Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, חבר טוב שלי מעוניין למסור את הקמארו שלו בגלל ירידה מהארץ ואין מי שיטפל בה, הכוונה היא לתת את הרכב למישהו שבאמת אוהב ומוכן להשקיע ברכב "מיוחד " כזה ושיש לו יכולת ומשאבים להחזיק אותה מכל הלב

קצת נתונים על הרכב : הרכב שלם ומושקע מאוד ,עם רשיונות והכל אך ללא טסט וביטוחים כבר 4 שנים בערך בשל שיפוץ, הרכב מדגם rs דור 3 מדהים ונראה כמו חדש ,שנת 91 בצבע אדום , יד שישית ,יש עוד תוספות אבל זה בגדול על קצה הלשון ,מי שבאמת מכיר את הרכב יבין על איזה מציאה מדובר, לאוהביי האמריקאיות במיוחד

כן זה לא טעות הכוונה היא למסור את הרכב בחינם ללא כל תמורה,העיקר שיגיע לידיים טובות ואוהבות

מי שמעוניין בפרטים נוספים ורוצה את הרכב מוזמן לשלוח לפה הודעות לפרטי ולציין למה כדאי לתת לו את הרכב ומה תכניותיו לעתיד לגביי הרכב

תודה וכל טוב

פורסם

לכל החברים ששלחו לי הודעה פרטית ומעונינים לקבל פרטים נוספים על הרכב ,אני יברר בדיוק איתו את כל הפרטים על הרכב ויעדכן פה בהמשך השבוע

מכיוון שיש כל כך הרבה מעוניינים אנא תשאירו נייד והוא כבר יצור קשר בימים הקרובים אם ה"מתאימים" יותר לטעמו

ולכל מי שחושב שזה מתיחה אז הוא טועה ובגדול ,העניין רציני לגמריי

תודה והמשך גלישה נעימה

פורסם

עדכון רבותיי:

הבחור כרגע עסוק בכל הפרוצדורה של הירידה מהארץ בקיץ הקרוב כנראה ולכן עוד לא החליט סופית למי להעביר את הרכב ואיך, אך הראתי לו את ההודעות המרובות (47) שנשלחו אליי לפרטי עד כה ,למען האמת יש לנו 3 אנשים בעדיפות עליונה ואני מקווה שבמהלך השבוע-שבועיים הקרובים אף ניפגש איתם פנים מול פנים ונכיר יותר לעומק לפניי ההחלטה הסופית

אגב הבחור שיזכה ברכב יאלץ לשלם 4 אגרות טסט שלא שולמו+לעשות לו טיפול גדול ע"מ להחזיר אותו למצב נסיעה+החלפת צמיגים+אישור בלמים ממוסך מורשה על חשבונו ע"מ שנוכל בכלל להעביר בעלות באופן חוקי

 

קצת פרטים על הרכב לאלו שביקשו:

שברולט קמארו ייבוא אישי שנת 91 בצבע אדום ,גג t ,גלגליי אלומיניום 16" אורגינלים של z-28 ,יש אזעקה+מרים חלונות, קודן,

הרכב אוטומט, אימובילייזר מקורי בתוך המפתח, ח.ח, נ.מ, ה.כ, כ.א לנהג בלבד,ובטח שכחתי עוד דברים אבל זהו בגדול

קצת נתונים מכניים על הדגם והמנוע:

דגם rs קופה 2 דלתות,מנוע v8 ,305 סמול בלוק

 

אנא התאזרו בסבלנות

עדכונים בהמשך

×
×
  • תוכן חדש...