Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא קסנון לרכב/אופנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש הבדל בינהם?

או שזה אותו דבר?

 

ואם יש הבדל כמה בערך יעלה לי קסנון איכותי לאופנוע?

מחפש מאזדה לאנטיס 99'-00' 1600.

פורסם

קיט קסנון לרכב זהה לזה במותקן על אופנוע... במידה ויש לך פנס חזית אחד אזי המחיר הוא חצי. ישנם אופנועים עם שני פנסי חזית...אחד עבור אור דרך והשני עבור אור גבוה...גם כאן אתה זקוק לבלסט אחד ונורה אחת (כלומר חצי קיט)

במידה שבחזית האופנוע ישנן שתי נורות לאור דרך .אתה צריך קיט רגיל כמו לרכב.

 

לגבי מחירים , רוב הקיטים שתמצא הם מהמזרח הרחוק באיכות לא ממש גבוהה בלשון המעטה. המחירים ינועו החל מ 800-1200 ש"ח . קיטים טובים ואיכותיים, תיקניים שמותקנים אצל יצרני רכב ינועו 1300-2500 ש"ח לפחות.

 

והכי חשוב...תבחר לך מתקין טוב, כי אין הרבה כאלה לצערי.

 

באופנוע יש לשים לב להידוק הכבלים של הקסנון, כי נתקלתי במקרה שבוא הצמידו את הכבלים למוט הכידון ולחצו יותר מידי על צינור השמן של הבלמים...ברור מה קרה.....

 

בהצלחה

ברוך -

×
×
  • תוכן חדש...