Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גאלאנט 89' מעוניין להכניס לה שיפורי מנוע

אני יודע שזה נשמע כמו בדיחה\=

אבל אאני פשוט מאוהב באוטו...

יש תקציב של כ 10K

 

רעיונותתת??

פורסם

אם אתה מאוהב באוטו תסתפק במה שיש ואל תיגע.

אם אתה מחפש לשפר-תמכור ותקנה רכב חזק יותר.

הייתי בסרט הזה..

הייתה לי קרייזלר נאון שמאוד אהבתי אותה ורציתי לשפר אותה ובסוף מכרתי

תודה לאל8)

פורסם

דודי, אני מבין שאתה חדש בפורום, אבל זה לא מצדיק את אי קריאת הכללים.

אנא קרא בעיון את ההכרזה הבאה אשר מופיעה בראש פורום שיפורים.

https://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=54&a=23

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יש לך כמה כיוונים ,

 

המועדפת מבחינתי , זה לעשות פורטינג + יחס דחיסה .

 

זה השיפור הגדול יותר שתקבל לדעתי .

 

אנחנו מדברים על 3K בערך .

 

פילטר אוויר פתוח + דוד זרימה חופשית .

 

אנחנו מדברים על 1.5K פלוס מינוס .

 

ווסת דלק שמקפיץ בבאר .

 

עד 0.5K למשומש .

 

פלאגים טובים יותר וחוטי הצתה חדשים .

 

0.2K להכל .

 

טיפול ופילטר מקורי , חייב כי פירקת ראש... יעלה לך עוד 0.15K .

 

חסכתי לך 5K !

 

אני חושב שעל החיסכון הזה אתה צריך כמחווה של כבוד להזמין אותי ללאפה עם פרגיות + מים בטעם תפוח .

 

0.03K בערך .

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

חחח בכיף אני מזמין אותך יאללה בוא עליי!:lol:

תסביר לי רק מזה בדיוק פורטינג...זה הדבר היחיד שאני לא מבין

×
×
  • תוכן חדש...