Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זווית אכן מדהימה!! במציאות עוד יותר!!!

 

המצלמה הזאת פשוט חרא,עם מסרטה איכותית אפשר לקבל תקריב מטורף.

 

איזה רכב יש לך? יש לעידן עוד כמה סרטונים,יש גם סרטון של האיבו הכסופה שניצחה...:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אורן איך עלית לשם?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זווית אכן מדהימה!! במציאות עוד יותר!!!

 

המצלמה הזאת פשוט חרא,עם מסרטה איכותית אפשר לקבל תקריב מטורף.

 

איזה רכב יש לך? יש לעידן עוד כמה סרטונים,יש גם סרטון של האיבו הכסופה שניצחה...:twisted:

 

אני עם הניסן 350Z המענטזת :lol:

פורסם

אני מניח שאין וידאו שלי אבל זה היה יכול להיות מאוד מעניין.

הכי טוב היה לארגן וידאו מפוצל שלי מול אמודי או שרון או מישהו כזה בקטע של איך לעשות ואיך לא לעשות את המסלול :lol:.

 

קונדסון, תודה, אני מבטיח להשתדל :twisted:.

 

ניר

פורסם

ניר תפסיק לבכות אתה נוהג מצויין,רק תתחיל לנהוג בלי לחץ....

 

לצלמים המוכשרים אחלה תמונות...אבל לא ראיתי צהוב בינתיים :cry:

 

 

קובי

פורסם

הצילום מהבניין באמת אדיר. אם יש סרטון של הקליאו הכסופה עם המדבקות האדומות הגדולות - אני אשמח :-D

 

בשביל הסרטונים שלי מתוך האוטו (למי שמעוניין) תאלצו לחכות עוד כמה זמן - המחשב שלי דורש החלפה לפני שאטפל בהם ואין לי זמן לעשות את זה מרוב שאני עסוק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אייך אני יכול להודות לעידן!!!

תודה רבה על הסירטון...פשוט מדהים. שוב תודה.

ותודה גדולה לבוריס הצלם התותח, אוהב אותך אחי.

ובהיזדמנות זו תודה ענקית לספונסרים שלי....

רדיו השרון בבעלות ברק מלמד,שדואג לי ולרכב שלי.

ולמוסך המרכז כ"ס שתמיד סובל אותי גם בשעות לחץ...{אבא שלי]

תודה לכולכם על הפירגון.

 

 

 

 

SK

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם
מי רצה צהוב? :-)

ומי ערך את הצהוב הזה? :(

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא נחשב הא? אני אראה לך מה זה לא נחשב!

הנה:

lonehshavit2.th.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחרי שראיתי את הוידאו (כבר אמרתי שאין לי מושג מה באמת היה המסלול :lol:) אני מגיע למסקנה אחת: צריך לפטר את מי שמשרטט את התוואי במסלולים :!:

כל הסלאלום הפוך לגמרי ממה שפורסם.

תמיד התווכחתי עם אנשים שמה שמפורסם יחסית דומה ונותן אינדיקציה טובה למה שבפועל (שכמובן שונה מעט אבל לא מהותית).

הפעם אין כל-כך קשר. לא פלא שלא מצאתי את הישורות שלי :mm_eek:.

 

טוב, למדתי את הלקח שלי (אחד מהם לפחות...).

 

 

ניר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...