Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורי מנוע לקליאו ספורט 172


שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שווה לבדוק שוב ב-K-tec ולבדוק את העלות של החלקים ללא החיזוקים ולגדוש נמוך יחסית.

אותי יותר מעניין מה עם הגיר שעליו שמעתי סיפור אימה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

K-tec racing מוכרת מאוד בפורומים של רנו בבריטניה. הם המשווק - הם לא מייצרים כמעט שום חלק (אבל בוחנים איך זה עובד). רוב החלקים מגיעים מיצרנים עלומי שם והרבה מהחלקים מגיעים דווקא מגרמניה.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא יעמוד בעומס... תהיה בטוח :wink:

ידוע שהוא החזיק קליאו 272

השאלה כמה מעבר לכך הוא מחזיק, צריך ליראות פרוייקטים מחו'ל וליראות באיזה רמה של סטאפ כבר מחליפים אותו.

 

בכל אופן זה גם תלוי בסיגנון ההתגרזנות על הגיר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...