Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חבר'ה!

כמו שרשמתי בכותרת אני מחפש בעל מקצוע

בתחום הכהיית שמשות,הרכב שברשותי הוא אימפרזה 98

ואני רוצה לעשות את כל ארבעת החלונות ,האחוריים כהים ואת הקדמיים בגבול הטעם הטוב

אז אם יש מישהו שעוסק בזה מאזור המרכז אשמח לקבל הצעות

 

נ.ב אני לא רוצה לקנות את הגליל מאוטו דיפו כי מנסיון אחרי תקופה הוא מתקלף

ודוהה בשמש ובמיוחד ברכב כמו שלי שאין מסגרת לחלון אז הבלאי הוא מהר

תודה לעונים והמשך יום נעים

פורסם

חוקי גם בחלונות הקדמיים,שוב רק אם זה בתנור ולא הדבקה וגם שזה לא עובר רמת כהות מסויימת.

אם זה הדבקה זה אינו דבר חוקי וכמו כן יכול לגרום לסכנה.

Got To love It

פורסם

לגבי החלונות האחוריים זה חוקי בהחלט והקדמיים לא

היום העברתי את האוטו טסט ובגלל החלונות נכשלתי :cry:

למרות שממש הגוון מקדימה בהיר (הבוחנים לא פראירים הם אמרו לי להרים את החלונות:lol: )

טוב לעניננו כמה אמור לעלות לי כל העסק הזה

אני רוצה מישהו זול אמין ושיעשה עבודה איכותית

פורסם
לגבי החלונות האחוריים זה חוקי בהחלט והקדמיים לא

היום העברתי את האוטו טסט ובגלל החלונות נכשלתי :cry:

למרות שממש הגוון מקדימה בהיר (הבוחנים לא פראירים הם אמרו לי להרים את החלונות:lol: )

טוב לעניננו כמה אמור לעלות לי כל העסק הזה

אני רוצה מישהו זול אמין ושיעשה עבודה איכותית

 

 

איזה מכון טסטים הכשיל אותך על החלונות הקדמיים?

הבוחן אמר לך להסיר את המדביקות ולחזור לבדיקה חוזרת?

פורסם

שוב,הדבקה אינה חוקית מקדימה אולם מאחורה כן.

אם מדובר על השחמה אין סיבה שהוא יכשיל אותך זה חוקי לגמרי,כל עוד לא עשית אחוז גבוה מידי של הכהיה. עלות של חלונות כהים בערך 2000-2800 +- .

Got To love It

פורסם
עלות של חלונות כהים בערך 2000-2800 +- .

 

יותר לכיוון ה 2000 ל 4 חלונות , או חלון אחורי + 2

 

בכל אופן הכהייה כל שהיא אסורה בשמשה הקידמית וגם בחלונות הקידמיים הצדדים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לי עשו בקורולה הדבקה ל-4 חלונות. מאחורה כהה יותר ומקדימה ברמת כהות פחותה. העניין חוקי לגמרי...

הסיפור של כל זה הוא בערך 500 ש"ח ל-4 חלונות וההדבקה כל כך טובה שלא תבחינו בין אם זו הדבקה או צביעה בתנור.

פורסם

הדבר חוקי בחלונות האחוריים וגם הקידמיים גם.

שוב אם תעשה השחמה בחלונות הקדמיים דרגה של 70 אחוז ברור שזה לא יהיה חוקי. ניתן להגיע עד 40-50 אחוז אני חושב לא בטוח אז לא לתפוס אותי במילה.

לעומת זאת יש איסור מוחלט להכהות את השמשה הקדמית והאחורית !

 

אם מישהו הוא מומחה לעניין הוא יזהה וגם לא מומחה עם קצת ידע,תריץ חיפוש לגבי הדבקה ותקרא מישהו כתב כבר שהעניין מסוכן ולא רק שהוא לא חוקי!

Got To love It

פורסם

זה נשמע לי יותר הגון 500 שקל לכ ארבעת החלונות

ראיתי פעם אחת אצל צחי מערכות אימפרזה שנת 2004 נראה לי

שעובד עליה בחור, הוא עשה השחרה לחלונות האחוריים ולשמשה האחורית

לפי רמת העבודה שלו התוצאה יצאה ממש יפה איך שהוא הדביק בשמשה האחורית

כאילו זה בא ככה מהחברה

אז מישהו מכיר בעל מקצוע שעושה הדבקנ באיכות טובה

פורסם

מסוכן,כאשר האוטו בא מהחברה החלון מתוכנן כך שבתאונה חס וחלילה לא עלינו החלון מתפוצץ לרסיסים וכלפי חוץ כך שיהיה ניתן להגיע ליושבים באוטו . כאשר עושים "הדבקה" החלון כבר אינו יכול להתפוצץ לרסיסים (זכוכית מחוסמת) ויותר קשה להגיע לנוסעים.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...