Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עוד הקנייה היא למטרת שיפור כל שהוא ויכולה לעזור לחלק מהגולשים כאן , מבחינתי יש לה מקום כאן בפורום .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תום ו senda

 

ממש לא בורחים ולא מתחבאים !!!

 

בחודש האחרון המכס מערים קשיים נוספים על הכנסת חלקים לארץ, ושולח את כולם למשרד התחבורע להביא אישור !!!

 

אני רוצה לבדוק האם המסמכים שישלחו עם הגלגלים יפטרו אותנו מהצורך להיגרר לבדיקות מפגרות של המשרד העלוב הזה ... אתם מבינים ??? ג'אנטים וצמיגים סיניים מתפוררים ביבוא סדיר, נכנסים לארץ ללא כל בדיקה (עד שהם מתפוצצים והורגים נהגים) ואילו OZ או KOSEI RACING מקצועיים, נעצרים בחומת הבירוקרטיה והאינטרסים הצרים של המשרד האפלולי הזה.

(לדעתי החוק החדש הוא דחיפה של עסקנים כדי למנוע יבוא כזה שמכרסם ברווחים שלהם) מדינת חלם :mm_mad:

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
כל עוד הקנייה היא למטרת שיפור כל שהוא ויכולה לעזור לחלק מהגולשים כאן , מבחינתי יש לה מקום כאן בפורום .

 

היי היי היי

 

רק צחקנו, בעיקר במטרה לראות אם משהו יתעורר ...

 

בכשר למשרד התחבורה, מניסיוני גיליתי שאין שום בעיות להעביר חלקים לארץ, לאנשים שם אין ממש מושג בחלקי רכב וכך בזכותם יש לי אגזוז משופר באישור משרד התחבורה.

 

גאנטים יהיו עוד יותר קל להביא, פשוט מראים רישיון רכב שתואם את גודל הגאנט (היקף לא הרוחב) ואני בטוח שזה יאושר מייד.

 

כמו כן, ששולחים דרך USADRRESS הם מבצעים את כל תהליך השיחרור מהמכס ושולחים את המוצר עד הבית, אני מניח שאולי בתור קבוצה נוכל להשיג מחיר טוב יותר....

 

הבעיה היא המחיר, מה שייצא אם קונים דרך אתר מכירות יהיה מחיר יקר מאוד. הגנט הכי זול שמצאתי עולה מעל 200$ לגאנט. 800$ לרביעייה, 100$ משלוח, 450$ מיסים. זה יוצא 1350$ לסט בארץ. ונראה כמה אנשים ישלמו פה מעל 5000 ש"ח לסט גאנטים.

 

אם יש יבואן שיכול להרים את הכפפה ואולי לרכוש ישר דרך היצרנים, זה יכול להיות יעיל יותר לכולם פה. גם המשלוח שלו יעלה פחות, גם הקנייה תהיה זולה יותר וכתוצאה מזה, גם המיסים יפחתו.

פורסם

שאני אבין, אין אף מקום בארץ שניתן להשיג OZ בכלל ?

בלי קשר למחיר, או שאתם עדיין חושבים שנמכרים זיופים גרועים מהמזרח ? :?

פורסם
שאני אבין, אין אף מקום בארץ שניתן להשיג OZ בכלל ?

בלי קשר למחיר, או שאתם עדיין חושבים שנמכרים זיופים גרועים מהמזרח ? :?

 

 

נראה לך??

פה זה לא מדינת עולם שלישי, לך ליבואן הרשמי, תשלם יפה, תחכה קצת לאספקה ותקבל OZ כמה שאתה רוצה.

או כל מותג אחר.

ויותר מזה - חלק מיבואני הרכב ישמחו לעשות את זה בשבילך. הכל פונקציה של כסף.

 

 

 

רון.

14*7 אינצ'. לא צריך יותר.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

זה מוזר, כי היום הייתי אצל אחת הפנצ'ריות שעובדות עם פורטל ואמו לי שהם הפסיקו לייבא OZ.

כנראה שרק דרך היבואן באמת כמו שאמרת.

 

נ.ב. איך המחירים של היבואן ביחס לחו"ל ?

פורסם

כמה אמורה להעלות רביעית OZ Ultraleggera Matte Graphite Silver במידה 17X7 דרך היבואן ? וכמה בהזמנה מחו"ל ?

מרווח ברגים של 5X114 אופסט 45+ ~

*לגבי המחיר מהיבואן ההיתי מברר בכיף בעצמי אם רק היה לי הטלפון או מושג מי היבואן :-)

לגבי המחיר מחו"ל באמת שאין לי מושג ואני צריך אתכם, כמה צפוי להיות המישלוח ? והמיסוי ? יש עוד משהו מעבר לזה ?

 

 

**בtirerack לא מופיע הג'נט כשאני מחפש לפי סוג הרכב שלי אבל ראיתי את הג'נט מספר רב של פעמים על רכב דומה..

מה יכולה להיות הסיבה ?

פורסם

אולי ... שאין להם :shock:

 

אני מתכתב איתם בקשר להנחה במחיר הג'אנטים והמשלוח על כמות הזמנות נורמלית (4-8)

היבואן של OZ (מקורי או לא) זה פורטל, רח' ריבל ת"א, מול קראסו

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

טוב ...

 

לצערי, הרב, TireRack לא יתנו הנחת כמות, לא על הג'אנטים ולא על המשלוח, כך שמבחינת המכס וקלות היבוא, עדיף שכל אחד יזמין בנפרד, ולא ביחד = כמות מסחרית, מצ"ב תשובתם:

 

I am sorry , our prices are fixed . I will not be able to offer you a better price regardless of quantity ordered . Same for the shipping cost too , it is based on weight , we will charge you the exact amount Fed Ex will charge us .

 

Best regards

 

 

 

Adrian Lautaru | Sales Specialist



__________________________________________________________

 

The Tire Rack



7101 Vorden Parkway

South Bend, IN 46628

O: 888 428 8355 ext. 224

O: 574 287 2345 ext. 224

 

מבחינת רכישה קבוצתית, נשאר רק לחפש יבואן ישראלי שיסכים ל"עיסקת חבילה" עם כמה משתתפים, אברר בשבוע הקרוב, למי שיש "דיבור" עם מישהו מהיבואנים, שיגיד ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
טוב ...

 

 

 

Adrian Lautaru | Sales Specialist



__________________________________________________________

ליאור

 

 

 

קודם כל, קיבלת תשובה מ"סיילס ספשיאליסט" שזה קודם כל - כבוד למגזר,

לא סתם "נציג מכירות הודי בשני-רופי-לשעה" אלא מומחה מכירות-על.

שנית, טייר-ראק הם לא היחידים בשטח, ואם לא הם, יש מליון ושלוש מוכרי חישוקים וצמיגים שימכרו לך בהתלהבות יתרה.

בזמנו היה שרשור שהעלה מוטי, עם לינק לאיזה חברה של חברים שלו שמייצרת חישוקים קלילים. למה לא לנסות לפנות אליהם?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

צודק!

אם יש למישהו רעיונות הוא יכול גם בעצמו לנסות אותם.

אגב, אני מצטער אבל כבר קניתי לעצמי רבעיית ג'אנטים 5.8 ק"ג של LENSO בסוף

 

בהצלחה לכם

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out


×
×
  • תוכן חדש...