Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיאסטה 95 1.4 הזרקה

origtanktempiz1.jpg

לפני מספר חודשים טמפ' המנוע היתה מגיע עד אזור 1 ושם מתחיל המאוורר לפעול.

כיום המאוורר מתחיל לפעול באזור 2 ונשאר שם, אלה אם כן אני מגיע עד שיא ההספק(5600) ואז הוא מגיע למצב 1

 

איפה הבעיה?

 

 

ועוד דבר קטן כאשר האוטו בנסיעה אני מרגיש אוויר חם מאוד באזור הרגליים אצל הנהג ואצל הנוסע לידו, מקור הבעיה יכול להיות מקיר האש? שיצא שם פסלטיק. אגב זה קורה בלי קשר אם המאוורר עובד או לא.

האם ניתן לאתר את הבעיה לבד או שזה אזור מורכב וצריך ללכת לאיש מקצוע?

 

תודה מראש

איליה

פורסם

בהנחה שהונטה שלך תקינה ויש מיי קירור בכמות הנכונה.

אתה אמור להיות תמיד על מצב 2 ומטה.

חפש שרשור שאני פתחתי לפני חודש על יוניט חום,פרק אצלך (פשוט מאוד) ותראה אם גם אצלך מותקן יוניט ירוק.

אם כן אולי הוא דורש החלפה אם לא תדאג שיהיה לך ירוק.(בדוק בעזרת מדחום חיצוני-אולי השעון משקר)

דבר שני,יכול להיות שהונטה אצלך נכנסת לפעולה מאוחר.

היו איזשהם טיפולים למע' הקרור לאחרונה?

נ.ב- למה פרקת את הלוח?

פורסם
בהנחה שהונטה שלך תקינה ויש מיי קירור בכמות הנכונה.

אתה אמור להיות תמיד על מצב 2 ומטה.

חפש שרשור שאני פתחתי לפני חודש על יוניט חום,פרק אצלך (פשוט מאוד) ותראה אם גם אצלך מותקן יוניט ירוק.

אם כן אולי הוא דורש החלפה אם לא תדאג שיהיה לך ירוק.(בדוק בעזרת מדחום חיצוני-אולי השעון משקר)

דבר שני,יכול להיות שהונטה אצלך נכנסת לפעולה מאוחר.

היו איזשהם טיפולים למע' הקרור לאחרונה?

נ.ב- למה פרקת את הלוח?

 

כמות המי קירור תמיד תקינה.

לא בוצעו טיפולים למע' הקרור בזמן האחרון.

אני יחפש ויבדוק את היוניט.

ולא פירקתי את הלוח זה בגוגל מצאתי.

 

תודה איליה

פורסם

תיתכן בעיה של טרמוסטט תפוס שאינו נפתח,בדוק את העניין.

אם אכן ההשערה שלי נכונה,סביר להניח שלאחרונה הרכב שתה יותר דלק מהרגיל.

האם אני צודק בהשערתי ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קולאוטי שים לב שהוא אמר שכרגע הרכב פחות מתחמם-ההפך בדיוק מטרמוסטט תפוס.

כאשר הוא סגור (או תפוס) מסלול המיים הוא הקצר ללא קירור.

פורסם
תיתכן בעיה של טרמוסטט תפוס שאינו נפתח,בדוק את העניין.

אם אכן ההשערה שלי נכונה,סביר להניח שלאחרונה הרכב שתה יותר דלק מהרגיל.

האם אני צודק בהשערתי ?

 

לא הוא לא שותה יותר דלק.

 

 

ETBK לא הבנתי מהתמונות איך פירקת את היוניט חום אני יעלה תמונה של המנוע מחר ותראה לי בבקשה, טוב?

 

 

תודה

איליה

פורסם

אצלי ברכב,אפלאוז 97 יום אחד הרכב לא התחמם ונשאר רק ברבע הראשון שלו (גם מחוץ לעיר,לא הגיע לחצי),והתברר שזו כבעיה של טרמוסטט תפוס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא הוא לא שותה יותר דלק.

 

 

ETBK לא הבנתי מהתמונות איך פירקת את היוניט חום אני יעלה תמונה של המנוע מחר ותראה לי בבקשה, טוב?

 

 

תודה

איליה

 

לא פרקתי,רק הוצאתי את הכבל שהולך ללוח שעונים.

תעלה תמונה,נסביר.

פורסם
כנראה שהטרמוסטט נתפס על פתוח או שלא קיים בכלל.

 

זו כנראה הבעיה ברכב - תרמוסטט תפוס במצב פתוח ( או תרמוסטט שהוסר ממקומו )

×
×
  • תוכן חדש...