Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי חוזר מניויורק בעוד כמה ימים. אני רוצה להביא איתו מגבר ומתלבט בין אלה:

 

blaupunkt

 

http://www.sonicelectronix.com/item_6758_Blaupunkt+THA475.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7317_Blaupunkt+PCA+465.html

 

קלריון

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17291

 

clif designs

 

http://www.sonicelectronix.com/item_9176_Clif+Designs+CD4.4LE.html

 

זה דחוף מאוד

תודה רבה לממליצים

יניב :-P

פורסם
חבר שלי חוזר מניויורק בעוד כמה ימים. אני רוצה להביא איתו מגבר ומתלבט בין אלה:

 

blaupunkt

 

http://www.sonicelectronix.com/item_6758_Blaupunkt+THA475.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7317_Blaupunkt+PCA+465.html

 

קלריון

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17291

 

clif designs

 

http://www.sonicelectronix.com/item_9176_Clif+Designs+CD4.4LE.html תקח בחשבון שהוא מוצהר קלאס A/B .המשמעות היא שהוא אמור להשמע יותר טוב . מאידך הנתונים שלו לא מראים שהוא באמת יכול להשמע יותר טוב . ואז אתה נשאר עם מגבר שמוציא יותר חום מהמגברים האחרים . זה לא רע , אבל תקח את זה בחשבון

 

זה דחוף מאוד

תודה רבה לממליצים

יניב :-P

לגבי ההבדל בין הקלריון לבלאופונקט לא יודע , שנהם חברות טובות . גל אומר שהבלאופונקט יותר טוב ואילו לאנוס וזה וזה וזה חושבים על הקלריון . לא נראה לי שיהיה שינו כזה אם תבחר באחת מהם

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...