכוניות של מורי הנהיגה משמשות אותם בתום יום העבודה כרכבם הפרטי כדי לנוע ממקום למקום.

כמו כן חלק ממורי הנהיגה בוחרים רכבים "מיוחדים" כדי להגדיל את הכנסותיהם מתלמידים המגיעים ללמוד במיוחד על רכבם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בדרך כלל הגי'פאים יקרנים יותר

 

ואם כבר מדברים על מה הכי קל ללמוד נהיגה זה רכב דיזל, זה מיבחינת זינוקים בעליה ופחות בעיות שהילוך לא מתאים למהירות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כמו שאמרו לפני, עקרונית אין הבדל, אבל לדעתי זה לא מומלץ למי שאין לו ג'יפ בבית. לי אישית רכב נמוך (או גבוה, לצורך העניין) בצורה משמעותית מהרכב שבו אני נוהג בד"כ דורש תקופת הסתגלות נוספת. לדעתי המעבר החד מג'יפ (גבוה מאוד) לרכב משפחתי (בד"כ די נמוך, תלוי בסוג), בנוסף למעבר מנהיגה תחת השגחה רצופה כ ל', לנהיגה לבד (אמנם עם מלווה, אבל הוא לא יכול להתערב בנהיגה כמו מורה) היא סיבוך לא נחוץ.

 

ואם כבר מדברים על מה הכי קל ללמוד נהיגה זה רכב דיזל, זה מיבחינת זינוקים בעליה ופחות בעיות שהילוך לא מתאים למהירות

 

אני אישית למדתי על יונדאי גטס 1300 (או 1400, איך שלא קוראים לזה היום, זה משהו באמצע), אדם אחד שסיפרתי לו התקשה להאמין (יש לו כזאת בבית) והיה בטוח שלמדתי על גטס דיזל (חשב שאולי יש כזה דבר). לפני שהבהרתי לו שאכן למדתי על גטס 1300, הוא סיפר לי כמה עגלתית הגטס שלו, והוא היה מופתע מאוד כשהבין שלמדתי על רכב זהה לשלו (הוא אישית למד על אוקטביה דיזל נדמה לי- ממה שהבנתי זהו מרחק של שמיים וארץ)

 

*אם פגעתי בבעלי גטס כלשהם אני מתנצל.

"ai motoare capul doare"

פורסם

מה שמעצבן בגטס זה שלא משנה מה תעשה אתה לא תצליח לראות את הקדימה כי הוא ממש בקו של השמשה. בטח באסה ללמוד עליו נהיגה.

פורסם

אני למדתי על ג'יפון אם אפשר לקרוא לו כך [הונדה HRV]

לפי דעתי הג'יפ נותן לתלמיד יותר בטחון על הכביש, כלומר אתה

יושב יותר גבוה ושדה הראיה בג'יפ יותר גדול

מאשר לרכב פרטי כמו הגולף, איביזה ושאר מכוניות הלימוד

גם המראות יותר גדולות כך שיותר קל להתמצא בין הנתיבים כשעדיין אתה לא "משופשף" על הכביש

וכמו שנאמר לג'יפ יש יותר כוח זמין לעקיפות או להאצה מאשר ליונדאי גטס

 

 

נ.ב

אם תרצה המלצה פנה אלי בפרטי

או אפילו למורה עצמו הוא חבר בפורום

פורסם

דבר ראשון!את סדר העדיפויות שלך תעשה לפי איזה מורה יותר טוב..על מורה טוב תישמע מחברים בלבד,לא ע"פ איזשהו פורום,רק עם המלצות.

 

דבר שני,לדעתי עדיף על ג'יפ..כי הוא מקנה ביטחון וגם יותר קשה לנהיגה.

חניות יותר קשות..תימרונים יותר קשים..

 

ככה יהיה לך לדעתי יותר קל לעבור למכונית "רגילה"

 

ושוב,תיבחר ע"פ מורה לא ע"פ הרכב שיש לו

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אני למדתי על גולף דור 4, ויודעים מה? אני חושב שהאצ'בק פרטית זה הדבר הכי קל ללמוד עליו נהיגה.

מצד שני - זה לא באמת משנה, המורה הוא הקובע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש אצלנו באיזור פה אחד שמלמד על פאג'רו אבל התברר לי שהוא גם לוקח יותר כסף וגם לא ממש נחמד

אז למדתי על אלנטרה דיזל חדשה עם מנוע של טוסון. מטוס!

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם

רוב הסיכויים שאני אלמד על רכב קטן.

כי כמו שהבנתי ג'יפ הוא יותר יקר.

 

אני בטח לא אלך למישהו שאני לא מכיר (מורה).

יש לי מורה, אבא שלי מכיר אותו אז נלך אליו.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אל תקשיב לאבא שלך,

הוא לא הולך להעביר 3 שעות בשבוע עם הבן אדם,

 

תקשיב לחברים שלך,

יש מספיק מורים שלכל אחד מהם יש קריזות[במיוחד שעוברים בעצור בלי לעצור :roll::roll::roll:]

לגבי הרכב, סקודה אוקטביה דיזל, הרכב ללימוד נהיגה,

יש הרבה מורים שמלמדים על BMW 120/AUDI TT ולוקחים 120 שקל לשיעור, שחלקם מורים טובים וחלקם מורים לא טובים,

אבל דווקא בשיעורי נהיגה נחוץ מנוע סביר, שלחיצה עדינה על הגז לא תעיף אותך 40 מטר קדימה.

----

×
×
  • תוכן חדש...