Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
החידה השבועית.

 

הרכב המעניין ביותר היה הרכב הבא:

 

ישן,

בצבע אדום מיוחד,

ריפוד שנלקח ישר מהסלון,

גלגלי עץ,

ובכניסה מרשימה של איואן...

 

איזה רכב זה, ומאיזו שנה ?

 

 

אבי,הרכב הוא פליימוט,

 

התמונה בה רואים את הסמל "מסגירה" אותך:lol:

 

בברכה,

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

היי עידן

 

נתתי לך חידה קלה, בכדי שתוכל לפתור ... :lol:

 

חבל שלא הגעת היום, מזמן שלא התראינו.

 

ד"ש אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

היי ערב טוב לכולם

 

אכן היה חם היום מאוד מאוד חם ולא המזג אוויר אלה האווירה הייתה ממש חמה ליבבית ונעימה ...

מפגש רבגוני כמו שידידי הצדיק אבי נוף כתב הן נשים, ילדים ואנחנו כמובן הגברים (רק במראה החיצוני).

מכוניות יפיפיות הגיעו היום למפגשרון וגם אורחות יפיפיות "ממפגש חיפה " הגיעו והן מאוד יפות :lol:.

 

(מספרי הרכב הגלויים באישור בעליהם)

 

יש הרבה תמונות למי שלא בא .....

נתחיל עם האורחות מחיפה...

טל גלאפו

DSCN0927.JPG

DSCN0928.JPG

DSCN0929.JPG

DSCN0930.JPG

DSCN0931.JPG

DSCN0932.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

מבט כללי על כול האנשים והמכוניות ממש תענוג שמדי פעם יהיה כך מלא במפגשרון ....:-D

 

וגם יהורם מחפש ואומר הייתה לי גם סאאב...:wink:

DSCN1010.JPG

DSCN0963.JPG

DSCN0947.JPG

DSCN0960.JPG

DSCN0961.JPG

DSCN0939.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

עדיין לא הסוף, אבל קרוב מאוד. הינה תמונות של שני רכבים מיוחדים מאוד שלא רואים כול יום. אולי את החבר'ה של אחד מהרכבים כן רואים, אבל את הדגם ממש לא. קווים ממש יפיפיים ובמקום.

פשוט מדהימות.

DSCN0973.JPG

DSCN0975.JPG

DSCN0981.JPG

DSCN1014.JPG

DSCN0977.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

נכון מעייף ליראות את כול התמונות האלה אבל בשביל המכונית הזאות כדאי היה לחכות

מכונית השבוע ופעם שניה של איואן שבוע שעבר עם היגואר היום עם הפלימוט

 

להתראות בשבוע הבא

שבת שלום וחמימה ....

 

טל גלאפו זה אני ...

DSCN0974.JPG

DSCN0980.JPG

DSCN0976.JPG

DSCN0978.JPG

DSCN0979.JPG

DSCN0987.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
שלום חברים

 

היום היה המפגש הגדול ביותר שלנו עד כה.

השתתפו למעלה מ-40 רכבים, כאשר הגיעו גם חברינו מהצפון,

12 רכבים, לאחר ביקורם במפגש פורד.

להערכתי היו כמאה איש, אישה, נוער ותינוקות.

 

היה ממש כייף אמיתי לפגוש ידידים ותיקים, בגילאים שונים ומגוונים,

מגיל "כמעט" שנה ועד גבורות...

 

כמו כן, חלק חשוב היו המכוניות !

גם המכוניות הצפוניות אותן אנו מכירים - אך בכל זאת לא נפגשים כל יום,

וגם מכוניות מעניינות מאיזור המרכז אשר את תמונותיהן נראה בהמשך...

 

תחילה תמונות של הפיאט האדומה נכנסת בסיבוב מרשים,

ונמשיך במרצדס, ועוד אחת, ועוד אחת, ועוד אחת,

והלארק של רמי.

 

(מספרי הרישוי הגלויים באישור הבעלים)

 

שבת שלום,

18_1_302v.gif

אכן היה היום מפגן מרשים של מכוניות קלאסיות יפות מאד ומטופחות.

האוירה והמפגש היו כרגיל נעימים ביותר עם חשק לפעם הבאה.

כל הכבוד לצפוניים על המאמץ שעשו והגיעו לביקור ולך אבי על הארגון המופתי של כל המפגש!!!

 

25_12_5.gif18_1_107v.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sig.jsp?pc=ZSzeb098&pp=ZN

פורסם

כמו שכתבו לפני, היה היום מפגש גדול ומגוון במיוחד בזכות התיגבורת הצפונית ובזכות כמה מכוניות חדשות שהגיעו. חידוש נוסף ומרענן מבחינתי היה שרותי הסכימה לבוא ואפילו נהנתה. אני לא יודע איך זה קרה, כנראה שהיא קצת חולה.

 

אבי - את הקרדיט לתמונות צריך לתת לציפור אחרת. אני לא צילמתי אותן.

 

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...