Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חזור לדווח מהי צריכת הזרם היום ולאחר מציאת הרכיב/צרכן הסורר.

אל תתייחס לכול ההודעות שנרשמו באשכול ברצינות יתרה מכיוון שהמידע שסיפקתי לך הינו רשמי של הייצרן.

 

במידה ומותקנת אצלך מערכת אזעקה לא מקורית או/גם טלפון סלולרי או/גם קודן תוסיף ל-25 מיליאמפר שציינתי עוד 15-25 מילימאפר כלומר גג 50 מיליאמפר שזה נחשב יחסית הרבה.

 

במידה ולא נמצא הצרכן הסורר ייתכן שיש לך זליגה דרך האלטרנטור (מכסימום מותר באלטרנטור תקין כ-2 מיליאמפר).

 

שניתקתי את כבל האלטרנטור הזליגה נשארה זהה.

ככה שנשאר רק צרכן סורר.

RS3 8Y

פורסם
שניתקתי את כבל האלטרנטור הזליגה נשארה זהה.

ככה שנשאר רק צרכן סורר.

 

דיברתי עם החשמלאי הוא אומר שכל הצרכנים תקינים:roll: כולל האלטרנטור והזליגה לדעתו היא מהכבל פלוס של המגברים שהכבל מתחבר קודם לקבל כח ואז מתפצל למגברים ואני אומר חרטא גם לפני שהיה לי מגברים המצבר היה פורק וחוץ מזה צריכה של 0.45 היא עדין זוועתית ולטענתו תקינה לחלוטין.

אם הצריכה היא 0.45 מ"א תוך כמה זמן המצבר יפרוק איך עובדת נוסחת החישוב?

RS3 8Y

פורסם

אם הצריכה היא 0.45 מ"א תוך כמה זמן המצבר יפרוק איך עובדת נוסחת החישוב?

 

ראשית יש לך כנראה טעות והתכוונת לכך שהצריכה היא 45 מילי אמפר

 

הנוסחה:

קיבול המחשב ב AH לחלק לזרם באמפרים מוכפל ב 24 שעות

דוגמא: מצבר של 60AH וזרם זליגה של 45 מילי אמפר או 0.045A

יש לחלק 60 ב 1.08 = 55 ימים (1.08 זה תוצאת המכפלה של 0.1 אמפר ב 24 )

פורסם
דיברתי עם החשמלאי הוא אומר שכל הצרכנים תקינים:roll: כולל האלטרנטור והזליגה לדעתו היא מהכבל פלוס של המגברים שהכבל מתחבר קודם לקבל כח ואז מתפצל למגברים ואני אומר חרטא גם לפני שהיה לי מגברים המצבר היה פורק וחוץ מזה צריכה של 0.45 היא עדין זוועתית ולטענתו תקינה לחלוטין.

אם הצריכה היא 0.45 מ"א תוך כמה זמן המצבר יפרוק איך עובדת נוסחת החישוב?

 

פיתה, עזוב את החשמלאים בשקט הם לא ממש השקיעו מאמץ כנראה.

בדוק אתה בעצמך את הזליגה, נתק את הספקת המתח למגברים ולכול תיוד לא מקורי שמותקן ברכב ובדוק את הזליגה, במידה והזליגה בגבולות שציינתי המשך בצורה הבאה.

חבר כול פעם צרכן שניתנקת ובדוק את הזליגה עד אשר תגיע לצרכן הסורר.

את התהליך שציינתי החשמלאי עשה ?

הקבל כוח שלך איפה הוא מותקן וכיצד ? ייתכן שבזמן שהקבל נטען צריכת הזרם גבוהה עד סיום הטעינה שלו. ייתכן גם שיש זליגה דרך הקבל.

איזה כייף לי :)

פורסם
הקבל כוח שלך איפה הוא מותקן וכיצד ? ייתכן שבזמן שהקבל נטען צריכת הזרם גבוהה עד סיום הטעינה שלו. ייתכן גם שיש זליגה דרך הקבל.

 

מארק - האם אתה מוכן להעשיר את ידיעותי בעניין הזה? פעם ראשונה שאני שומע על כזה קבל (עתיר מיקרו - פארדים)...

פורסם

היי דורקי,

 

רכבים שבהם מותקנת מערכת שמע בעלת הספק גבוה הכוללת מגה-מגבר,

 

נגרמת לעיתים קרובות בעיה של מפל מתח רגעי כתוצאה מצריכת זרם

 

גבוהה לפרקי זמן קצרים בזמן 'דפיקות' של בסים לדוגמא, האלטרנטור אינו יכול

 

לייצב את המתח בצורה מידית (מדובר על מאיות או אלפיות השניה) האורות של

 

הרכב בדרך כלל מהבהבים ועוד כול מיני בעיות.

 

אחד מהפיתרונות הוא התקנת קבל בעל קיבול גבוה של 1 פאראד אשר אמור

 

לתת פיתרונות לצריכות המזדמנות לפרקי זמן קצרים.

 

האמת שלחברת בוש יש סידרה מיוחדת של אלטרנטורים שאמורים לתת פיתרון לבעיה זו, האלטרנטורים הם בעלי הספק גבוה בסל"ד נמוך ומייצב מתח מהיר תגובה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מארק - קיבלתי - אכן קבל כזה אמור לפתור בעיה של צריכת זרם רגעית של המגבר.

אל תשכח שבמקביל לאלטרנטור מותקן מצבר שאמור לפצות על צריכת זרם רגעית במכלולי הרכב.

 

להערכתי קבל כזה אמור לשמש כמקור זרם מקומי ע"מ להתגבר על נפילות המתח שעל הכבלים המזינים את מערכת השמע.

פורסם

חברה אני מיואש אני צריך המלצה לחשמלאי שמבין בבעיה הזאת מאיזור י-ם או ת"א שאוכל לקפוץ בחול המועד סוכות .

החשמלאי האחרון אומר שהזליגה מהמחשב לי זה ממש לא נראה כי ברגע שאני מנתק את הזרם למחשב המצבר עדין פורק לאחר 8 שעות בבמוצע.

RS3 8Y

×
×
  • תוכן חדש...