Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גלאנט 1800 94

הרכב לא סוחב כמו שגלאנט אמורה לסחוב ,נסעתי אם עוד כמה רכבים ממודל כמו שלי שנוסעים הרבה יותר

טוב, ברכב הוחלף : פלגים,חוטי הצתה,מסנן אויר,מסנן דלק ,שמן גיר ,רצועת טיימנג(סימנים במקום)

שיפוץ מנוע צעדים בדיקת מגעים במכסה מפלג וכו................

הרכב מניע מצויין דרך אגב אולם לא סוחב,מישהו ניתקל בתופעה דומה או יש לו רעיונות חדשים????????

נ.ב בוצעה אינפוזיה לראש מנוע .

פורסם
ברשותי גלאנט 1800 94

הרכב לא סוחב כמו שגלאנט אמורה לסחוב ,נסעתי אם עוד כמה רכבים ממודל כמו שלי שנוסעים הרבה יותר

טוב, ברכב הוחלף : פלגים,חוטי הצתה,מסנן אויר,מסנן דלק ,שמן גיר ,רצועת טיימנג(סימנים במקום)

שיפוץ מנוע צעדים בדיקת מגעים במכסה מפלג וכו................

הרכב מניע מצויין דרך אגב אולם לא סוחב,מישהו ניתקל בתופעה דומה או יש לו רעיונות חדשים????????

נ.ב בוצעה אינפוזיה לראש מנוע .

 

 

תבדוק, אם יש ממיר קטליטי, את הממיר. יכול להיות שהוא סתום. וכשממיר קטליטי בתום, אין לגזי פליטה לאן לצאת, ואז הם חוזרים חזרה לסעפת הפליטה, ואז זה גורם לירידה בביצועי המנוע, וזה מה שגורם לאי סחיבה.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

לחבר שלום

האם הגיר האוטומט תקין ?(במידה ויש)

האם הרכב מתחיל בהילוך ראשון?

אם החשד הוא במנוע ,הסר את המצתים צלם והעלה לכאן תקבל חוות דעת

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...