Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרנו 19 העתיקה שלי (דור 1) יש גלגל הגה ענק ורזה וזה די מעצבן - גם האחיזה מאד לא נעימה וגם הברכיים... :?

חשבתי על האפשרות לחפש בפירוקיות ראלי או GTI ולפרק את ההגה, ואתמול הייתי אצל "פאר" בנתניה ולא היה לו כלום (המקום גם עבר שריפה לא מזמן).

 

שאלות -

1. האם זה חוקי (טסט, שוטרים וכו') לשים הגה של יצרן אחר?

2. אם כן, האם הדרך לעקוף את בעית החוקיות היא לשים הגה של מגאן קופה או רנו 5 טורבו? (איפה אני מוצא כזה?)

3. מה לגבי הגה תחליפי - איפה אני משיג, מה מחירים וכו'?

 

תודה, יאיר

פורסם

סיכוי די גבוה שהגה אחר לחלוטין יצריך מתאם כל שהוא.

אם יש לך איירבג, הייתי ממליץ לקחת את הנושא מאוד בזהירות, ולהשתדל לא להחליף עם הגה של יצרן אחר.

 

אתה יכול לרכוש הגאי ספורט למיניהם שבאים עם מתאם, אבל אני הייתי ממליץ לך ללכת על הגה אחר של רנו. רוב הסיכויים שההתאמה תהיה טובה יותר, וחוץ מזה - אתה באמת רוצה סמל של פז'ו מול הפנים כשאתה נוהג? :wink:

פורסם
סיכוי די גבוה שהגה אחר לחלוטין יצריך מתאם כל שהוא.

אם יש לך איירבג, הייתי ממליץ לקחת את הנושא מאוד בזהירות, ולהשתדל לא להחליף עם הגה של יצרן אחר.

 

אתה יכול לרכוש הגאי ספורט למיניהם שבאים עם מתאם, אבל אני הייתי ממליץ לך ללכת על הגה אחר של רנו. רוב הסיכויים שההתאמה תהיה טובה יותר, וחוץ מזה - אתה באמת רוצה סמל של פז'ו מול הפנים כשאתה נוהג? :wink:

 

איירבג ברנו 19 דור ראשון :?:

תתעורר חבר, תתעורר.... קרא את ההודעה בעיון ואז תגיב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הגה של RSI יכול לבצע את התפקיד

ואם אין אז של קליאו רגילה

 

חפש בפירוקיות

 

תודה! יש מקום ספציפי מומלץ?

פורסם
סיכוי די גבוה שהגה אחר לחלוטין יצריך מתאם כל שהוא.

אם יש לך איירבג, הייתי ממליץ לקחת את הנושא מאוד בזהירות, ולהשתדל לא להחליף עם הגה של יצרן אחר.

אתה יכול לרכוש הגאי ספורט למיניהם שבאים עם מתאם, אבל אני הייתי ממליץ לך ללכת על הגה אחר של רנו. רוב הסיכויים שההתאמה תהיה טובה יותר, וחוץ מזה - אתה באמת רוצה סמל של פז'ו מול הפנים כשאתה נוהג? :wink:

איירבג ברנו 19 דור ראשון :?:

תתעורר חבר, תתעורר.... קרא את ההודעה בעיון ואז תגיב.

איציק

קראתי אותה בעיון. אני לא מכיר את הרנו 19באופן ספציפי (בזמני לצבא היו רנו 5 ובאזרחות לא היה לי העונג להתעסק עם הרנו הזאת) ולכן עניתי תשובה שתכסה גם את האפשרות הזאת.

פורסם
הגה של RSI יכול לבצע את התפקיד

ואם אין אז של קליאו רגילה

 

חפש בפירוקיות

 

 

 

תודה! יש מקום ספציפי מומלץ?

 

 

למען האמת אני מוכר כרגע חלקים מ RSI של חבר שלי שהושבתה

לדעבוני ההגה כבר נימכר (יש עוד המון חלקים)

אני אחפש לך, אם אשמע משהו אודיע לך.

 

קובי

×
×
  • תוכן חדש...