Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קטנוני :-).

לא הייתי מאופס על הזמנים בערך כמו שלא הייתי מאופס על המסלול. לא ממש שמתי לב לתוצאות שלי או של אחרים אחרי הסיבוב הראשון הגרוע והפסילה בשני.

אחר-כך שהעפתי מבט בתוצאות (וגם בגלל משהו שאתה אמרת :wink:) התבלבלתי. בכל מקרה, הייתי מקום שישי בלי הפסילות (ואני גם מודע לכך שזאת לא חוכמה גדולה להסתכל על הדברים ככה) אבל זה באמת לא הקטע. הייתי גרוע, היה, נגמר. לא יקרה שנית (אני מאוד מקווה 8)).

 

 

ניר

פורסם

זו מיומנות נרכשת. מה גם שדווקא במסלולים הסימון ברור למדי ויש פחות סיכוי לבלבול. לא שאנשים לא מתבלבלים - אבל אם לא תנסה, איך תלמד?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפחות יש לי עכשיו תירוץ מוכן במקרה ואני אפשל. :p

לדעתי אם טורחים לסמן עם גיר רק את הכיוון ולא את התוואי, זה יעזור לא מעט, לי ולאחרים שהם כמוני.

 

שמעתי שהולכים לעשות את זה ב'טופ ריסינג'.

 

אביחי

פורסם
הגיע הזמן לפנק את שרון קוזומה:twisted:

 

כבוד לעידן אברג'יל על הצילום.

 

 

זווית מדהימה מבניין סמוך,עם צל ובריזה מדהימה ומקומות ישיבה:-D

 

 

 

יש לי הצעה לפרוייקט שיכול להיות מדהים:

 

לצלם את כל המקצים מלמעלה, על חצובה, בדיוק באותה זוית בלי לזוז (מקווה שכל המסלול נכנס בפריים).

אח"כ אפשר עם תוכנת עריכה להלביש שני מקצים או יותר אחד על השני ולראות ממש את ההבדל במהירות (רואים 2 מכוניות חצי שקופות באותו זמן). לדעתי אפשר ללמוד מזה המון. יש מישהו שמסוגל להרים דבר כזה ? צריך מצלמה עם מספיק זמן הקלטה וסוללות..ומישהו שיודע לערוך וידאו ברמה הזאת (לא מאד מסובך).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עשיתי בעונה הקודמת משהו דומה מחומרים נפרדים של אנשים שונים אז זה כמובן קצת מפספס את המטרה אבל עדיין נחמד (נדלקתי בזמנו על הרעיון הזה כמו שעושים בטופ-גיר).

זה לא דורש הרבה בכלל, בעיקר חצובה וזווית קבועה (וכמה תוכנות פרוצות :lol:).

 

הזווית צילום הזאת יכולה להיות מעולה אבל נשמע שקצת בעייתי להגיע לשם (או רק לצאת משם ? :wink:).

 

ניר

פורסם

קצת קשה שאחרי שאתה עולה לשם הכל טוב ויפה..

אבל שאתה מנסה לרדת ואתה נתקל במעלית שהפסיקה לעבוד פתאום כי סגרו את החשמל,ודלתות נעולות מכל כיוון..

 

 

ובסוף גם בערבים שומרים שרודפים אחרייך כי השגת גבול...:shock: עם מטטא!!

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

רעיון מבריק!!

ג'ון זה יכול להיות מושלם , רק בלי הפרקינסונס :roflmao:

 

יש לי חצובה טובה שאני מוכן לתרום למאמץ

פורסם

בדיוק, רק שקיבלתי מחלת ים אחרי 10 שניות. חובה חצובה, וזוית אחת קבועה בלי לעקוב אחרי הרכב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

גם אני מוכן לנדב חצובה לעניין! נשמע מעניין מאד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בבקשה:

 

5zdr0w3.jpg

 

4v3mhp4.jpg

 

5ytt5li.jpg

 

4uuh4ys.jpg

 

6fttk4i.jpg

 

6aez0vb.jpg

 

4miumvk.jpg

 

66kc86q.jpg

 

4t57pxf.jpg

 

6644lub.jpg

 

4zyoi9z.jpg

 

53iz535.jpg

 

6gt7yvd.jpg

 

66trwxf.jpg

 

4v8sp3o.jpg

 

506nya0.jpg

 

6hf9och.jpg

 

4kek19f.jpg

 

54m9guw.jpg

 

6f8o4cp.jpg

 

6arxax4.jpg

 

4kctcmd.jpg

 

4uj6xc6.jpg

 

4r2tspl.jpg

 

52lfva9.jpg

 

4qp2kvk.jpg

 

539vfcm.jpg

 

4r7biue.jpg

 

4r1l7i9.jpg

 

504av83.jpg

 

4mx01s7.jpg

 

4m82nf9.jpg

 

4uahkjp.jpg

 

4vphqw3.jpg

 

4mrds3m.jpg

 

6fkhlph.jpg

 

66d1542.jpg

 

4p0420g.jpg

 

 

תגובות והערות יתקבלו בברכה,

בוריס

Boris.K

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...